چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

قتل ورزشکار بدنساز بر اثر تیراندازی اشرار

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 594133
محمد عنانی رئیس پرس سینه سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس در خاش کشته شد.
قتل ورزشکار بدنساز بر اثر تیراندازی اشرار
به گزارش جهان نيوز، محمد عنانی رئیس  پرس سینه استان سیستان و بلوچستان در محور ایرانشهر  و خاش هدف تیراندازی افراد شرور قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
 
محمد پرست رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان ضمن تائید این خبر گفت: هنگامی که عنانی و حسین شریف زاده از مسابقات ددلیفت شرق کشور در چابهار بازمی‌گشتند  در 25 کیلومتری محور ایرانشهر به خاش یک خودرو با لباس پلیس و اتومبیل سفید رنگ پرشیا که خودشان را مامور معرفی کرده بودند، دستور توقف به این 2 نفر را می دهند و پس از این اتفاق اشرار که تعدادشان چهار نفر بود با اسلحه کلاشینکف این 2 ورزشکار را با زور و تهدید گروگان می‌گیرند.

او در ادامه گفت: هنگامی که حسین شریف زاده با این افراد شرور درگیر می شود تا اسلحه را از آنان بگیرد محمد عنانی تصمیم می گیرد درب خودرو را باز کند تا جانش را نجات دهد که متاسفانه در حین فرار توسط اتومبیل اشرار با ضربه گلوله کشته می شود و افراد شرور پس از انجام دادن این عمل، از محل متواری می‌شوند و شریف زاده هم بدون اینکه آسیبی به او وارد شود از مهلکه نجات می یابد.

هنوز انگیزه این افراد از این کار مشخص نشده است.  این اتفاق برای چندمین بار است در نزدیکی پاسگاه رخ می دهد و هنوز مسئولان استان فکری به حال این موضوع نکرده اند تا از بروز چنین وقایع دردناکی جلوگیری کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *