جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶

اگر اصلاحات نباشد، براندازي خواهد بود!

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب: 594103
هادي خانيکي در مصاحبه با روزنامه اعتماد که با تيتر «آلترناتيو اصلاحات، براندازي است» منتشر شده است، گفته که «در اين مدت به خصوص از سوي رسانه‌هاي خارج از كشور تلاش شد كه جهت اعتراضات را به سمت شخصيت‌ها، احزاب و تشكل‌هاي اصلاح‌طلب بكشانند و به گونه‌اي اصلاحات را بي‌‌ثمر نشان دهند، زيرا آلترناتيو اصلاحات براندازي است و مي‌خواستند كه براندازي را ترويج كنند.»
اگر اصلاحات نباشد، براندازي خواهد بود!
به گزارش جهان نيوز؛ هادي خانيکي در مصاحبه با روزنامه اعتماد که با تيتر «آلترناتيو اصلاحات، براندازي است» منتشر شده است، گفته که «در اين مدت به خصوص از سوي رسانه‌هاي خارج از كشور تلاش شد كه جهت اعتراضات را به سمت شخصيت‌ها، احزاب و تشكل‌هاي اصلاح‌طلب بكشانند و به گونه‌اي اصلاحات را بي‌‌ثمر نشان دهند، زيرا آلترناتيو اصلاحات براندازي است و مي‌خواستند كه براندازي را ترويج كنند.»
 
پيش از اين حميدرضا جلايي‌پور در مصاحبه با همين روزنامه گفته بود: «براي حل ابرچالش‌هاي ايران چند راه بيشتر متصور نيست: يکي انقلاب کلاسيک ديگر، يا انقلاب آرام، يا فروپاشي ناشي از ناکارآمدي حاکميت يا تقاضاي دخالت خارجي و بالاخره راه اصلاحات.»
 
اصلاح‌طلبان هميشه با تعريف خود به عنوان تنها مصداق اصلاح و تغيير در جمهوري اسلامي تلاش کرده‌اند راه غير از راه خود را سقوط نظام جمهوري اسلامي عنوان کنند. اين موضع را نمي‌توان يک پيش بيني سياسي دانست؛ چه آنکه تجربه نشان داده اصلاح‌طلبان اگر در قدرت نباشند، ابايي از ايستادن مقابل نظام هم ندارند. سال 88 مصداق بارز اين رويکرد بود؛ وقتي رأي نياوردند و با دروغ بزرگ تقلب مقابل نظام و رأي مردم ايستادند. همان دروغي که ابطحي بعدها اعتراف کرد که «تقلب، اسم رمز آشوب بود». 
 
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگسی بر کوهی نشست و چون خواست برخیزد کوه را گفت مواظب خود باش تا برخیزم. کوه او را گفت ندانستم کی آمدی که اکنون بدانم کی می روی.
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما می داری
خود اصلاحات بدنبال براندازی است مثل سال 88
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
مال این حرفها نیستید. هنوز، ناامنی در خونه تون نرسیده که اینجور کری میخوانی. وقتی رسید دیگه برنمی گرده. اون موقع دوست دارم بدونم شما فتنه گران، دست به دامان کی میشید؟
Iran, Islamic Republic of
نا امنی تو خونه ؟ اقا توهم زدی ؟ مملکت برای چی ارتش داره ؟ شما خودتون را با سوپر من اشتباه گرفتید . اتفاقا باعث ناامنی شمایید که میرید تو سوریه و فلسطین و لبنان و گرنه ارتش در ایران هست و پشت و یار و یاور مردم ایران . من فکر کنم شما از ثروتهای عظیم ایران بیخبری ؟ اگر کسی امد شما نرو لطفا چون نیازی به منت نیست .یکم تاریخ و جغرافیا ایران و کشورهای دیگر را بخون
Iran, Islamic Republic of
متوجه نشدی. آسمون و ریسمون نباف. اتفاقا" تو به مطالعه جغرافیای سیاسی بیشتر نیازمندی، تا درک کنی مرزهای جغرافیایی دیگه حصار کشورها نیست بلکه این مرزهای استراتژیک هستند که شناخت آنها امنیت برای مردم می آورد. یعنی قبل از اینکه مثلا" داعشی ها بخواهند پشت مرز رژه بروند کانونهای شکل گیری آنها را در دوردست نابود می کنی. تا هزینه اش کمتر شود. معلومه که منافق هستی چون می خواهی بین نیروهای مسلح تفکیک قائل بشی. در حالیکه نیروهای ارتش و سپاه طبق قانون اساسی ایران اسلامی، وظایف خاص خودشان را دارند. حالا دانشمند بگو ببینم، میشه بگی آمریکا از 11000 کیلومتر اونطرفتر اومده درغرب آسیا چکار کنه. خب پشت مرزهایش می ایستاد و یار و یاور ملتش می شد. برو جغرافی و تاریخ رو از اول بخوان. چون مشخص شد که به جای اینها ، رمان خوانده ای. راستی داستان شاه سلطان حسین رو هم بخوان. برات خوبه.
Iran, Islamic Republic of
نگاه شما نگاه قرآنی نیست لذا افاضات شما طبیعیست.
ما مسلمانان تابع رسول خدا (ص) هستیم که فرمودند:
مَنْ اَصْبَحَ و لم یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادى یا لِلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛ هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد، از آنان نیست و هر کس فریاد کمک خواهى کسى را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست.»
شما هم تابع امریکا و شیطان! لذا شما باید همین حرفها را بزنی و چیز جدیدی نیست.