چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

حمایت اصلاح‌طلبان از تروریست‌ها

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب: 594098
غوطه (مجموعه‌ای از مزارع) شرقی دمشق است که از سال 2011 به اشغال تروریست‌ها (جبهة النصره، فیلق الرحمان، جیش الاسلام) در آمد و تا کنون 14800 گلوله خمپاره و راکت از این منطقه به شهر دمشق پرتاپ شده است.
حمایت اصلاح‌طلبان از تروریست‌ها
به گزارش جهان نيوز؛ رضا سراج در کانال تلگرامی خود نوشت: محمود صادقی نماینده اصلاح طلب لیست امید، در صفحه شخصی خود، ضمن جانبداری از تروریست‌های غوطه شرقی نوشت : «هم در غوطه شرقی هم در روهینگینا مسلمانان قتل و عام می‌شوند»
 
غوطه (مجموعه‌ای از مزارع) شرقی دمشق است که از سال 2011 به اشغال تروریست‌ها (جبهة النصره، فیلق الرحمان، جیش الاسلام) در آمد و تا کنون 14800 گلوله خمپاره و راکت از این منطقه به شهر دمشق پرتاپ شده است. بر اثر این حملات 11 هزار نفر کشته شده‌اند؛ از این میان، 1500 نفر آن‌ها کودک هستند و 30 هزار نفر نیز برای همیشه معلول جسمی شده‌اند.

رفتارهای هیستریک و تلاش برای دیده شدن، نماینده لیست امید را به حمایت و جانبداری از تروریست‌های مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و عربستان در غوطه شرقی وادار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *