پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

عراق اسیر قدرت بلندقامتان ایران

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب: 594090
تیم ملی بسکتبال ایران با غلبه بر عراق به سومین پیروزی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ رسید.
عراق اسیر قدرت بلندقامتان ایران
به گزارش جهان نيوز؛ تیم ملی بسکتبال ایران در چهارمین بازی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 چین با نتیجه 83 بر 53 مقابل عراق به پیروزی رسید و انتقام شکست بازی رفت را گرفت.
 
ایران در کوارتر نخست با نتیجه 22 بر 21 از عراق شکست خود اما از کوارتر دوم با قدرت بیشتری به بازی برگشت و 19 بر 13 برنده شد. نتیجه کوارتر سوم اما کاملاً یک طرفه و 24 بر 10 به سود شاگردان مهران شاهین‌طبع بود تا آنها با اختلاف 19 امتیازی وارد کوارتر پایانی شوند. کوارتر چهارم هم با نتیجه 19 بر 8 به سود شاگردان مهران شاهین‌طبع خاتمه یافت.

در این دیدار، صمد نیکخواه بهرامی هم 16 امتیاز و 4 ریباند و 7 پاس گل موثرترین بازیکن زمین بود. حامد حدادی هم 15 امتیاز و 9 ریباند و 2 پاس گل برای تیمش به دست آورد.

تیم ایران با این نتیجه با 3 پیروزی، یک شکست و 7 امتیاز در جایگاه نخست جدول گروه D قرار گرفت.

ورود بانوان و خانواده‌ها به سالن بسکتبال آزادی در این بازی بلامانع بود. استقابل تماشاگران نیز از این بازی خانگی به حدی بود که تعدادی از آنها پشت در ماندند ولی سرانجام به داخل سالن رسیدند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *