پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳
مادر شهید حدادیان در مراسم بزرگداشت شهدای پاسداران تهران:

شهید من بسیجی راه ولایت بود

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 594072
مادر بسیجی شهید محمدحسین حدادیان با اعلام اینکه برای ولایت این غم را تحمل می‌کنم، گفت: از مسؤولان می‌خواهم دست‌هایی را که پشت این جریان است آشکار کنند و اشد مجازات را برای قاتلان پسرم خواستارم.
شهید من بسیجی راه ولایت بود
به گزارش جهان نيوز، مادر شهید محمدحسین حدادیان بسیجی شهید حادثه اغتشاش دراویش در پاسداران تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت و تکریم شهدای غائله پاسداران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهید من یک بسیجی بود، شهید من شهید راه ولایت بود و شهید راه امنیت در سایه ولایت بود.

مادر شهید حدادیان تصریح کرد: اگر طالب امنیت هستیم باید تابع ولایت فقیه باشیم و اگر در زمان غیبت صاحب‌ا‌لزمان (عج) هستیم باید مطیع ولایت باشیم تا بتوانیم این امنیت و آرامش را تا زمان ظهور حضرت نگه داریم. 

این مادر شهید به وقایع خیابان پاسداران تهران اشاره و اعلام کرد: کار این فتنه کار یک فرد نیست بلکه جریان است که امیدوارم به حق خون‌هایی که به ناحق ریخته شده دست این جریان از پشت پرده آشکار شود و از مسئولین قضایی کشور می‌خواهم تا ریشه‌کنی قضایای پشت پرده دست برندارند و اشد مجازات را خواستارم.

وی ادامه داد: این افراد فتنه عجیب را به وجود آوردند و به شکل فجیع فرزند من را به قتل رساندند ظاهر پسر من گویای این مطلب است؛ اگر چه خیلی از ضرب و جرح‌های بدن وی دیده نشد. 

خانم حدادیان ادامه داد: من مادر 22 سال جوانم را بزرگ کردم و در عرض 4 تا 5 دقیقه در پایتخت و در منطقه مسکونی این همه بلا را سر پسرم آوردند.

وی تأکید کرد: من فقط برای ولایت تحمل کردم؛ فرزندم آرزوی شهادت داشت و من برای شهادت وی افتخار می‌کنم اما آرزو می‌کنم که دیگر سربازان به این شکل کشته نشوند و باید از این خون‌ها پاسداری شود. 
مادر شهید حدادیان خاطرنشان کرد: حرف آخر من همان است که آقا روح‌الله زد و گفت اگر می‌خواهید به مملکت ما آسیب نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
جان ما همه فدای راه ولایت / درود بر تو مادر شهید و همه شهدا/مرگ بر قاتلان و اوباش خیابانی
Canada
خدایش بیامرزد. و ما را با آنها محشور کند. آمین
Iran, Islamic Republic of
انتقامش را از دراویش داعشی و فتنه گران خواهیم گرفت.