پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۷

گزارش ساواک از ارتباط دراویش گنابادی با ماسون‌ها

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 594066
به گزارش جهان نيوز، توئیتر مرکز اسناد انقلاب اسلامی سندی از گزارش ساواک درباره ارتباطدراویش گنابادی با تشکیلات فراماسونری در سال 1344 را منتشر کرد.

یکی از شیوه‌های تشکیلات فراماسونری، ارتباط با گروه‌ها و فرقه‌های منحرف بود. به طوری که در سال 1344 ساواک از ارتباط این تشکیلات با دراویش گنابادی خبر داد و در گزارشی با موضوع "جمعیت فراماسونری در خراسان" نوشت: «...تصور می‌رود دراویش پیرو صالح‌ علیشاه گنابادی نیز به جمعیت مزبور وابستگی‌هایی داشته باشند...»

در ادامه سند گزارش ساواک درباره ارتباط دراویش گنابادی با تشکیلات فراماسونری در سال 1344 را مشاهده می‌کنید.


 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید روشنگری های فراوان پیرامون افکار و سوابق این گروه منحرف و منحوس ادامه یابد
Iran, Islamic Republic of
توجیه منافع!
Iran, Islamic Republic of
افشای واقعیات یک گروه داعشی.
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا شما همه را منحرف می دانید اما وقتی قرار است مصادره به مطلوب کنید دیگر کاری ندارید که از ساواک هم مایه بگذارید ، اینجا ساواک درست می گوید اما همین ساواک عکسهای روابط نامشروع از بعضی حضرات را منتشر کرده بود که البته گفتند آنها فتوشاپ است .
عملکرد ساواک شیطانی بود اما اطلاعاتش دقیق
Iran, Islamic Republic of
ساواک یک سازمان امنیتی قوی و تحت نظر آمریکا و اسرائیل بود و از پشتوانه قوی اطلاعاتی برخوردار بود و به دقیق ترین شکل ممکن از طرف سازمان سیا و موساد ساپورت میشد

اینکه رویکرد رفتاری این سازمان و نوع عملکردش غلط بوده و سازمانی سفاک در قتل و شکنجه بوده ربطی به اینکه اطلاعات موجود در ساواک غلط است ندارد

این سازمان امنیتی باید بسیار دقیق اطلاعات رو جمع آوری می کرد تا بتونه هر حرکتی که بر علیه نظام شاهنشاهی و منافع آمریکا بوده را در نطفه خفه کند

بنابراین اطلاعات موجود در ساواک قابل توجه است و استناد به آن بلامانع
کدام حضرات؟
Iran, Islamic Republic of
ساواک کدام اطلاعات نامشروع رو از کدام حضرات منتشر کرده که ما گفتیم غلط است الا حضرت شاهنشاه آریا مهر و اولیا حضرت فرح! که فحشا و فسادشان آشکار بوده و هست؟!

اگر منظور شما خاندان پهلوی است که ما هم منکر فساد شان نیستیم و اگر منظور شما شخص دیگری است بفرمایید ما هم بدانیم
فریاد
Germany
جانم فدای رهبر و بسیج /مرگ بر فتنه گر