جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رونمایی از اولین کانال‌ تلویزیونی‌ مجازی صداوسیما

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 594016
باحضور جمعی از مدیران شبکه قرآن و معارف سیما در اداره کل بازار محتوای معاونت فضای مجازی رسانه ملی از «کانال تلویزیونی مجازی بشارت» این شبکه رونمایی شد.
رونمایی از اولین کانال‌ تلویزیونی‌ مجازی صداوسیما
به گزارش جهان نيوز، با دعوت اداره کل بازار محتوا معاونت فضای مجازی رسانه ملی، جمعی از مدیران شبکه قرآن و معارف سیما از این اداره کل بازدید و در حاشیه این بازدید از کانال «بشارت» ویژه طرح‌های قرآنی بشارت این شبکه رونمایی شد.

در این جلسه سعید مقیسه مدیر کل بازار محتوا معاونت فضای مجازی با بیان اینکه طرح قرآنی بشارت که یازدهمین دوره خود را سپری کرده و در آن تمامی نهاد‌های قرآنی شرکت دارند و از جمله طرح‌های بزرگ قرآنی رسانه ملی است از طراحی و امکان نمایش تمامی برنامه‌های بشارت در شبکه قرآن و دیگر شبکه‌های صدا و سیما در کانال تازه تأسیس بشارت خبر داد.

وی گفت: این امکان برای اولین‌بار در رسانه ملی برای شبکه قرآن و معارف سیما تدارک دیده شده است و در این فضا یک آرشیو جداگانه که امکان شخصی‌سازی در قسمت و موضوعات طرح و همچنین نمایش صدا و ویدیو تمام برنامه‌های بشارت را در قالب یک کانال فراهم شده است.

مقیسه ادامه داد: در مقطع کنونی کانال بشارت در اپراتور شیوا که در داخل سازمان است فعال شده و بزودی و پس از تکمیل محتوا و برطرف کردن نواقص قابل دسترس برای عموم مردم می‌شود.

در ادامه این جلسه محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل بازار محتوا معاونت فضای مجازی به جهت فراهم ساختن این امکان، راه‌اندازی و افتتاح هرچه سریعتر با امکانات بیشتر و بهتر این کانال را خواستار شد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *