پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
امانی:

جلوی تردد اتوبوس‌های فرسوده در تهران گرفته شود

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 593962
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که شرکت اتوبوسرانی در ساعات پایانی شب از اتوبوس‌های تک کابین فرسوده استفاده کرده و همین موضوع سبب آلوده‌تر شدن هوای شهر تهران می‌شود.
جلوی تردد اتوبوس‌های فرسوده در تهران گرفته شود
به گزارش جهان نيوز، شهربانو امانی در چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: هفته سلامت مردان را در پیش داریم، امیدواریم مردان سرزمین به سلامت خود بیاندیشند.

وی با اشاره به استفاده از اتوبوس‌های فرسوده از خطوط بی ار تی در ساعات پایانی شب اظهارکرد:

شرکت اتوبوسرانی تهران برای جا به جایی مسافران در ساعات پایانی شب تا اوایل صبح از اتوبوس‌های تک کابین استفاده می‌کند که آلایندگی این اتوبوس‌ها زیاد است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص سهم اتوبوس‌های شهرداری تهران در انتشار ذرات معلق خاطرنشان کرد: سهم اتوبوس‌های شهرداری در انتشار ذرات معلق ۱۲ درصد است و باید این آمار کاهش پیدا کند.

امانی با بیان اینکه " اتوبوس‌های فرسوده باید از رده خارج شوند" اظهارکرد: زمان وارونگی هوا و در سایر زمان ها، شهرداری باید از اتوبوس‌های فرسوده استفاده نکرده، زیرا این اتوبوس‌ها سبب آلودگی هوای شهر تهران می‌شود.

وی خواستار ارائه سهم شهرداری تهران از سوی دولت شد و اذعان کرد: درخواست ما این است که دولت سهم اتوبوس‌های شهرداری تهران را پرداخت کند تا مشکلات پایتخت در این رابطه کاهش یابد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *