پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تصویربرداری «تعطیلات رویایی» تا عید ادامه دارد

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 593937
تصویربرداری مجموعه نوروزی شبکه دو تا امروز حدود 70 درصد در جزیره کیش، شهر شیراز و بندر چارَک پیش رفته است.
تصویربرداری «تعطیلات رویایی» تا عید ادامه دارد
به گزارش جهان نيوز، سریال تلویزیونی «تعطیلات رویایی» از جمله سریال‌های نوروزی است که در ایام عید از شبکه دو سیما، به روی آنتن می‌رود.

تصویربرداری این مجموعه نوروزی تا امروز حدود 70 درصد در جزیره کیش، شهر شیراز و بندر چارَک پیش رفته است و همچنان تصویربرداری آن بطور شبانه روزی ادامه دارد.

البته باید در نظر داشت که «تعطیلات رویایی» حتی یک سکانس در شهر تهران ندارد و بخش هایی از فیلم روی آب و داخل کشتی تصویربرداری شده است.

گفتنی است؛ مراحل ساخت و تولید این مجموعه نوروزی تا 25 اسفند ماه و اوایل فروردین 97 ادامه دارد و مراحل تدوین، صداگذاری، ساخت موسیقی و .... همزمان با تصویربرداری انجام می شود.

این مجموعه بر اساس طرحی از احسان جوانمرد و گروه نویسندگان نوشته شده و داستان دو برادر به نام‌هاى رحيم و رستم را به تصویر می کشد که در شيراز سكونت دارند. برادر كوچك‌تر كه وضع مالى بهترى دارد، سال پيش براى تعطيلات عيد خانواده رحيم را كه يك معلم بازنشسته است به تركيه دعوت كرده و برادر بزرگتر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را به هزينه خود به کيش ببرد؛ غافل از اينكه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همين سرآغاز ماجراهاى جالب و ديدنى می‌شود.

محمدرضا شریفی نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *