پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پایان‌فصل اول‌سریال«افسانه هزارپایان»پیش ازنوروز

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 593922
حسن وارسته گفت: «افسانه هزار پایان» در نوروز پخش نمی شود و ضبط فصل دوم این مجموعه بعد از نوروز آغاز می شود.
پایان‌فصل اول‌سریال«افسانه هزارپایان»پیش ازنوروز
به گزارش جهان نيوز، حسن وارسته نویسنده مجموعه تلویزیونی «افسانه هزارپایان» درخصوص روند فیلمبرداری این پروژه و ایفای نقش خود در این سریال گفت: تمام نگارش 52 قسمت از سریال «افسانه هزارپایان» به پایان رسیده است، و ضبط فصل دوم این مجموعه بعد از نوروز آغاز می شود. «افسانه هزار پایان» در نوروز پخش نمی شود و من احساس می کنم که سریال «پایتخت» به خودی خود، رقیب مجموعه های دیگر است و شانس دیده شدن را از ما می گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: پخش سریال تلویزیونی«افسانه هزار پایان» به دلیل شتابزدگی، 15 قسمت از این مجموعه به روی آنتن رفت، و ما امروز پیشنهاد دادیم که تا این چند قسمت اولی را تدوینی دوباره کنیم و به عنوان گلچین در 6 قسمت، قبل از پخش فصل دوم به روی آنتن ببریم.

نویسنده مجموعه «پایتخت» افزود: آن چیزی که بیشتر از همه به کار لطمه زد، پخش ناگهانی مجموعه بود که بنا بر تصمیم شبکه در فضای دهه فجر و بمب اخبار جشنواره موسیقی، تئاتر و فیلم فجر به روی آنتن رفت و ناخوادآگاه در مقابل برنامه ها و اخبار جشنواره مجموعه افسانه هزارپایان نتوانست به خوبی دیده شود.

وی با توجه به ایفای نقش خود در سریال «افسانه هزار پایان» اظهار کرد: نقش من در این سریال، «عماد مستنسخی» است، «مستنسخی» لقبی است که در قدیم به کسانی که نسخه های قدیمی را می نوشتند و کار چاپ و کتابت را انجام می دادند، می گفتند. همچنین شخصیت اصلی من در «افسانه هزارپایان» در فصل دوم این مجموعه کامل می شود.

وارسته در ادامه درخصوص فیلمنامه گفت: تغییر دادن ذائقه مخاطب در هرجایی که کار کنید، سخت است، به خصوص در کشور ما که مردم ما عادت به طنز متداول دارند و حالا با طنزی متفاوت روبرو شدند و آن را پس می زنند. سریال ما به زمان نیاز دارد تا جای خود را پیدا کند. البته به هر حال فیلمنامه و یا قصه کار آنقدر خوب بوده که توانسته بازیگران ما را مجاب به بازی کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *