پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۷

محاکمه فوق‌العاده راننده اتوبوس مرگ +عکس

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 593914
رئیس‌کل دادگستری استان تهران از رسیدگی سریع به پرونده راننده اتوبوس مرگ در دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد و گفت: پرونده تعیین شعبه شده است.
به گزارش جهان نيوز، غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با جام‌جم عنوان کرد: این متهم 30 بهمن امسال با اتوبوس به سمت ماموران حمله و پس از دستگیری به شهادت سه مامور اعتراف کرد. دادسرای تهران پس از رسیدگی سریع به پرونده برای راننده کیفرخواست صادر کرد. سه فقره قتل عمد و تخریب از جمله اتهامات این فرد است.

وی تاکید کرد: این اتهامات در صلاحیت دادگاه کیفری یک است که پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. پرونده به صورت ویژه و در چارچوب قانون در دادگاه رسیدگی می‌شود و شعبه رسیدگی‌کننده مشخص شده است.

رئیس‌کل دادگستری تهران در خصوص انتشار اخباری درباره مرگ این راننده گفت: این از شایعات عجیب است. اگر راننده فوت کرده بود که برای او کیفرخواست صادر نمی‌شد. تاکنون گزارشی در مورد مرگ بازداشتی‌ ها اعلام نشده است.

اسماعیلی درباره احتمال صدور کیفرخواست به اتهام محاربه برای برخی اغتشاشگران هم اظهار کرد: پرونده در دادسرا در حال رسیدگی است و نمی‌توان پیشاپیش اظهارنظر قضایی کرد.

در این پرونده «م. ثلاث» 30 بهمن با یک دستگاه اتوبوس بنز به سمت ماموران حرکت کرد و پس از تصادف باعث شهادت دو مامور یگان امداد و سرباز جوانی شد.

او پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: رفتیم مقابل کلانتری تجمع کنیم تا اخوی را که دستگیر شده بود، آزاد کنیم. عصبانی شدم و پشت اتوبوس نشستم البته اتوبوس متعلق به خودم نبود. عصبی بودم و گاز را فشار دادم. اختیار دست خودم نبود.

دادستان تهران همچنین اعلام کرد: صندلی‌های اتوبوس را برداشته بودند و در واقع این اتوبوس به مقر فرماندهی آشوبگران تبدیل شده بود و از دستگاه اطلاعاتی کشور خواسته‌ایم روی این مساله متمرکز شود.


 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دراويش به ظاهر صلح طلب ولي در واقع داعشي
برخورد جدی
Iran, Islamic Republic of
وظیفه قوه قضائیه برخورد بسیار جدی و بی اغماض با این بی وجدانهای داعشی بی هویت است
انشاءالله دستگاه قضا شرمنده حانواده شهدا و خود شهیدان عزیز نشود
Iran, Islamic Republic of
قصاص .والسلام
Iran, Islamic Republic of
بابا معلومه این ادم بدبخته. باید با عوامل اصلی برخورد بشه که قطعا زمینه اش نیست. پس باید اول مشکل فرهنگی رو حل کرد. وگرنه وضع ازین بدتر میشه. وقتی به این راحتی داره رفع حصر میشه باید نگران بود
Iran, Islamic Republic of
قاتل عمد سریع محاکمه وقصاص شوداین برای امنیت جامعه است
محمدی راد
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی با این افراد که به نام فرقه های مختلف آشوب برپا می کنند نباید مدارا کرد چون مماشات با این افراد باب شده و امنیت شهروئندان را به مخاطره می اندازد بگذریم از مماشات دولت مردان از جمله رئیس جمهور با این گروه که آقای روحانی شعار قانون شهروندی سرداده ولی در عملا خود یک قانون گریز به تمام معنا می باشد حق این افراد که اقدام به اقتشاش می کنند اشد مجازات و اعدام است در غیر اینصورت هرج و مرج در کشور بپا می گردد و ضرورت دارد مراجع قضایی به جوسازی های گروه های سیاسی بویژه اصلاح طلب توجه نکنند .
Iran, Islamic Republic of
این کار حداکثر دو روز است و روز سوم در خیابان پاسداران و همان جا بدار کشیده شود. اینقدر لفتش بدهید تا یک بامبول دیگری درست شه. همینه که از دست قوه قضاییه یا دادگستری آدم اعصابش خرد میشه. بابا مگه قبلا اگه یکی کسی را می کشت این ادا و اطوارها را در می آوردن. نه دفتر و دستگ اینجوری داشتن و ...سریع رسیدگی می شد و بلافاصله حکم داده می شد و بعدش هم اعدام. خود طرف که اعتراف کرده و همه مدارک هم که موجود است. مقتضی موجود موانع هم مفقود. نمی دانم چرا اینطوری شماها می کنید. یک چیزهایی می خواهم بنویسم در موردتان ولی چون جهان نمیگذاره همین جا قطع می کنم.