کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سندی‌ از رابطه‌آمدنیوز با سرویس‌ جاسوسی‌ترکیه

5 اسفند 1396 ساعت 21:37

یکی از دوستان قدیمی روح الله زم، سندی دیگر از رابطه مدیران آمدنیوز با سرویس جاسوسی ترکیه افشا کرد.


به گزارش جهان نیوز؛ پیمان عارف، دوست قدیمی روح الله زم، مدیر کانال ضدانقلابی آمدنیوز، در جدیدترین پست خود درباره پشت پرده آمدنیوز با اشاره به اتهام زنی ها و دروغگویی های این کانال ضد انقلاب نوشت: «چندی پیش شورای همکاران کانال آمدنیوز که احتمالا مرکب است از پسر زم ، سام محمودی و یکی دو پناهنده قلابی دیگر ، طی نامه ای سرشار از لجن پراکنی و دروغ گویی با ادبیاتی که حاکی از "بزرگ شدن شان در لوله بخاری" به ادعای خودشان بود، از من خواستند برای ادعای وابستگی شان به سرویس جاسوسی اردوغان سندی ارائه دهم!»
 
عارف در ادامه افزود: «در آغاز بکار کانال صدای مردم پس از توقیف کانال آمدنیوز از سوی تلگرام به دلیل ترویج خشونت، حتما خاطر دوستان هست که به هنگام ایجاد کانال جدید نام آن توسط creator اولیه نه sedaie mardom که صورت عادی پینگلیش نویسی آن بود بلکه بصورت merdom (مِردم) نوشته شده بود که قطعا برای هر فرد با حداقل آشنایی به ترکی استانبولی بدیهی بود که این نگارش توسط یک ترک (استانبولی) زبان صورت گرفته که با توجه به حذف نوشتاری فتحه در ترکی استانبولی ، فتحه نیز با E نوشته میشود!»
 
این دوست قدیمی روح الله زم ادامه داد: «اما دم خروس جدید به طرز عجیبی آشکار و به نحو مضحکی حکایت از کند ذهنی جاسوس خرافاتی دارد! او برای تبلیغ صفحه اینستاگرام فیک نیوزش ، آمار بازدید و مکانهای بازدید آن را منتشر کرده است. به مکان های بازدید دقت کنید:
تهران به ترکی استانبولی تاهران نوشته شده
اصفهان نیز ایسفاهان
اما مشهد دیگر حجت را تمام میکند وقتی میبینیم با Ş (شین) ترکی و بصورت Meşhed نوشته شده است!
حجت از این بالاتر میخواهید؟!
حال جاسوس خرافاتی هر چقدر دلش میخواهد میتواند به نگارنده دشنام دهد. اصلا او حتی میتواند ادعا کند "پ.ع" با کمک اجنه و جادوگران این چیزها را علیه من مینویسد! ایرادی ندارد؛ ما به او بیشتر و بیشتر خواهیم خندید.»
 
 
منظور پیمان عارف از جاسوس خرافاتی، روح الله زم است. مدیر آمدنیوز، چندی پیش در مصاحبه ای، مدعی شد" آخوندها داروهای خاصی را در آب می‌ریزند و به کمک جن و طلسم کاری می‌کنند که مردم بی‌خیال باشند و بتوان بر آنها حکومت کرد!"
 
روح الله زم که به بهانه دفاع از محمدعلی طاهری، رئیس گروه موسوم به عرفان حلقه این سخنان عجیب و مضحک را مطرح می کرد، در ادامه ادعا کرد چون طاهری این جن ها را از بدن ایرانی ها خارج می کرده، بازداشت و محاکمه شده است!
 
پیش از این نیز بهروز کاظمی از اصلاح طلبانی که همراه با روح الله زم و سام سرابی، از ایران به ترکیه رفته و از آنجا برای پناهندگی اقدام کرده بود، در پستی از رابطه آمدنیوز با سرویس اطلاعاتی ترکیه خبر داده بود.


کد مطلب: 593835

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/593835/سندی-رابطه-آمدنیوز-سرویس-جاسوسی-ترکیه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com