پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آقاخانی: جنس كارهای مهران مدیری به من نمی‌خورد

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 593774
سعید آقاخانى با حضور در برنامه تلویزیونی «من و شما» از فعالیت هاى جدید و چالش هاى کارى اش گفت.
آقاخانی: جنس كارهای مهران مدیری به من نمی‌خورد
به گزارش جهان نيوز، سعید آقاخانى با حضور در برنامه تلویزیونی «من و شما» از فعالیت هاى جدید و چالش هاى كارى اش گفت. وى در ابتدا درباره اینكه با شروع ساعت خوش فكر میكرده خودش و همكارانش ستاره شوند بیان كرد: ما برای ستاره شدن نیامده بودیم و اصلا آن زمان فكر نمی كردیم كه معروف شویم. خیلى ها را می بینم براى اینكه مشهور شوند تلاش می كنند؛ به نظر من باید رها كرد و عاشقانه كار كرد.

بازاریابى زعفران كردم
آقاخانى درباره دوران ممنوع الكارى خود گفت: من هم براى اینكه پول دربیاورم حتى بازاریابى زعفران كردم! شاید باورتان نشود اما من در آن كار خیلی موفق بودم!

وی درباره اینكه چرا بعد از ساعت خوش دیگر بامهران مدیری كار نكرده اظهار داشت: جنس كارهایی كه او می سازد به من و رضا عطاران نمی‌خورد.

«جهت» توقیف نشده است
آقاخانى كه چندین پروژه درباره اعتیاد كار كرده در پاسخ به این سوْال كه آیا صحت دارد كه مستند جهت كه به تازگی ساخته است به خاطر تلخى زیاد اجازه پخش ندارد گفت: اعتیاد یك بیمارى است و باید درباره آن اطلاعات زیادى به دست آورد. فیلم «جهت» درباره پیشگیرى از اعتیاد است و كودكانى كه زیر هفت سال هستند و درگیر اعتیاد میشوند و شك نكنید كه این موضوع خیلى تلخ است. مگر می شود معتاد شدن كودكان تلخ نباشد. اما آگاهى دهنده است و موجب پیشگیرى می شود. این جور نیست كه جلوى پخش آن را گرفته باشند؛ ما در حال مذاكره هستیم و امیدوارم پخش شود.

وی همچنین گفت كه «سلفى» را به جریان انداختیم و امكان دارد آن را بسازیم.

آقاخانى كه سابقه همكارى با اصغر فرهادى را دارد گفت: فرهادی تاثیرات بسیار خوبى در تلویزیون گذاشته و از آنجایى كه یك زمانى هرچقدر طرح می بردم به در بسته می خوردم، فرهادى براى ساخت هندوانه شب یلدا خیلى از من حمایت كرد.

كاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر گذشته در پایان در پاسخ به این سوْال كه آیا مجید صالحى را به خاطر بردن او به فیلم «پیتزا مخلوط» می بخشد، با خنده عنوان كرد: خیلى پول لازم بودم و در آن فیلم بازى كردم مجید قصه را جور دیگر تعریف كرد؛ اما در ساخت آنطور نشد و امیدوار بودم یك زلزله اى می آمد و آن فیلم نابود میشد و هیچ وقت اكران نمی شد.

گفتنى است؛ محمد مهدى قاسمی مدیر شبكه شما روز گذشته در حاشیه برنامه از پشت صحنه بازدید و با سعید آقاخانى و عوامل تولید «من و شما» به گفتگو نشست.

«من و شما» به تهیه كنندگى هادى قندى، اجراى آرش ظلى پور و نویسندگى دنیا خمامى جمعه ها ساعت ١٤ روى آنتن شبكه شما می رود.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *