سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
کارشناس سازمان هواشناسی:

هوای منطقه سقوط هواپیما تا دوشنبه برفی است

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 593686
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا عصر دوشنبه در تمام کشور برف و باران می بارد.
هوای منطقه سقوط هواپیما تا دوشنبه برفی است
به گزارش جهان نيوز، معصومه احمدی گفت: بارش برف در ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما تا فردا شب ادامه داشته و تنها در روز دوشنبه بارش متوقف می شود. از روز سه شنبه بار دیگر با ورود سامانه جدید محل سقوط هواپیما هوایی برفی خواهد داشت.

وی افزود: امروز در نیمه غربی کشور شاهد بارش برف و باران هستیم و باران در استان های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، قسمت هایی از فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال بختیاری بارش باران ادامه دارد.

احمدی ادامه داد: در مرکز کشور هم شاهد بارش باران بوده و استان های قم، تهران، البرز و قزوین امروز هوایی بارانی را تجربه می کنند البته در استان های زنجان، چهارمحال و کردستان بارش برف آغاز شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش ها به شمال شرق کشور می رسد، تاکید کرد: عصر امروز شاهد بارش در شمال غرب کشور خواهیم بود. همچنین از فردا شب در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر باران می بارد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *