جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۶۵
عبدالله ناصری:

ظریف حق بزرگی به گردن کشور و ملت ایران دارد!

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 593665
عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان گفت: آقای ظریف در تاریخ معاصر ایران کار بزرگی کرده و حق عظیمی به گردن کشور و ملت ایران دارد.
ظریف حق بزرگی به گردن کشور و ملت ایران دارد!
گروه سیاست جهان نيوز: عبدالله ناصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص قدردانی رهبرمعظم انقلاب از وزیر امور خارجه و تاکید ایشان بر تداوم مواضعی که وزیر خارجه نسبت به غربی ها در پیش گرفته است اظهار داشت: نکته مهم این است که بستر نتیجه دادن کار بزرگ آقای ظریف را باید سایر نهادهای حاکمیتی و مخصوصا مقام معظم رهبری آماده کنند که پرونده کار بزرگ او سفره خالی نباشد. 

وی در خصوص برآیند رویه وزیر امور خارجه و تیم هسته ای کشورمان در مساله برجام و اجلاس مونیخ گفت: حتما خوب است و من کلا عملکرد آقای ظریف را در حوزه بین الملل بسیار می پسندم و نمره بالایی هم به ایشان می دهم. 

ناصری تصریح کرد: چون پارازیت هایی علیه سیستم دیپلماسی خارجی داریم. این را باید مقامات عالی نظام و نهادهای حاکمیتی کلان برای آقای ظریف حل کنند تا دستاورد برجام نتیجه بخش باشد. 

وی در خصوص اقدام نتانیاهو در اجلاس مونیخ هم گفت: این اقدام که به قول آقای ظریف یک شو بود مانند همان تصویری است که نتانیاهو در سازمان ملل در مورد بمب کشید. مردم جهان با این نوع کارهای اسرائیل آشنائی دارند و شنیده نشد و خریدار نداشت. 

ناصری در خصوص مدت زمان اندک باقی مانده به تصمیم گیری بعدی ترامپ و مواضع حمایتی اروپائی ها از برجام اظهار داشت: در دوران باقی مانده، جریان حاکمیت باید موانع آقای ظریف را از پیش رو بردارد. 

رهبرانقلاب در بیانات روز 29 بهمن در دیدار مردم تبریز با اشاره به برجام و مذاکرات هسته ای تاکید کردند: 'ما نتیجه اتکاء به خارجی‌ها را در قضیه برجام مشاهده کردیم و در قضیه مذاکرات هسته‌ای به آنها اعتماد کردیم اما سودی نبردیم البته خوشبختانه مسئولان برخورد خوبی با این مسئله دارند و وزیر امور خارجه که باید از او تشکر کرد، با خباثت امریکایی ها و به نعل و به میخ زدن اروپایی‌ها، برخورد خیلی خوب و قوی دارد که این راه باید ادامه یابد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقای ناصری شما احیانا که مشکل بینایی یا شنوایی حادی ندارید انشالله پس اگر مشکلی ندارید مجموع بیانات رهبری را با ببینید انوقت بهتر میتوانید اظهار نظر کنید البته شاید مایل نیستید همه را باهم ببینید وذوق زده شده واز ذوق زدگی بیش از حد از خیل مطالب فقط مصادره به مطلوب میکنید وباید در فکر جایزه ای ارزنده برای سردار دیپلماسی به خاطر اوج هنر نمایی در برجام بود و ........
تکمله متن بالا: دعوت ملت به جشن وپایکوبی الزامی است برای چی شما خودتون دلیلش رو به مردم بگویید موفقیت بزرگ پیمانی تاریخی و.........
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنم برعکس باشد یعنی ملت بر گردن ظریف و روحانی حق بسیار بزرگی دارند که یقینا پاسخ آن در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
نه خیر!درست گفته،به این دلیل که برای مرددین هم معرض شد که آمریکا و کلا غربیها قابل اعتماد نیستند و هاضمه سیر ناپذیری دارند که حاضر نیستند ذره ای از دادخواهی خود دست بکشند. از این حیث و نه به آن دلیلی که ناصری گفته
Iran, Islamic Republic of
جناب ناصری شما به قبر و قیامت هم اعتقادی دارید؟!!!!
بله سرخم کردن در برابر شیطان و قدم زدن با وزیر شیطان البته افتخار دارد
Iran, Islamic Republic of
ظریف بدهکارترین فرد به خون شهدا و مردم ایران است وباید در دادگاه عدل خداوند جوابگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
آقای ناصری، این آقای ظریف نیست که امضاء کردن را بلد باشد، ما 80 میلیون قهرمان ملی داریم که می توانند زیر هر نوشته دیگران را امضاء کنند.
Iran, Islamic Republic of
اقای عبدالله ناصری تاریخ قضاوت خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
جهان نیوز ظریف ظریف است
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
جهان خودمانیم واقعا تو اسلامی هستی مردم را احمق می پنداری شرم وحیا چیز خوبیه
Iran, Islamic Republic of
آن سه ننگی که به پیشانی ایران زده اند ؛ ترکمنچای و گلستان و سپس برجام است .
Iran, Islamic Republic of
نتیجه بخش نبودن برجام افتاد گردن پارازیت های داخلی

...

علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
ظلمی که شما کردید مردم به برجام رو آوردند
Iran, Islamic Republic of
وعده های دروغ سیب وگلابی و گره زدن آب خوردن مردم به توافق هسته ای آنها را به پای برجام --البته با اجرای شروط 9 گانه مقام معظم رهبری-- کشید.
نسل سوخته
Iran, Islamic Republic of
اما جالبه.دیروزتواخبار20:30 حرفای ترامپو پخش کرد که باناراحتی میگفت 150 میلیارددلار به ایرانیها دادیم بدون هیچ منفعتی برای آمریکا!! من نفهمیدم این 150 میلیارددلاره کجاشد؟
Iran, Islamic Republic of
دولت آمریکا مدعی شد 150 میلیارد دلار باید به ایران بده

دولت اعتدال همون وقت گفت خیر و مبلغ چیزی نزدیک 30 میلیارد است و همه قبلا خرج شده و مردم انتظاری از این وجه نداشته باشند

و البته مشخص نشد که همون مبلغی که دولت مدعی آن شد چه شد و کجا رفت و تفاوت دو مبلغ ادعایی آمریکا و دولت اعتدال به کدام دلیل است
؟!
Iran, Islamic Republic of
اقای ناصری راجع به این گشایش اخرین مدل بعد از برجام هم ،نظری دارند:
واردات 160تن کود انسانی از ترکیه !!!!!!!! براش دقیقا باید به کی مدال وسکه طلا بدیم؟!
Iran, Islamic Republic of
راست میگه
مثل حقی که محمد علی فروغی به گردن ما داره
مثل حقی که میرزا آقا خان نوری به گردن ما داره
مثل حقی که شاه سلطان حسین به گردن ما داره
Iran, Islamic Republic of
این حق به گردن ملت فشار شدید اورده لطفا از رو گرده ما بلند شید...
من نمی دانمی این اصلاح طلبها چرا همه چیز را وارونه می بینند مرد حسابی حرف حضرت آقا این نبود که اشتباهات ظریف رو در هسته ای تکرار کنید ایشان نظرش اینه بعد از این که اشتباه شد وتیم هسته ای ودیپلماسی به امریکا اعتماد کرد الان مواضع خوبی علیه غرب گرفته وبه اشتباه خودش پی برده همین والا سخنان ایشان در مورد اشکالاتی که در برجام بوده وهست ومار و گرفتار کرده که فراونون چرا شما جماعت اصلاح طلب همه چیز رو وارونه می شنوید آدم فکر می کنه به جا پا رو دستاتون راه می رید
Iran, Islamic Republic of
...
حقگو
Iran, Islamic Republic of
حالا امروز سردبیر شرق که تیتر روزنامه اش جمله ننگین "امضای کری تضمین است" هم به بی ثمر بودن برجام اذعان نموده است لیکن اکنون فردی چون ناصری از حق، گردن و کشور سخن می گوید.برخی کی بیدار می شوند؟
Iran, Islamic Republic of
ظریف حق بزرگی به گردن کشور و ملت ایران دارد! چون بعد از برجام برای اولین بار درتاریخ این کشور 160 تن کود انسانی از ترکیه وارد کشور شد. سیصد سکه طلا برای همین دادن به ظریف دیگه ...............
Iran, Islamic Republic of
فناوری هسته ای و گاز و نفت دادیم

تا بتونیم پول بدیم کود انسانی از ترکیه بخریم

خدا رو شکر از این دولت همین قدر دستاورد هم غنیمت است!

😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
یک میلیارد وسیصد میلیون دلار ،دولت عزیز ولرم ما ،گاز مجانی به ترکیه داده.
Iran, Islamic Republic of
امید اصلاح طلبا به اینهمه تدبیر دولت زنده شد--یک میلیارد و 600 میلیون دلار گاز به ترکیه ارسال و در عوض 160 تن -کود انسانی-وارد شد.!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۲/۰۳
در اندیشکده سلطنتی چتم هاوس مطرح شد
عراقچی: «چیزی که من دوست دارم اضافه کنم و مهم است اینکه برجام داستانی موفقیت‌آمیز برای شما کشورهای 1+5 است چراکه ایران کاملا به آن پایبند بوده است و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که قاضی این توافق است تایید کرده ایران هرگز از آن تخطی نکرده است و کاملا به آن پایبند بوده است. همه چیز ما تحت کنترل و بازرسی است و 9 گزارش این را تایید می‌کند. اما ایران برجام را داستانی موفق نمی‌داند چراکه ایران از آن بهره‌مند نشده و تحریم‌ها برداشته نشده است. دلیل ساده است، آمریکا تقریبا هر روز تعهداتش در برجام را نقض می‌کند و امریکا دلیل این مسئله است که برجام برای ایران موفق نبوده است. حتی متن و کلمات برجام نقض شده‌اند».
انشالله که ناصری تمام وکمال در اخرت وبخصوص سرپل صراط با ظریف در اجر این کار بزرگ ! شریک کامل شودوتا اعماق جانش نوش جانش کند.
Iran, Islamic Republic of
حق را خون و دستاوردهای احمدی روشن ها شهریاری علیمحمدی ها رضایی نژاد ها بر گردنمان داشتند که توسط خانیین پایمال شد و داره راه نفس کشیدنمان را هم سد می کند.
Iran, Islamic Republic of
آره مخصوصا اینکه در کمیسیون بررسی برجام در مجلس به اقای نعمتی گفت : کل تحریمها تکرار میکنم کل تحریمهای اقتصادی و هسته ای بطور یکجا لغو خواهد شد و نه تعلیق . سه سال مردم سرکار بودند برا همینه دولت آمار اشتغالزایی رو بالا اعلام میکنه
Iran, Islamic Republic of
یکی از حقهای مهم اقای ظریف وجود یک جاسوس تمام عیار در تیم هسته ای است
Iran, Islamic Republic of
... یکی .
کاربر محترم. با تشکر . انتشار نظریه و ادعا بدون ارائه آدرس و سند معتبر امکان پذیر نیست. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعضی هابه دلیل افراط در گروه گرائی حاضرند برای مطرح کردن خود به راحتی مصالح یک ملت بزرگ رانادیده می‌گیرند.حتی اگر یک آدم معمولی مذاکره میکرد غربی ها نمیتوانستند چنین توافقنامه خسارت باری را به ملت رشید ایران تحمیل نمایند وقتی دشمن متوجه شود که طرف مقابل تحت هر شرایطی نیازمند معامله ای است سعی میکند تا بصورت باورنکردنی امتیاز بگیرد و در مقابل تقریبا هیچ را وا گذار نماید.هرکس این توافقنامه را بخواند متوجه خسارات جبران نا پذیر ان می‌شود شاید اگر به طرف مقابل گفته میشدخودتان توافقنامه را بنویسید خیلی بدتر از این نمی شد .دولت چون در عرصه های مختلف عملکرد قابل دفاعی نداشت میخواست باتبلیغات گمراه کننده بر جام رادستاویز قرار دهد وناکار آمدی ها رامخفی نماید. متاسفانه نه تنها هیچکدام از ادعا های روحانی همچون لغو تمامی تحریمها در فردای اجرای برجام ، بازگشت اعتبار به گذرنامه ایرانی ، چرخیدن چرخ زندگی ،.رونق اقتصادی و...محقق نشد ، بلکه به بهانه های مختلف تحریمها اضافه شدو ...متاسفانه هنوز هم با عوامفریبی از برجام خسارت آفرین( و الوده به وطن فروشی وخیانت ) تبلیغ میشود.
صابر
Iran, Islamic Republic of
تکمیلی :
آقای ناصری آش آنقدر شور شده که عراقچی هم در سخنان اخیر خود درانگلیس هم دستاورد تقریبا هیچ بر جام اذعان نموده است.جاسوس ها با استفاده از انفعال و ضعف شخصیت مذاکره کنندگان باعث غفلت و نادیده گرفتن رهنمودها وشروط رهبر حکیم انقلاب شده خسارت رابه ملت تحمیل نمودند.شاید اکنون و پس از این همه خسارت در مواردی هم بخواهد موضعگیری مناسبی داشته باشد، اما عملکرد ظریف وتیم اودر برجام خسارت محض است برای ملت .
Iran, Islamic Republic of
متن برجام توسط 5+1 به ظریف دیکته شده بود و اینگونه خسارت محض به کشور و مردم تحمیل شد.
Iran, Islamic Republic of
جالبه که ظریف که تحصیل کرده خارج است حتی متوجه نشده بود که در متن برجام تعلیق آمده نه لغو

وقتی در مجلس شورای اسلامی آقای توکلی ایراد گرفت و چهار مورد کلمه تعلیق رو به ایشون نشان داد گفت من تا الان اینا رو ندیده بودم
Iran, Islamic Republic of
وقتي مقام عظمي ولايت از جناب ظريف تشكر نمودند ، ديگر ساز ناكوك زدن جايز نيست !!!
Iran, Islamic Republic of
رهبر عزیزمان در مورد کارایشان=برجام هم ،سخنهائی دارند که یه عده برای اونها ،دچار فراموشی گزینشی میشوند.
Iran, Islamic Republic of
صحبت های آقا رو دقیق بخونید و تنها یک جمله رو نگیرید و مابفی رو رها کنید
Iran, Islamic Republic of
رفتار امروز ظریف در مقابل اروپائیها را حضرت آقا تائید کردن نه سستی و کاهلی در تنظیم قرار داد برجام بی فرجام را ؛ آقای به ظاهر ولایی.
عدالت
Netherlands
آخر قصه ی پر غصه برجام شد وارد 160 تن کود انسانی از ترکیه
و این بود یکی از گلابهای برجام
محتوای فیک
Iran, Islamic Republic of
دوستان می تونن تولید داخل رو بسته بندی کرده به اسم مِد این ترکیه یا مِد این آل سعود به دولت محترم بفروشن فقط مراقب باشید دولت متوجه نشه محتوای بسته ها فیک است
Iran, Islamic Republic of
این گلابی هدیه به دلارامانِ عشقِ برجام.
Netherlands
... هنوز در عصر قجر و ارباب و رعیتی و کدخدا زندگی می کنند
Iran, Islamic Republic of
دیگه الان که بر همه مبرهن شد ایشان چه گلی به سر کشور زده... ایشان چه حقی به گردن من دارد؟
آیا کافی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
البته بر همه گان واضح و مبرهن است که ایشان کلی حق به گردن ما ملت بی سواد دارد به دلایل بسیار زیاد که اندکی از آن را خدمتتان مرقوم میدارم باشد که بدانید

1. سر کار گذاشتن همه ملت بوسیله ایشان و تیمش
2. ایشان اعتدالی و تحت الحمایه اصلاحات و سازندگی است
3. تحصیل کرده خارج است پس خیلی نخبه است مثل این داخلی ها نیست که از اول بفهمد توی متن برجام به جای لغو ، تعلیق ذکر شده
4. شواهد جیب و موقعیت پدرشان چنین بر می آید که این عالیجناب ژن برتر هم هستن لکن از سر تواضع رو نمی کنن
5. با جان کری قدم زد
6. با جان کری دست داد
7. توی تیم مذاکره ش یک عدد خودکار پرت کن داشت
8. کلی سکه بابت برجام جایزه گرفت
9. یک عدد کله از ایشان تندیس و به صورت رسمی رونمایی شد
10. گم کردن فکت شیت زیر درخت آلبالو
.
.

دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
جناب ناصری ; از نظر شما رابطه بین اهمیت عزت جامعه ایرانی(تکیه کلام حسن روحانی و جواد ظریف) و واردات کود انسانی از ترکیه چیست؟!
دیر فهم ! استاد زیرک
Iran, Islamic Republic of
مردم ما چون ژن پایین و در آمد کم دارند خوب با مردم ترکیه از لحاظ مصرف خوراک یکی نیستند !!!
استاد کود آنهم انسانی !!!
ببخشید اصلا هیچی !
بیژن
ظریف بدهکارترین فرد به خون شهدا و مردم ایران است
Iran, Islamic Republic of
Hآقای ناصری ! اوامر شما در زمینه برداشته شدن موانع موهومی جنابعالی از جلوی پای ظریف اطاعات می شود! امر دیگری که ندارید؟
Iran, Islamic Republic of
آقای ناصری ! شما که اینقدر عاقل هستید فقط به یک سوال پاسخ دهید! ظریف فرموده اند که ! ما برجام را بند بندش را با بی اعتمادی به آمریکا نوشتیم! خوب قبول! فقط شما که اینقدر فهمیده بودید! دقیقیا چه ضمانتهایی برای اجرای تعهدات امریکا در برجام گذاشتید! فقط یک مورد نام ببرید!!!!!
مگه میشه آخه؟!
Iran, Islamic Republic of
و یک سوال دیگه هم باید از آقای ناصری پرسید

اینکه در مجلس شورای اسلامی ظریف می گفت همه تحریم ها برداشته خواهد شد و زمانیکه آقای توکلی اصرار به تعلیق داشت ظریف نظر ایشان را رد کرد

اقای توکلی هم چهار مورد کلمه تعلیق رو به ظریف نشان داد

حالا جای تعجب است که چطور کسی که مدعی است بند بند متن رو با دقت نوشته اما خودش از نوشته خودش خبر نداره؟
جهان نیوز باز ظریف ! چه بنویسم
Iran, Islamic Republic of
ظـــریـــــــــــــــف آقـــا

ظــریــــــــــــف

اســت
Iran, Islamic Republic of
مثلا چه حقی؟
بیژن
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
بیژن
سلام جهان نیوز !به خدا اینها فقط زبان زور و بی احترامی را می فهمند!الکی خودتون را اذیت نکنید و مطالب ما را منتشر کنید!بدجوری از کارهای این دولت دلم خونه!
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام جای تعجب است کسی که می گفت تحصیل کرده غرب است وخیلی هم با سواد توافق نامه ای را امضاء کرد که بعد از 5سال نتیجه که نداد تازه غربی ها هم به ریش ما خندیدن وآن را قبول ندارند بله شما راست می گویید حق بزرگی داردکسی که همچنین توافق نامه ای را امضاء کند، آخرش معلوم نیست چه می شود.
Denmark
آقای محترم این حرف گزاف را خود ظریف فبول ندارد کشور و مردم حق بزرگی به امثال ظریف دارند
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
به گردن شما افساد طلبان دارد خوبش هم دارد ولی به مردم بدهکار است
Iran, Islamic Republic of
ناشكري كردن خدمات افراد ، ملت ما را به سمتي خواهد برد كه هيچكس شهامت حتي در مقابل خارجي ها نشستن را بخودش ندهد ، چه برسد به تقابل و دفاع از حق ملت در اينگونه نشستها !!!
شايد هم قصد شياطين غرب و شرق واقعاً همين باشد كه جرأت را از نخبگان و سياستمداران ما گرفته و لذا انها بتوانند به بهانه قحط الرجال بودن، ساز خائنائه خود را سالهاي سال كوك كنند .
آن برادري كه راجع به لحاظ كل فرمايشات آقا صحبت فرمودند را به سخنان اخير مقام عظمي ولايت كه بطور مستمر از سيماي جمهوري إسلامي پخش ميشود رجوع داده و يادآور ميشوم كه حضرت آقا بندرت از كسي تعريف ميكنند چه برسد به تشكر ، لذا توصيه ميكنم خودم و ديگر عزيزان را به تقوا و رعايت انصاف و تشكر از زحمت كشأن براي دين اسلام و ملت ايران تا ساير عزيزان هم اين جرأت را بخود بدهند كه راهرو راه امام خامنه اي بشوند و از اين همه كم لطفي كه بعضي ها نسبت به جناب ظريف روا ميدارند مستفيض نگردند .
احمد
Iran, Islamic Republic of
حق بزرگ ظریف به گردن ملت ایران نشان دادن چهره خبیث آمریکا واثبات عدم اعتماد به آمریکا واروپاست
Germany
...
علی
Romania
خداوند عوضش بدهد