پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۸
۶۱

تفاوت وطن‌پرستي «ماه‌چهره خليلي» با «نيوشا ضيغمي»

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 593645
سخنان اين بازيگر در حالي بيان شد كه كشور اين روزها با معضل مديران دوتابعيتي روبه‌روست و دوتابعيتي بودن در ميان سلبريتي‌ها در حال تبديل شدن به يك ارزش است چراكه برخي از اين سلبريتي‌ها از اينكه به طور عمومي اعلام كنند فرزندشان را در يكي از كشورهاي غربي مانند كانادا، انگلستان يا امريكا به دنيا مي‌آورند نه تنها ابايي ندارند بلكه ظاهراً به آن افتخار هم مي‌كنند.
تفاوت وطن‌پرستي «ماه‌چهره خليلي» با «نيوشا ضيغمي»
گروه فرهنگی جهان نيوز، جواد محرمي: تفاوت نگاه دو سلبريتي ايراني درباره وطنشان، اهميت بچه دار شدن در ايران يا انگليس و موضوع ارزش پاسپورت ايراني موضوعي است كه با اظهارات نيوشا ضيغمي و كنار هم قرار دادن سخنان سال پيش ماه‌چهره خليلي جالب به نظر مي‌رسد. 
 
سال پيش بود كه ماه‌چهره خليلي بازيگر سينما و تلويزيون در برنامه دورهمي مهران مديري درباره به دنيا آوردن فرزندش در ايران گفت: «خيلي از من سؤال مي‌شود كه چرا پسرم را در انگليس به دنيا نياوردم، همه مي‌گويند مي‌توانست پسرت تابعيت و پاسپورت انگليسي داشته باشد ولي من دوست داشتم پسرم در ايران به دنيا بيايد، دوست داشتم پسرم شناسنامه و پاسپورت ايراني داشته باشد، اينها برايم خيلي مسئله مهمي بود، دليلش شايد اين بود كه من 20 سال از ايران دور بودم و حسرت اين را داشتم تا در ايران باشم و هميشه خودم را ايراني مي‌دانستم و خودم هم ايران به دنيا آمدم.» این بازيگر در پاسخ به اين سؤال كه آيا احساس خوشبختي مي‌كنيد مي‌گويد: بله شديداً. 
 
بين تمام هنرمنداني كه سابقه زندگي در خارج از كشور را دارند، ماه‌چهره خليلي يك نمونه خاص است. او برخلاف افشاري كه ترجيح داد فرزندش را خارج از كشور به دنيا بياورد، دنبال اين بود كه شناسنامه ايراني براي پسرش بگيرد. عرق ملي و وطن دوستي اين بازيگر با تشويق تماشاگران برنامه دورهمي و مخاطبان اين برنامه در فضاي مجازي روبه‌رو شد.
 
سخنان اين بازيگر در حالي بيان شد كه كشور اين روزها با معضل مديران دوتابعيتي روبه‌روست و دوتابعيتي بودن در ميان سلبريتي‌ها در حال تبديل شدن به يك ارزش است چراكه برخي از اين سلبريتي‌ها از اينكه به طور عمومي اعلام كنند فرزندشان را در يكي از كشورهاي غربي مانند كانادا، انگلستان يا امريكا به دنيا مي‌آورند نه تنها ابايي ندارند بلكه ظاهراً به آن افتخار هم مي‌كنند. اما تأسف انگيز سخنان ضدملي نيوشا ضيغمي درباره اين موضوع بود، اين بازيگر آثار درجه سوم سينماي ايران به دفاع از تمايل سلبريتي‌ها براي به دنيا آوردن فرزندانشان در كشورهاي غربي بسنده نكرده و در سخناني توهين‌آميز بي‌ارزش بودن پاسپورت ايراني را دليل موجهي براي اشتياق به دوتابعيتي شدن فرزنش عنوان كرده است. 
 
اين بازيگر مي‌گويد: «به همكاران من خرده گرفته شده كه چرا بابت زايمان و به دنيا آوردن فرزندشان به خارج از كشور مي‌روند، متأسفانه اين كار به دليل بي‌اعتباري پاسپورت ايراني است! براي يك ايراني و مني كه عرق ملي دارم! و كشورم را دوست دارم خيلي غمناك است كه مجبور باشم به دليل اينكه پاسپورت كشورم در دنيا ارزش ندارد، براي رفتن به هر كشوري دلهره داشته باشم و دم درِ هر سفارتي گردن كج كنم.»
 
بر پایه گزارش جوان، ابراهيم حاتمي كيا كارگردان نام‌ آشناي كشورمان، چند سال پيش جزو اولين افرادي بود كه نسبت به اين مسئله واكنش نشان داد اما پس از گذشت سه سال از انتقادهاي او شاهد افزايش اين سبك زندگي اشراف گونه هستيم؛ موضوعي كه شايسته بود مسئولان بيشتر به آن توجه مي‌كردند. حاتمي كيا در برنامه راز، درباره سينماگران دو پاسپورته‌ گفته بود: «اين بحثي كه امروز مطرح شده و افراد و هنرمندان دوپاسپورته در فرهنگ وجود دارند، نگران‌كننده است. چرا بايد يك هنرمند و فيلمساز يك پايش در اين طرف مرز و يك پايش در آن طرف مرز باشد.» 
 
مسئله‌ای که وجود دارد اينكه رواج اين نگاه نازل به وطن در ميان برخي سينماگران به طور قطع تهديدي براي فرهنگ ملي كشور محسوب مي‌شود. هنرمندي كه عرق ملي نداشته باشد نه تنها نمي‌تواند در اعتلا و تقويت فرهنگي ملي اثرگذار باشد بلكه برعكس روي فرهنگ مردم تأثيرات مخربي به جاي خواهد گذاشت.

 دو پاسپورته‌هايي كه به خارج از كشور مهاجرت كرده‌اند و براي كار سينمايي به ايران سفر مي‌كنند و حاضر نيستند فرزندانشان را نيز در ايران به دنيا بياورند، چگونه مي‌توانند فيلمي با توجه به فرهنگ ايراني- اسلامي بسازند؟ آيا آنها با مردم اين كشور زندگي كرده‌اند و از تمايلات مردم ايران آگاهي دارند يا حشر و نشر با قشري خاص و درصد كمی از مردم ايران آنها را به افرادي تبديل كرده كه مي‌توانند بالقوه تأثيري معكوس در فرهنگ ملي به بار بياورند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
به نظر من عیب از این بندگون خدای خودشیفته نیست؛ عیب از ما مردمه که متأسفانه به مرگ آورترین شیوه ممکن پیگیر و طرفدار چنین انسانهای واداده ای هستیم. در همین برنامه دورهمی، شما نگاه کنید بعنوان مهمان تا حالا چند جوان موفق صنعتی یا پزشکی رو دعوت کردن؟ چند خانواده شهید و ایثارگر در مسیر انقلاب دعوت کردن؟ چند فعال حوزه فرهنگی رو بعنوان شاخص و مهمان دعوت کردن؟ دیگه برای اینکه آش بیش از حد شور نشه، چند تا ورزشکار هم گهگاه به طور مجبوری دعوت میکنن که بگن ما عدالت رو رعایت میکنم. چرا باید اینطور به مردم ما القاء بشه که سلبریتی برای ما یعنی بازیگرانی که حتی سواد درست و حسابی هم ندارن و فکر میکنن که خورشید دور زمین میگرده؛ یا چرا باید فکر کنن که روش زندگی و آمال خواننده ها و هنرمندانی که جذابیت آثارشون بیشتر به دلیل اغوای تبلیغاتی برای مردمه، باید الگوی نسل جوان ما بشن؟
استاد مردم را به زمانش بشناس. دوره باد بادک هاست !!!
Iran, Islamic Republic of
نوشته ات عالی است واگر چیزی بنویسم بیجاست
ابوذر غ
Iran, Islamic Republic of
حافظا مرد نکونام همان است ، آن به...!!!
Iran, Islamic Republic of
نیوشا ضیغمی تو برنامه دورهمی هم طوری حرف میزد که انگار جدی جدی زیباییش طبیعی و خدادادیِ با دماغ عملی و بوتاکس و آرایش غلیظی که میکنه اینکه مردم رو انقدر احمق فرض میکنه که مردم نمیفهمن قیافه اش مصنوعی نیست و زیباییش خدادادی نیست و انقدر راحت دروغ میگه تو برنامه تلویزیونی از این آدم چه توقعی دارید حتی تو فیلمها هم نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی شدیدا آرایش دارن از مهناز افشار و ....هم بیشتر .
Iran, Islamic Republic of
ضیغمی بازیگر آثار درجه سومی است ؟ یعنی اخراجی ها هم درجه 3 است ؟
Iran, Islamic Republic of
نه پس اخراجیها درجه یکه
Iran, Islamic Republic of
وقتی ناراحتی مطلب ننویس. اخراجی ها خیلی ها رو از جمله پادوهای آمریکا رو ناراحت کرده.
United Arab Emirates
مثبت زدم به نظر شما بله به نسبت فیلمهای ضعیف سینمای ایران اخراجیها خوب بود ولی دقت کرده باشید تو هنون فیلم بازی نیوشا ضیغمی درجه ۳ بود بیچاره از بس رو لبش کار کرده موقع حرف زدن لبش حالت عادی نداره فن بیان ضعیف و بازی ضعیف
Iran, Islamic Republic of
چهره انسانهای شکلش به دست خالق ما است و ما نقشی در زیبایی یا زشتی ان نداریم البته به لطف پیشرفت پزشکی اتفاق های خوبی افتاده است مخصوصا برای جانبازان و مجروهان سوختگی ها
United States
بله با شما موافقم چهره انسان دست خداست ولی وقتی کسی که چهره اش زیبا نیست به لطف آرایش غلیظ و میک آپ و جراحی زیبایی و ....چهره اش رو زیباتر میکنه حق نداره خودش و بخاطر زیبایی مصنوعیش برتر بدونه و تصور کنه دیگران احمقن فرق بین زیبایی خدادادی و مصنوعی رو تشخیص نمیدن از قدیم گفتن حسن خداداده را حاجت مشاطه نیست
Canada
مشخصه كه خانم هستى و از زيبايى اين بنده هاى خدا كلافه شدى! خب شما هم واسه اقاتون ارايش كن تا انقدر چشماش هرز نپره خواهر من
United Arab Emirates
پرچم کانادایی اولا خانم نیستم ثانیا این بنده خدا اصلا زیبا نیست با اونهمه بوتاکس و پروتز و ...حتی اگه خانمم بودم نگران نبودم اگه چشمای آقام به قول تو هرز می پرید چون مردی که بخاطر یه بازیگر معلوم الحال بخواد زنش و ول کنه یه نامردی مثل تو .
Canada
از لحنت مشخص شد كه هم خانم هستى، هم حسود و هم كمى عصبى!
United Arab Emirates
پرچم کانادایی برای کسی که خودش و به خواب زده هر توضیحی بی فایده است تو جهالتت بمون و هر جور میخوای فکرکن ارزش بحث کردن نداری
United States
چون حرف حساب زده شده وطن فروش ؟ وقتی پول کشور میره تو سوریه و عراق و لبنان اونها وطن فروشی نیست ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
بیچاره بعد سوریه نوبت ایرانِ طرح خاورمیانه بزرگ و ببین نقشه خاورمیانه بزرگ و ببین با هزینه کرد پول تو کشورهای دیگه مخالفم ولی جنگ سوریه اجبار بود با فلسطین و سودان و سومالی و کشورهایی که نباید خرجشون میکردیم فرق داره بعد سوریه نوبت ایرانِ فکرکردی واسه چی ترکیه یه دفعه با دولت سوریه مهربون شد ؟ اردوغان با اینکه ترکیه عضو ناتوئه دوزاربش افتاد دوزاری تو و امثالت نیفتاد تو برو با وی پی ان فیلم ببین و بعدم بیا نظر بذار
Germany
دوست عزیز
وقتی که ملت در تهیه نان شب و اجاره مسکن و خرج تحصیل بچه اشان مانده اند، برخی از رفتارها و کلام ها روی اعصاب مردم است. جالب اینکه این حرف ها از طرف کسانی زده می شود که د رکشور ما زندگی می کنند. با ما زندگی می کنند، از حقوق و سرمایه ملت و مملکت استفاده می کنند اما انگـــــــــــــــــار از یک جهان دیگر آمده اند. طوری حرف می زنند انگار از روی ترحم به مردم نگاه می کنند .در حالی که انصاف نیست پول مردم را بچاپی ولی در سختی تنهایشان بگذاری
روی صحبتم به همه طیف این گروه است. از مسئولی که در خــــــــانه ده ها میلیاردی سکونت داره، تا آقـــــــــازاده ای که با نفوذ و رانت باباش در غرب تحصیل می کنه و شرکت داره، تا این به اصطلاح هنرپیشه ها که فاصله هنری آنها با هنرمندان دهه شصت ، فاصله زمین تا آسمان است.
جیب مردم رو با دستمزد میلیون میلیون نزنید، آبروی مملکت رو هم نبرید
Canada
ياد بگيريم سرمون به زندگى و كار خودمون باشه و انقدر تو جزييات زندگى بقيه تجسس و فضولى نكنيم. طرف داره، دلش هم خواسته به من و شما هم ربطى نداره ميخواد كجا وضع حمل كنه.
والسلام
United Arab Emirates
اینکه دلش خواسته به خودش مربوطه اینکه مدام این به دنیا آوردن بچه شون و تو بوق و کرنا میکنن و بعنوان یه سبک زندگی تبلیغ میکنن به خودشون مربوط نیست به همه مربوطه منورالفکر
Iran, Islamic Republic of
یه مساله به قول کارشناسان فنی اینجا وجود داره. ماه چهره خلیلی دارای پاسپورت غیر ایرانی نیز هست و به همین دلیل بچه های ایشون هم به طور اتوماتیک داراری همون پاسپورت میشوند فارغ از اینکه کجا و تو کدوم کشور به دنیا بیایند. وگر نه مطمین باشد که ایشون هم همون راهی رو میرفت که بقیه رفتند. حکایت روغن ریخته رو نذز امام حسین کردنه کار ایشون. ضیغمی حتما ریاکاری نخواسته بکنه.
صادق
Iran, Islamic Republic of
دوستان سلام به نظرمن مهمترین تفاوت این دو نفر وجود عزت نفس در این دو نفر است به همین دلیل این نوع نگرش های متفاوت یا بهتر بگویم متضاد بوجود آمده است . بهتر است به جای نقد این صحبتها به عواملی که باعث شده این نگرش ها در این دو بازیگر ایجاد شود فکر کنیم .
Iran, Islamic Republic of
عموم اين بازيگراني كه امروز مطرح شده اند، ...شخصيتشان به اندازه شهرتشان رشد نكرده است.

براي همين سرشار از تكبر در برابر هموطنان و حقارت در برابر غربي ها هستند
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها ریشه در خاک دارند و آن دیگری ریشه در آب
Iran, Islamic Republic of
ماه چهره خلیلی بازیگری با اصالت و ریشه دار است باید حسابش رو از بازیگرانی که یک شبه ره صد ساله رفتند و مدام در حال افتتاح سالن آرایش و کافی شاپ هستند و به قول معروف تازه به دوران رسیده هستند جدا کرد
Iran, Islamic Republic of
از بازیگری امثال این خانم که همه چیزشون فقط پوله انتظاری بیش از این نیست
Canada
به نظر من يك امر كاملا شخصى هست كه ارتباطى به هيچ كس و هيچ چيز جز نظر والدين بچه و جيب انها ندارد.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا با شما هم فکرم.اگر هم میخوایم فرهنگ های مناسب بوجود بیاد با فحش دادن ب این افراد ک مشخص نیس بخاطر حسادته یا وطن دوستی،بوجود نمیاد.
علی
Iran, Islamic Republic of
آره شخصیه داداش ،ولی به شرطی که مسئله شخصیشون واسه خودشون بمونه. وقتی میاد از بی اعتباری پاسپورت کشور صحبت میکنه، دیگه شخصی نیس،موضوع به تمام 80 میلیونی که عاشق وطنشونن مربوط میشه.اینا عادت دارن حقارتشونو پشت این حرفا پنهان کنن.روش زندگیشون وقتی در همان چهار دیواری خونشون بمونه،کسی به کارشون کاری نداره. اصلا به حسابشون هم نمیاره.
Iran, Islamic Republic of
آدم های ... اینجوری ان کلا نمی شه کاریشون کرد
حسن
Germany
با سلام، لطفاً تیتر مطلب بالا را تصحیح کنید چون لغت وطن پرستی کفر محض وقرار دادن وطن در کنار خدا است و ما میدانیم که فقط و فقط و فقط خداوند احد قابل پرستش است و بس. والسلام
Iran, Islamic Republic of
وطن دوستی بهتر است.
حب الوطن من الایمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم ماه چهره خلیلی بخاطر وطن پرستیش
Iran, Islamic Republic of
شد یه نفر حرف حق بزنه ولی چون باب میل شما نیست بهش توهین نکنید
طرف حرف حساب زده میگه پاسپورت ایرانی بی ارزشه بعد شما داری بهش توهین می کنی.
اینه چون عیب تو بنمود راست خود شکن اینه شکستن خطاست.
Iran, Islamic Republic of
جالب هست که یکی از محورهایی که اصولگرایان برای تاختن به دولت روی آن مانور می دهند، همین بحث ارزش پاسپورت ایرانی و وعده ی رئیس جمهور برای افزایش اعتبار آن است!
Iran, Islamic Republic of
پاسپورت ایران بی ارزش هست که باشه بچه نیوشا ضیغمی و مهناز افشار حتما باید برن خارج ؟ خوبه حالا بیشترشونم دختر آوردن ماهچهره خلیلی بچه اش پسره خانواده اشم انگلیسن با اینکه بچه اش پسر بود و میدونست بزرگ بشه مشکل سربازی و ...ممکنه براش پیش بیاد اما خون بچه اش و رنگین تر از خون بقیه بچه های ایران ندونست حالا نیوشا ضیغمی ...وطن دوست ؟
Canada
به تو چه انقدر حرص ميخورى؟!!
مگه از پول تو برداشته واسه وضع حملش؟!!
United Arab Emirates
نطر منم به تو چه ؟ مثل ادبیات خودت جوابت و دادم بودجه فیلمهای ایران از کجا میاد ؟ اول برو اطلاعاتت و زیاد ون بعد بیا پارازیت بنداز
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی فرهنگ جامعه توسط رسانه ها به زندگی شخصی بازیگران نمایشی و ورزشی سوق داده شود احساس مهم بودن یقه آنها را می گیرد وناچار زاد و ولد و سگبازی و روابط خاس ایشان هم موجب توجه می شود.
باید اول اخلاق رسانه ای درست شود.
United Arab Emirates
فقط شما تو اینترنت بزنید نیوشا ضیغمی اون از اون عکس جلفی که با بیتا بادران انداخت اون از عکسش با گربه اش اونم از حرکات و ادا اطوارهاش
رضا
Iran, Islamic Republic of
ساعت خواب!! نمیدونم چرا وقتی که همه دوستداران ایران و ایرانی به این موضوع اشاره میکردن و برای آینده اعلام خطر میکردن جدی نمیگرفتید!!؟؟ الان چی شده که دم از دلسوزی و... میزننین!! نوش دارو بعد از مرگ سهراب به چه کار آید؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دروغ نگویید، خودتان هم اگر برایتان موقعیت پیش می آمد شاید همان کاری را می کردید که خانم ضیغمی کرد.
نکته بعدی اینکه چند روزی را برای انجام چند کار شخصی به ایران آمده ام و متاسفانه همان هایی که ادعای بهشت بودن خارج از کشور را دارند، زندگی در ایران را برای من و امثال من جهنم کرده انده!
Iran, Islamic Republic of
مگه ماهچهره خلیلی همین کار و کرد که فکرمیکنی همه از قماش تو و نیوشا ضیغمی اند ؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا برایتان متاسفم که سخنان این افراد انقدر مهم هست که سر تیتر خبرهایتان می باشد.شماها چقدر بدبخت شده اید که حرف اینها را می آورید
حامد
Iran, Islamic Republic of
تقصیر اینها نیست. تقصیر دولت و صدا و سیمایی است که اینا رو خدا و بت مردم کرده. دولت هایی که برای کارهای تبلیغات انتخاباتی و سیاسی عاشق بازیگران هستند و صدا و سیمایی که در مهم ترین برنامه های خود (مانند خندوانه و دورعهمی و برنامه ای آغاز سال نو و روزهای عید و ... )همیشه از بازیگران به عنوان مهمان دعوت می کند.
Iran, Islamic Republic of
ماهچهره خلیلی بزرگ شده انگلیسه و نیازی به زایمان دراونجا نداره
United Arab Emirates
اشتباهی مثبت دادم
United Arab Emirates
اتفاقا برای بچه اش که پسر بود واقعا نیاز داشت که بره اگه طرز فکرش مثل مهناز افشار و نیوشا ضیغمی و..‌.بود منتها چون خودش بزرگ شده اروپا بود و از خانواده هنری بود ندید بدید و تازه به دوران رسیده نبود مثل بعضی دیکه از بازیگران که حتی زاییدن تو یه کشور دیگه رو افتخار میدونن
United Arab Emirates
از نظر قوانین ایران چون بچه ماهچهره خلیلی از پدری ایرانیه مشمول سربازی و ...میشه پس کارش ارزش داشت
پاسپورت ایرانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دوستان کمی آرامش داشته باشید و بیایید فرهنگ درست حلاجی کردن و بررسی یک موضوعی را نهادینه کنیم.
موضوع اول بحث : آیا پاسپورت ایرانی دارای ارزش و جایگاه شایسته ای در مقایسه با بقیه کشورها هست ؟
موضوع دوم بحث : کسانی که اینجا نظر داده اند و حتی نویسنده محترم ، آیا تجربه کافی رفت و آمد در کشورهای دیگر و نشان دادن پاسپورت ایرانی خود برای کارهای اداری ( مانند ویزا، تبدیل پول در بانکهای خارج، تاسیس شرکت و ... ) را داشته اند ؟

بنده به عنوان کسی که به وطنم عشق می ورزم ولی مدت دوازده سال هست که در خارج از کشور زندگی می کنم ( دبی و چین ) خدمت شما می گویم که پاسپورت ایرانی یکی از کم ارزشترین پاسپورتهای دنیا هست و با آن هیچ هیچ کاری نمی شود انجام داد. هر کدام از دوستان شک دارند کاری ندارد یک سفر به هر کشور دیگر بروند و بعد بروند بانک و بخواهند پول را چنج کنند، اگرکارمند بانک این کار انجام داد بیایید در صورت من تف کنید. در صورتی که همین کار پیش پا افتاده را با پاسپورت یک کشور گمنام آفریقایی هم می شود انجام داد.
به اینها اضافه کنید بستن حسابهای تجار و دانشجویان در چین، عدم صدور ویزای کار و افتتاح حساب و شرکت در امارات ، بازرسی ها و سختگیریهای ویژه در فرودگاه و هنگام ویزا و ...
Germany
عزیز
شرایط سخت و تحریم همه باید در کنار هم باشیم
نه اینکه تو ویلای اعیانی بشینیم یا دستمزد 100 میلیونی بگیریم اما بعد بگه اخه
از رئیس جمهورش گرفته تا مردم عادی
Iran, Islamic Republic of
در كشورهاي ديگر هم هنرپيشه ها انتقاد ميكنند إشكالي ندارد اشكال مملكت از اختلاس است كه قبل از خاوري اختلاس بوده بعد از خاوري اختلاس بوده دادگاه وقتي پولها از مملكت خارج ميشه شروع ميكنه اين پولها بايد در توليد بكار ميرفت و جوانها سر كار ميرفتن و اقتصاد نفتي كنار ميرفت شماها سر موضوع كوچك كه هنرپيشه گفته دنبال نكنيد شما بيكاري جوانها را دنبال كنيد ليسانس بيكار فوق ليسانس بيكار دكترا بيكار پس رفتن دانشگاه چه سودي دارد
United States
در کشورهای دیگه هم هنرپیشه ها انتقاد میکنن اما اون انتقاد کجا و این انتقاد کجا اونا واقعا بخاطر بهبود کشورشون انتقاد میکنن ورژنهای وطنی دلتنگ بازی در فیلمهای صحنه دار فارسی هستن
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه خانم سلیمانی را میشد مادر بزرگ خانم خلیلی واقعا بازیگر توانمندی هستند اینها تازه به دوران نیستندکه برای زاییدن بخان برن خارج

ضیغمی نگاه به چهره ش بکنید تمام عملیه چه بچه ای بدنیا بیاره
فک کنم عروسک بادی
Iran, Islamic Republic of
بازیگر بازی میکنه تا پول بگیره. اگر پول نباشه کار دیگه ای نیست و بلد هم نیست انجام بده. بی پولی هم که با این زندگی اشرفی ای که ساختن جور درنمیاد و برای نگه داشتن خودشون در همون سطح دست به هر کاری میزنن و زبان به هر حرفی باز میکنن
ali
Iran, Islamic Republic of
این که ما انتظار حرف های حسابی و پخته از کسانی مثل خانم ضیغمی و کسانی از این دست داریم اشتباه ماست چونکه ایشون خیلی ساده و بی پیرایه بی ارزشی پاسپورت ایرانی که حالا به هر دلیلی متاسفانه حقیقت دارد را بیان کرده . خرده نگیرید
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی دو تابعیتی مد میشود و مسئولین از ان عقب نمی افتند انتظار است که اینها تخم و تره شان دو تابعیتی نباشد
Iran, Islamic Republic of
بعد از خروج آمریکا از برجام و فروش نرفتن نفت ایران دلار به شدت گران خواهد شد و گرانی کمر مردم را خواهد شکست. حالا یکی دو نفر میخواهند بچه بزایند اینور مرز یا اونور مرز!!!! کی اهمیت میده؟؟!! فکر نان کن که خربزه آب است.
محسن
Iran, Islamic Republic of
خوب با توجه به اینکه این ها فرزندانشان در خارج از کشور و در انگلیس یا امریکا به دنیا می ایند فرزندشان تبعه ان کشور ها و بالطبع در ایران اجنبی هستند و برای همین باید برای حضور در ایران پاپورت گرفته و هر ماه اعتبار نامه ویزایشان در ایران تمدید شود ضمن اینکه باید هزینه های حضور در ایران را پرداخت نمایند
ضمنا با توجه به قوانین مقابله به مثل با کشورهای اروپایی امریکا و کانادا باتوجه به شرارتهای اتباع ان کشورها شامل ترور جاسوسی و دزدی باید اینها همیشه تحت نظر پلیس امنیت باشند