جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

ترکیه در ساخت فیلم «جن زیبا» مشارکت دارد

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 593621
مهرداد فرید تهیه کننده گفت: فیلم «جن زیبا» با مشارکت کشور ترکیه ساخته شده و تصمیم بر این گرفتیم جلوه‌های بصری فیلم در ترکیه انجام شود.
ترکیه در ساخت فیلم «جن زیبا» مشارکت دارد
به گزارش جهان نيوز، مهرداد فرید، تهیه کننده فیلم سینمایی «جن زیبا»درباره مراحل فنی فیلم گفت: تدوین فیلم «جن زیبا» به پایان رسیده و  جلوه‌های بصری فیلم در ترکیه انجام می‌شود؛ زیرا فیلم با مشارکت این کشور ساخته شده و با مشورت با شرکای ترک تصمیم بر این گرفتیم که جلوه‌های بصری فیلم در ترکیه انجام شود. 

وی درباره صداگذاری و موسیقی فیلم هم توضیح داد: صداگذاری فیلم چند روزی است توسط حسین قورچیان آغاز شده است. هنوز برای ساخت موسیقی با موزیسین به نتیجه نرسیده‌ایم، اما ترجیح ما این است که از موزیسین ترک استفاده کنیم.

فرید درباره زمان آماده‌سازی و اکران فیلم گفت: فیلم به لحاظ فنی نیاز به کار مفصل و طولانی دارد. بنابراین ترجیح دادیم اکران فیلم را از نوروز به تابستان موکول کنیم. ضمن اینکه  نوروز فیلم‌های خوبی برای مردم در نظر گرفته شده و خوشحالم سینمای ایران در نوروز دستش پر است.

فیلم «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی آماده می‌شود که بازیگران اصلی آن را نورگل یشیل‌چای و فرهاد اصلانی تشکیل می‌دهند. 

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *