پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دلبری به سبک پژو! + عکس

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 593567
شرکت خودروسازی پژو فرانسه نسل جدید خودروی ۵۰۸ خود را با انتشار تصاویری رونمایی کرد.
 
508 GT
طراحی نوین نسل جدید خودروی ۵۰۸ از نقاط قوت این محصول است چراکه در مقایسه با نمونه قبلی، بسیار اسپرت تر و جوان پسندانه تر است و برآورد می شود نظر بسیاری از مشتریان خودروهای شاسی بلند پژو را نیز به خود جلب کند.
 
508 GT
نسل اول خودروی پژو ۵۰۸ در سال ۲۰۱۱ میلادی معرفی شد و حالا نسل جدید آن که قرار است در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی روانه بازار شود، در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش عموم در خواهد آمد.
این خودرو سدان اسپرت تفاوت های قابل توجهی با نمونه پیشین خود دارد که می توان به تغییرات در جلوپنجره، چراغ‌های جلو و عقب اسپرت، درهای بدون فریم و طول و عرض و ارتفاع این خودرو اشاره کرد.
 
508 GT
این خودروی جدید به سیستم جدید i-Cockpit پژو نیز مجهز است. پژو همچنین عنوان کرده است که وزن سدان ۵۰۸ نسبت به قبل ۷۰ کیلوگرم کاهش پیدا کرده است که این امر در کاهش مصرف سوخت و میزان آلایندگی آن تاثیر به سزایی خواهد داشت. نسخه پلاگین هیبریدی آن نیز در سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد.
 
پژو ۵۰۸ جدید که به تجهیزات ایمنی و کمک رانندگی بسیاری نظیر سیستم ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند، رانندگی بین خطوط، سیستم تشخیص علائم جاده و چراغ‌های هوشمند مجهز است، به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد و تا پایان سال جاری میلادی نیز به بازار خواهد آمد اما هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت آن در دسترس نیست.
 
508 GT
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *