سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

تاج خبر داد: مارکو فان باستن در راه تهران

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب: 593528
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مارکو فان باستن،اسطوره فوتبال هلند و رییس دپارتمان فنی فیفا هم در هیات اعزامی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال قرار دارد و همراه ایشان به کشورمان عزیمت می کند.
تاج خبر داد: مارکو فان باستن در راه تهران
به گزارش جهان نيوز؛ مهدی تاج درباره برنامه سفر رییس فیفا به ایران به دعوت فدراسیون فوتبال عنوان کرد:مطابق هماهنگی های صورت گرفته،آقای اینفانتینو در روزهای پایانی هفته آینده به تهران سفر خواهند کرد.فرآیند مربوط به برنامه ریزی دیدارها و جلسات ایشان در تهران از مدتی قبل در فدراسیون فوتبال آغاز شده است و جزییات دقیق این برنامه ها،روز سه شنبه اطلاع رسانی خواهد شد.در این میان دیدار با خانواده مدیران فوتبال کشورمان  و پیشکسوتان ارجمند جزو برنامه های اصلی حضور رییس فیفا در تهران قرار خواهد داشت.
 
وی افزود: مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند و رییس دپارتمان فنی فیفا هم در هیات اعزامی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال قرار دارد و همراه ایشان به کشورمان عزیمت می کند.
 
منبع: فدراسیون فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *