پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۴
به بهانه چهارم اسفند، سالروز شهادت محمدرضا کارور

مگر نه اینکه درد ما درد اسلام و غم ما غم اسلام است؟

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 593504
ای عزیزان دست از اسلام برندارید و به آن وابسته‌تر گردید. از آنچه که شما را به راهی جز راه حق سوق می‌دهد دوری نمایئد. راه تقواپیشگان را پیشه کنید و از آنچه که خدا روزی شما کرده، صدقه دهید وانفاق و احسان کنید.
گروه فرهنگ جهان نيوز: بوی ماه اسفند که می‌آید یاد بچه‌های بدر و خیبر دل را به سمت طلائیه و جزیره مجنون می‌کشاند. از بین شهدای عملیات خیبر یک نام کمتر در دفتر خاطرات دیده می شود و آن‌هم شهید جاویدالاثر محمدرضا کارور، فرمانده گردان مالک لشکر۲۷ محمدرسول الله(ص) است.

در ادامه برش هایی از وصیت نامه سردار شهید محمدرضا کارور را بخوانید:

*مگر نه اینکه درد ما درد اسلام و غم ما غم اسلام است و مرحمش اجرای احکام آن.

*رسیدن به سعادت جز این نخواهد بود که باید رنج‌ها کشید گذشت‌ها کرد.



 *براستی اگر ما امید به عفو و رحمت الهی نداشته باشیم چه کنیم، آیا می‌توانیم خجل و سرافکنده در پیشگاهش حضور یابیم و بگوئیم که ما از بندگان توئیم؟ آیا می‌توانیم بر گناهانی که در این دنیا مرتکب شده‌ایم سرپوش گذاریم و یاری خواهیم که در آنجا نیز باز ستارالعیوب باشد؟

*ای عزیزان دست از اسلام برندارید و به آن وابسته‌تر گردید. از آنچه که شما را به راهی جز راه حق سوق می‌دهد دوری نمایئد. راه تقواپیشگان را پیشه کنید و از آنچه که خدا روزی شما کرده، صدقه دهید وانفاق و احسان کنید.

ولادت:۱۳۳۶
شهادت: چهارم اسفند۱۳۶۲، عملیات خیبر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مطلب ارزشمندی بود

تشکر
Sweden
آنان كه بهشت زندگى را بر شما جهنم مى كنند،
مجبورند شما را متقاعد كنند بهشت جاى ديگرى است.
Iran, Islamic Republic of
اولا که زندگی بهشت نیست. چون سختی و زحمت دارد.
ثانیا راحتی دنیوی، بهشت نیست. آسایش موقت است. بهشت، یعنی انجام عمل درست و کسب پاداش مناسب.
ثالثا، هر کسی آسایش دنیوی اش بیشتر است، قطعا ترس از دست دادن و مرگ هم برایش بیشتر است. پس ادعا نکن بهشت دارید که دروغه. شاید خود رو به نفهمی زدن و فراموشی غم و غصه و مرگ رو، بهشت میگی. اون خریته. خودنفهمیه. بهشت، با درک و فهم همراهه.
خلاصه اینه که دنیای پراضطراب پایان یافتنی، اصلا نمیتونه بهشت کسی باشه! مگر همون حمقاء
رابعا، بهشت و جهنم اخروی، هست. درست هم هست. واقعی هم هست. هر آنچه شنیدی هم درست بوده. تا کور شود چشم و دل کافر جاهل.
خامسا، ندیدن استدلال های عقلانی درباره معاد و قیامت، نشان دهنده نبودنش نیست. اشکال از گیرنده شماست. زیاد گناه کردی، گیرنده ات سوخته. فکر هم میکنی که وای من چقدر بلدم! چقدر جسورم! اینکه عمل اشتباه انجام بدی، به ضرر خودت عمل کنی، فکر حساب کشی هم نباشی، این جسارت از نوع حماقته. البته اگه دوست داری بری جهنم به سلامت. ولی ادعای فهم دیگه نکن که دوره با اشعار مردم رو گول زدن گذشته.
زودتر الی جهنم
Iran, Islamic Republic of
مگر تو کافری که اعتقادی به خدا و معاد نداری و منکر بهشت هستی؟