پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳

تذکر قاضی سراج به شهرداری تهران

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 593488
قاضی ناصر سراج از تذکر کتبی به شهرداری خبرداد و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، شهرداری تهران سازمانی به نام سازمان بازرسی در زیرمجموعه خود ایجاد کرده که این امر مصوبه‌ای ندارد و خلاف قانون است.
تذکر قاضی سراج به شهرداری تهران
به گزارش جهان نيوز؛ قاضی سراج با انتقاد از ایجاد سازمان بازرسی در زیر مجموعه شهرداری تهران آنرا خلاف قانون عنوان کرد.                                                                                                                                                                                                    
قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تذکر به شهرداری خبرداد و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده شهرداری، سازمانی به نام سازمان بازرسی در زیر مجموعه خود ایجادکرده است که این امر مصوبه‌ای ندارد و خلاف قانون است.
وی گفت: به طور کتبی این مورد را به شهرداری اعلام و ابلاغ کرده‌ایم که از نام سازمان بازرسی استفاده نکند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با اینکه پرونده شهرداری سابق تهران به قوه قضاییه ارسال شده است نیز گفت: پرونده در دادسرا است، گروه‌های سازمان بازرسی در قسمت‌های مختلف شهرداری مستقر هستند و حتی کارهای روزانه این سازمان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
چرا سانسور کردید ؟ باقیش چی ؟ تذکر قاضی سراج به شهرداری تهران درباره سازمان بازرسی شهری/ ارسال پرونده قالیباف به دادسرا ؟؟؟؟؟ من الان برام 1 سوال پیش امده ایا واقعا جهان نیوز برای اقای قالیباف هست؟ چرا در مورد اقای قالیباف همه چی سانسور میشه . عکسهای بزرگ ایشون همیشه هست ؟
Iran, Islamic Republic of
در تیتر نوشته نشده ولی در متن خبر اگه دقت کنید نوشته شده ک پرونده در دادسرا هست.اما این نکته بیشتر از اینک برای آقای قالیباف نیاز ب سانسور داشته باشه برای آقای نجفی داره.چون جرمی ک هنوز اثبات نشده و مورد قضاوت قرار نگرفته را در بوق کرنا میکنن بعد ب قوه ی قضاییه اطلاع میدن و این یک عمل غیر اخلاقی ست.
محقق
Iran, Islamic Republic of
جناب سراج سازمان مرد نظر جنابعالی چه سالی تاسیس شده که حالا پس از رفتن سردار بایستی منحل شود؟سازمان شما در زمان تاسیس کجا بود؟