جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

توصیه زاکانی به مسئولان برای حل مشکلات

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 593481
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: آتش به اختیاران می‌توانند با حضور در چارچوب جمهوری اسلامی شرایطی را به وجود آورند تا در ارتقای فرهنگ ایرانی اسلامی مؤثر باشند.
توصیه زاکانی به مسئولان برای حل مشکلات
به گزارش جهان نيوز؛ علیرضا زاکانی عصر دیروز در حاشیه همایش «اصحاب حق» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور برای رسیدن به اهداف خود باید از الگوها و تعاریف ایرانی اسلامی استفاده کند.
وی افزود: برخی از افراد سعی دارند برای رسیدن به موفقیت در تمامی زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و یا اجتماعی از تعاریف غربی استفاده کنند و الگوبرداری از غرب را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس بیان کرد: برای پیشرفت کشور موظف هستیم از تعاریف و فرامین اسلامی بهره‌مند شویم و رسیدن به رضای خدا هدف و الگو قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان در برخی شرایط می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق موجب شوند تا مشکلات برطرف شوند از طرفی مردم نیز می‌توانند فعالیت خود را تحت اقدامات آتش به اختیاران در چارچوب مشخص انجام دهند که به ارتقای فرهنگ کشور کمک شایانی خواهد داشت.
زاکانی با اشاره به اینکه تمام مردم موظف هستند تأمل کنند، گفت: با حرکت‌های خودجوش و استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم کمک کنیم تا به موفقیت چشم‌گیری در مباحث مختلف دست پیدا کنیم.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
توصیه ها خیلی کلی اند ، باید راهکارها ارایه شود.روش های اجرا بیان شود.
خیلی مسایل ناگریزند ما در دنیایی متفاوت از دنیای گذشته حتی متفاوت از دیروز زندگی می کنیم و شبکه هایی از قدرت و دانش شکل گرفته و دولتها عموما در همه کشورها از این شبکه عقب هستند در خیلی از موضوعات نیاز به نواندیشی داریم البته نه به مفهوم تجدد. اسلام همواره مقتضیات زمان و مکان را در تحلیل مسایل مورد توجه قرار داده است این ظرفیت دینی برای حل مشکلات کشور کارگشاست.
نکته مهم دیگر آن است که مشکلات کشور در سطح سیاست حل می شود نه در سطح کنش آتش به اختیاران.
حالا بعد از چهل سال هیچ اجماعی بر مسیر پیشرفت کشور حاصل نشده ناشی از بی مسئولیتی مدیران و سیاستگذاران ناکارآمد است.