پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۲۶

نتیجه‌ جایزه‌دادن سلبریتی‌ها به‌جنایتکاران چیست؟

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب: 593479
می دانم که اگر جنایتکاران حس کنند بابت آدم کشی از "سلبریتی" ها جایزه هم می گیرند، ناامنی کمترین اتفاقی است که باید منتظر آن بود.
نتیجه‌ جایزه‌دادن سلبریتی‌ها به‌جنایتکاران چیست؟
به گزارش جهان نيوز؛ «مهدی محمدی» در کانال تلگرامی خود درخصوص حمایت لیلا حاتمی از قاتلین ماموران ناجا و بسیج نوشت:
یک خانم بازیگر سینما در برلین با اشاره به آشوب های دوشنبه شب خیابان پاسداران تهران گفته که “سرکوب معترضان” در ایران را به شدت محکوم می کند.

مقصودش احتمالا سرکوبی است که آن جوانان مظلوم زیر چرخ اتوبوس “معترضان” وحین جان دادن، اعمال کردند یا خشونتی که حین کوبیدن سر و بدن خود بر تیغ و دشنه گردن کلفت ها روا داشته اند!

من نمی دانم این خانم دیگر چه تجلیل و مدیحه ای نثار قمه کشان کرده اما این را می دانم که اگر جنایتکاران حس کنند بابت آدم کشی از “سلبریتی” ها جایزه هم می گیرند، ناامنی کمترین اتفاقی است که باید منتظر آن بود.

عیب ندارد که کسانی حتی با اسلام و انقلاب مخالف باشند اما دست افشانی و پایکوبی بر سر نعش دشنه آجین جوان حافظ نظم و امنیت را یک جامعه بالغ و رشید، هرگز نباید تحمل کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قطعا اشتباه می کنند همچنان که شما در حمایت از احمدی نژاد اشتباه کردید
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نکردیم ولی اکنون شجاعانه اعلام میکنیم از این شخص متنفریم ، اما شما هم شجاعت پذیرش اشتباهات خودتان را دارید؟؟؟!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
دوست گرانقدر، یعنی شده من صبح تا شب عاجزانه از شما و همفکران تون تقاضا میکنم که دو تا گزاره رو حداقل روزی یک بار با خودتون مرور کنید، خداوکیلی برای دنیا و آخرت خودتون خوبه:
1- ملاک حال فعلی افراد است، نه گذشته و آینده شون:
پس اگه در مقطعی از زمان، حمایتی از کسی صورت میگیره، به معنی این نیست که این حمایت قراره تا ابد و یا حتی نسبت به گذشته ی اون فرد باشه.
2- روند انتخابات کشور، یعنی انتخاب بین چند تا گزینه که هیچکدومشون خوب مطلق یا بد مطلق نیستن:
پس اگه حمایتی نسبت به شخصی صورت میگیره، درواقع اون شخص نسبت به سایر گزینه ها، در بعضی از موارد ارجحیت داره و این ارجحیت فقط نسبت به سایر گزینه هاست و بس؛ یعنی ممکنه در خارج از دایره ی این نامزدها، گزینه های خیلی خیلی بهتری وجود داشته باشه.
Iran, Islamic Republic of
اگر ملاک حال افراد هست چرا شورای نگهبان چنین نمی اندیشد و خط روی همه کس و همه چیز که خودش خوشش نیاید میکشد پس ملاک حال افراد نیست و در مورد مطالب دوم شما مردم انقلاب کردند که حق انتخاب داشته باشند تا بتوانند خودشان برای خودشان انتخاب بکنند نه کسان دیگر برایشان انتخاب بکنند و انها فقط بروند و رای بدهند
حمید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز و بزرگوار؛ خدا به شما خیر بده که صحبتهای منو تکمیل کردید؛
اینکه گفتم ملاک، حال فعلی افراده، مربوط به قضاوت و اقبال عمومی در مورد افراده نه صلاحیت شون برای احراز پست و مقام. اون افرادی که از جانب شورای نگهبان رد صلاحیت میشن، یا کسایی هستن که تا هزار سال دیگه هم نسبت به گذشته ی مغایر با مبانی انقلاب خودشون کوچکترین ابراز ندامتی نمیکنن و نخواهند کرد؛ یا اگر به تعداد انگشت شمار وجود داشته باشن، کسایی هستن که در گذشته خطای بزرگی مرتکب شدن که به دلیل همین سابقه بد، سپردن مسئولیت های خطیر به اونها با ریسک بزرگی همراهه. کما اینکه هر عقل سلیم و منصفی میگه که فردی رو که قبلاً دچار خطای دزدی شده، هر چند الان با توبه و ندامت به یک فرد زاهد تبدیل شده باشه، اما از بیم بازگشت به گذشته، حداقل نباید خزانه داری یک مجموعه بزرگ رو به اون واگذار کنن.
در مورد مطلب دوم تون، مردم انقلاب کردن و تقریباً با صد در صد آرا به جمهوری اسلامی رأی دادن که از این به بعد مبانی اسلامی و انقلابی و در یک کلام قانون اساسی در کشور جاری و ساری بشه و این تهمت که مثلاً شورای نگهبان به دلیل سلایق "شخصی" با صلاحیت کسی مخالفت کنه، کمی بیش از حد بی انصافیه. چراکه الحمدلله با دنیای ارتباطات سریع امروزی و اطلاع از همه مسائل، خیلی راحت میشه به دلایل مخالفت شورای نگهبان با صلاحیت یک فرد پی برد و حتی نیاز به هتک آبروی شخص رد صلاحیت شده با اعلان شورای نگهبان وجود نداره.
Iran, Islamic Republic of
قطعا، تو از سربازان لشگر شیطانی که با پیش کشیدن بحث احمدی نژاد و تلاش برای انحراف موضوع، سعی در ادای دین به اربابانت و حلال کردن پول حرامشان داری.
اینجا، کسی راجع به احمدی نژاد، هیچ بحثی ندارد. ...، اربابان کثیفت هستند.
اما راجع به موضوع خبر؛
قوه قضاییه، باید به طور جدی، به قانون بر زمین. مانده عمل کند و تحریک به اغتشاش، دفاع از اغتشاش، و تشویق نظری و عملی اغتشاش را، پیگیری قضایی کند. فرقی نمیکند مجرمان هنرمند باشند یا ورزشکار یا آقازاده یا خانم زاده یا هر کسی. اما تشویق جرم، مشارکت در جرم است.
ضمنا، وزارت ارشاد دولت بنفش، هیچ حرکتی در زمینه تذکر، گرفتن تعهد، یا ممنوعیت فعالیت، به عنوان قواعد بازدارنده ندارد. یکی باید از وزارت ارشاد هم، حساب کشی کند.
وگرنه، فردا همه با تانک و بمب، کشور را به میدان جنگ تبدیل میکنند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
سلبريتى یعنی همون عاشق ديده شدن به هر قيمت.
Iran, Islamic Republic of
تعریفی جامع و کامل از واژه منحوس سلبریتی...!دیده شدن به "هر قیمت"...
Iran, Islamic Republic of
اکثر این به اصطلاح هنرمندان(!) برعکس نامشون هنری ندارن جز ابتذال! اینها حقیقتا دیو سیرت‌اند و درونشون بجای طبع لطیف هنرمندانه آکنده است از کینه و تنفر نسبت به فرزندان نجیب و شجاع این سرزمین، و برای همینم هست که وقتی ابراهیم حاتمی‌کیا از دلبستگی به آرمان‌های انقلاب میگه سریع علیه‌ش موضع میگیرن، ولی حالا که دختر زری خوشکام از دشمنان و قاتلین مدافعین ملت و مملکت حمایت علنی کرده، هیچکدام از اون اهالی بی‌شخصیت سینما صداش درنمیاد!
Iran, Islamic Republic of
((((((((((عیب ندارد که کسانی حتی با اسلام و انقلاب مخالف باشند اما دست افشانی و پایکوبی بر سر نعش دشنه آجین جوان حافظ نظم و امنیت را یک جامعه بالغ و رشید، هرگز نباید تحمل کند.))))))خب به به بسیار خوشحالم که اقای محمدی با نوشتن گفتار بالا نشان داد حتی میشود با مخالفان اسلام و انقلاب در یک کشور در کنار هم زندگی کرد ..اقای محمدی کسی مخالف اسلام نیست شما اسلام را فقط انجاهای که منافعتان در ان تامین میشود اجرایی میکنید کسی هم مخالف انقلاب نیست اگر بودند که مردم انقلاب نمی کردند امثال شما انقلاب اسلامی مردم ابران را برای خودتان تفسیر به رای کردید و انرا دزدید و با ندام کاری کشور را به ورطه سقوط کشاندید
Iran, Islamic Republic of
عزیز من شما ها به کدام سراط مستقیمید ؟ مگر نیامدند انهایی را که می خواستید ؟ و یا حداقل انهایی که نزدیک به خواسته های شما بودند ؟ منهای دولت احمدینژاد که او هم متاسفانه اینطوری درامده است شما کشور داری از نوعی را که می خواستید در چند برهه تجربه کرده اید. بخش عمده ای از بدبختی ها ما بر سر نگاه لیبرال و دوم خردادی و لفظا اصولگرای منافق بودکه بر سرما امد . من دوره شهید رجایی که کوتاه بود ،و دوره ایت الله خامنه ای که اختیارات رییس جمهور به اندازه حالا نبود را نیزدیده ام . هنوز هم طلبکارید ؟
مهدی محمدی اسلام را در کجای منافعش می خواهد ؟این ها و امثالهم همه اش دارند گلو پاره می کنند برعلیه همانهایی که کمترین عمل را داشته اند ، مدعی ترین و گستاخ ترین هستند و بیشترین ضربه را به انقلاب زده اند .
سیاست ورزی کارگذارانی و سبزضد انقلاب و چند سبک و ایسم دیگر این همه بلا سرمان نیاورده است ؟
شما بفرمایید که باید بیاید ؟ مخالف انقلاب و نظام اولا نبایستی جایی در مسئولیت های حساس داشته باشد بماند که اگر برخورد براندازی بکند باید با شدیدترین وجهی با او برخورد کرد . اینجا لبنان نیست . ما نمی خواهیم بافت سیاسی لبنان اینجا هم باشد چون اقلیت و اکثریت به ان معنا در اینجا صدق نمی کند . ضمن اینکه کم برای ما دندان تیز نکرده اند و کم پول و ارتباط ندارند و کم نامرد بی همه چیز نیستند که نفوذ کنند و ضربه بزنند . ماکیاولی لاییک بر اساس قانون اساسی جایی در حکومت ندارد . الان هم مشکل ما منافقین نفوذ کرده هستند . هما نها را باید جمع کرد .
مخالف انقلاب و اسلام به حکم قانون اساسی باشد و زندگی اش را بکند ولی باید از قدرت دور باشد .همچنین انقلاب اسلامی ایران را هرکه بنفع خود تفسیر برای کرد از خوک هم پست تر است . انقلاب اسلامی ایران ما بچه های خالص و رهبران پاکدست و عناصر از جان گذشته ای نظیر امام خمینی ، ایت الله خامنه ای ، رزمندگان اصیلی نظیر قاسم سلیمانی ، متخصصین توانمند و معتقدی چون شهریاری و تهرانی و انهایی که همین حالا بی منت مشغول تولید علم برای کشور هستند، و تمام کسانی که بسمت لائیسم و کدخدا و پول بی زحمت و وطن فروشی غش نمی کنند ،هستند .اینها عیار و متر سنجش انقلاب هستند . توی این کشور هشتاد میلیون ادم هست اکثریت هم وطن فروش نیستند. مخلص کلام اینکه مخالفین اسلام و انقلاب هرکه باشند اگر وطن فرو ش نباشند باید ببینند که دشمنان ما چطور صف در صف بر علیه ما ایستاده اند . در چنین حالتی دیگر مخالف نخواهیم داشت . منتقد کلمه مناسب تری برای این حالت است . ضد انقلاب می گوید این نظام نباشد .ولی منتقد می گوید اشکال زیاد است ولی باید کمک کرد . ببینم ریختن دراویش کف خیانهای پاسداران و ایجاد رعب و قتل و کشتار هم به نظام اسلامی مربوط است ؟
یکی مثل صدام حسین و دونالد ترامپ و محمد سلمان راس این مملک بودند انوقت بیشتر قدر می دانستید .
سایت محترم جهان . ببخشید سخنم قدر طولانی شد .
خط شکن مین های سیاست
Iran, Islamic Republic of
بخش عمده ای از بدبختی ها ما بر سر نگاه لیبرال و دوم خردادی و لفظا اصولگرای منافق بودکه بر سرما
آوردن /
آنچه نوشتی واقیعت کتمان شده است .استاد عزیز
درد این بود وهنوز کشور بیمار دست این از خدا بی خبران است
در برابر این همه خیانت و مطا لبات بی سرانجام نوشته ات زیاد که نیست تازه کم است همرزم
Iran, Islamic Republic of
ورطه سقوط ؟ به همین زودی نا امید شدید و بریدید ؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
تقصیر صدا و سیما دولت ماست که به چنین بازیگرانی همیشه میدان می دهد، تریبون می دهد، جایزه می دهد. خیلی از اینها اصلا ایران هم زندگی نمی کنند یا حداقل یک پایشان در خارج است یا خانواده شان در خارج زندگی می کنند. بعید نیست با سرویس های جاسوسی دشمنان یا گروه های ضد ایرانی هم در ارتباط باشند و بعید نیست جایزه هایی که از فرانسه و آمریکا و ... می گیرند جایزه ی همین موضع گیریهای آنها باشد.
به لیلا بگید فیلم آدمک زمان شاه داریم
Iran, Islamic Republic of
فیلم های دیگری هم هست اما فیلم آدمک رنگی است وجلوه های مات کننده دارد
جهان نیوز. فیلم بد را اگر دیدی قدر فیلم خوب می دانی
Iran, Islamic Republic of
تو هم در حدّ همون خانوم سلبریتی هستی ، منتها با ورژن پایداری !
Iran, Islamic Republic of
خدایا حداقل مرگ این تفاله های اجنبی پرست را برسان ! همان هایی که اجدادشان بست نشین سفارت روس و انگلیس بودند بلاخره باید چیزی به ارث برده باشند .
راد
Iran, Islamic Republic of
عزیزان من چراناراحتید ؟ بگذارید لایه های پنهان بعضی ها ( درهر صنف ولباسی که باشند) به دست خودشان آشکارشود وکاملا شناخته شوند ونسبت آنها بااسلام وایران عزیز معلوم شود آن وقت تصمیم گیری برای همه آسان شده وادامه راه انقلاب پرشورتر و باصلابت تر خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
تصمیم گیری برای همه ی آنها یعنی چی?
Iran, Islamic Republic of
یعنی تصفیه کشور از اوباش و حامیان جرم و جنایت از طریق قضایی
راد
Iran, Islamic Republic of
برای همه ی آنهانه عزیز من ، درعبارت دقت کنید: برای همه . یعنی برای شما برای بنده وبرای همه . یعنی اینکه مادرانتخابمان بیش از بیش هوشمند باشیم وبدانیم که خودی وغیر خودی کیست .
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی عزیز و همه خوبان چپ و راستی !!! حالا موقع این بگو مگو ها نیست و اجازه بدهید قانون و قوه قضائیه و سازمانهای مربوطه در این مورد آنچه میدانند و طبق موازین شرعی و قانونی است انجام دهند و شماها هم فعلا فوت به اتش نکنید و نکنیم که باید تفکراتی گردد در مورد اینکه همه بهم نزدیکتر شویم و دست بدست هم دهیم این معضلات را کم و کمتر کنیم ئنه لجبازی و فشار برای نظرات شخصی . گروهی خودمان !!
Iran, Islamic Republic of
یعنی تصور کردی مؤمنین، با منافقین و دراویش و کفار و ضدخودشون، دوست میشن؟ در دل مؤمن، جز خدا و دوستان خدا، کسی نیست. پس تلاش نکن.
Iran, Islamic Republic of
مثال این جماعت همان ضرب المثل خوش رقصی زن صاحبخانه بعد از... برای دزدان خانه است که شوی بیچاره گفت فلان فلان شده دیگه خوش رقصی چرا!!!
Iran, Islamic Republic of
ادای اصغر فرهادی رو در میاره. ولی سوراخ دعا رو گم کرده