جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پشت پرده جنایات دراویش از زبان دادستان کشور

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 593433
دادستان کل کشور، پشت پرده جنایات دراویش در خیابان پاسداران تهران را افشا کرد و گفت: مدرک داریم که نقشه عملیات در آمریکا با حضور عناصر نفوذی طراحی شده است.
پشت پرده جنایات دراویش از زبان دادستان کشور
به گزارش جهان نيوز، دادستان کل کشور، پشت پرده جنایات دراویش در خیابان پاسداران تهران را افشا کرد و گفت: مدرک داریم که نقشه عملیات در آمریکا با حضور عناصر نفوذی طراحی شده است.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری ظهر امروز در مراسم تودیع دادستان بندرعباس با تقدیر از دادستان سابق و آرزوی توفیق دادستان جدید، اظهار داشت: امیدوارم مجموعه تلاش دستگاه قضا در هرمزگان سبب ارتقای امنیت در استان و منطقه برای مردم باشد.

وی افزود: برای دادستان‌ها چند امر در اولویت قرار دارد و یادآوری می‌کنم، یکی از بزرگترین مقوله‌هایی که در همه حوزه‌های زندگی نقش دارد، امنیت است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: امنیت هم در قرآن و هم لسان روایات و فرمایشات معصومین آمده است که از اسناد محکم و مسجل است.

منتظری ادامه داد: دو نعمت وجود دارد که مکفور است، برای مردم چنان معرفی نشده است که نخستین این نعمات امنیت است، اگر امنیت باشد رشد مردم و جامعه تسریع خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه امنیت سبب رشد و پیشرفت خواهد شد، مطرح کرد: پایه نخست امنیت مردم هستند، در مقابل کسانی هستند که در جایگاه دشمن ملت و نظام با تشکیل اتاق فکر و هزینه‌های کلان به دنبال گرفتن امنیت مردم تلاش می‌کنند.

دادستان کل کشور توضیح داد: اطلاعات قابل توجه و مستندی داریم که دشمن برای از بین بردن امنیت در کشور، سرمایه‌گذاری کرده است، یک نمونه از این سرمایه‌گذاری‌ها، جریان داعش بود که با حمایت استعمار و دلار‌های شیوخ طراحی کردند که با ایستادگی ایران و جوانان ما مواجه شدند، البته آن‌ها هنوز دست بر نداشته‌اند.

منتظری تبیین کرد: دشمنان از هر پوششی استفاده می‌کنند؛ برخی مواقع در پوشش و لباس دراویش ورود می‌کنند، برای این مهم مدرک داریم که جلساتی در آمریکا برگزار شده و عناصری در این جلسات حاضر شده‌اند و اتفاقات و توطئه‌های امنیتی در کشور را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی را ببینند، گفت: دشمن به دنبال دلسرد کردن ما از نظام و انقلاب است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه مسأله نفوذ یکی از مسائلی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشته‌اند، گفت: آدم نفوذی آرم و لباس نفوذی ندارد، بلکه در پوششی کاملاً متفاوت و قابل اعتماد وارد عمل می‌شود و به مقاصد شوم خود می‌پردازد.

منتظری در خصوص موضوع محیط زیست یادآور شد: با استفاده از اساتید دانشگاه و مدافع حفظ محیط زیست وارد شدیم، از چند ماه قبل این قضیه را رصد کردیم و کار‌های خوبی توسط نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام شد.

دادستان کل کشور افزود: مقام معظم رهبری تأکید فراوانی بر مسأله نفوذ دارند و رئیس جمهور نیز به دلیل بروز برخی اتفاقات در کشور هیأتی متشکل از وزرا را موظف به بررسی این اتفاقات کرد.

منتظری تأکید کرد: انتظار داریم با توجه به مسأله مهم نفوذ و عناصر خائنی که توسط دشمن با ظرافت‌های خاص خود مهره‌چینی شده‌اند نظیر دو تابعیتی‌هایی که برملا نمی‌کنند و البته پیدا کردن‌شان کار سختی است، رئیس جمهور هیأتی را تشکیل دهد تا راه نفوذ سد شود.

وی در پایان بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیرو‌های اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و دستگاه‌های انتظامی ابزار لازم را دارند؛ از رئیس جمهور انتطار می‌رود با مسأله نفوذ به طور جد برخورد کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *