جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
محسن رضایی:

دولت‌هااگراشتباهی می‌کنندصادقانه بایدبه مردم بگویند

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 593396
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین یادواره شهدای مهندس البرز با اشاره به اینکه ایران در جنگ تحمیلی پیروزی نظامی و سیاسی را کسب کرد، گفت: حتی یک وجب از خاک ایران دست دشمنان باقی نماند.
دولت‌هااگراشتباهی می‌کنندصادقانه بایدبه مردم بگویند
به گزارش جهان نيوز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین یادواره شهدای مهندس البرز که صبح پنج شنبه در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: امید است در مسیر انقلاب فاطمی باقی بمانیم.

وی با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس زمان کمی نیست و در این جنگ به تعبیر برخی کشوری جهان سومی در مقابل ائتلاف بین المللی قرار گرفته بود، افزود: این جنگ نابرابر و بین المللی علیه ایران صورت گرفت. از آمریکا تا شوروی دست به دست هم داده بودند تا به وسیله صدام پیام جدیدی که از ایران برخواسته و ملت را به ایمان فرا می‌خواند را خفه کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شعار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، تصریح کرد: تمام جهان حامی صدام بود. غنائم جنگی ایران از تمامی کشور‌ها است. دشمنان میلیارد‌ها دلار از عربستان، امارات و کویت پول برای سر نگونی ملت ایران دریافت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه ایران در جنگ تحمیلی پیروزی نظامی و سیاسی را کسب کرد، خاطرنشان کرد: حتی یک وجب از خاک ایران دست دشمنان باقی نماند و مردم سازندگی را آغاز کردند.
 
 محسن رضایی افزود: نظامی که 40 سال از عمر آن گذشته در ابتدای تجربه‌اندوزی و انسجام درونی خود است. دولت‌هایی که می‌آیند و می‌روند باید تجارب خود را به یکدیگر منتقل کنند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت‌ها اگر اشتباهی می‌کنند صادقانه باید به مردم بگویند، افزود: دولت‌ها به جای روحیه تواضع به روحیه طلبکاری گرفتار نشوند.

وی با اشاره به اینکه ما خادمان ملت ایران هستیم، تاکید کرد: در ایران جایی برای طلبکاری از نظام و مردم وجود ندارد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *