سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۶۳
آیت الله مصباح یزدی:

خطوط انحرافی به جان «راه امام» افتاده اند/ برخی در متن همین انقلاب به مقام رسیده اند، حال اپوزیسیون شده اند

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 593373
زمینه انحراف در صدر اسلام را همان کسانی ایجاد کردند که با پیامبر قوم و خویش بودند، در جنگ ها حضور داشتند و با عنایت حضرت به جایگاهی رسیدند؛ خیال نکنیم حال که ما به برکت امام، اسلام را شناختیم کار تمام است، زيرا ممکن است در مقابل جوسازی ها و تبلیغات زمینه انحراف فراهم شود، و همین ما می‌توانیم مسیر الهی انقلاب را تغییر دهیم.
خطوط انحرافی به جان «راه امام» افتاده اند/ برخی در متن همین انقلاب به مقام رسیده اند، حال اپوزیسیون شده اند
به گزارش جهان نيوز، اهم محورهای بیانات حضرت آیت الله مصباح یزدی در دیدار با جمعی از دانشجویان را در ادامه خواهید خواند:

امام خميني(ره) آن مرد الهی، پرچم دین را برافراشت و گویا جامعه اسلامی دوباره متولد شد و سخنانی مطرح کرد که با حقیقت الهی زندگی انسان متناسب بود و مهمترین اصل آن این بود که کسی باید در مقام اجرای قانون قرار گیرد که مأذون از طرف خدا باشد.

در رتبه اول، انبیاء از طرف خداوند مأمور اجرای قانون هستند و در رتبه بعد ائمه (علیهم السلام)، و این وظیفه الهی بعد از ایشان بر عهده کسی قرار داده شده است که در علم، تقوا و مدیریت اشبه به معصوم است، که از آن به تئوری «ولايت فقیه» نام برده می‌شود.

پیامبر اسلام (ص) 23 سال زحمت کشید و مردم را از ذلت و فساد اجتماعی نجات داد و در مسیر رشد و پیشرفت قرار داد، و هفتاد و چند روز قبل از وفاتش، از مردم در مورد ولی الهی بیعت گرفت، اما هنوز آب غسل جنازه ایشان خشک نشده بود که مردم خود را به فراموشی زدند و راه ديگري در پيش گرفتند، و این نشان مي‌دهد که در این جهان هر لحظه ممکن است چنین تضادی ایجاد، و زمینه «انحراف» انسان از مسیر الهی فراهم شود.

زمینه انحراف در صدر اسلام را همان کسانی ایجاد کردند که با پیامبر قوم و خویش بودند، در جنگ ها حضور داشتند و با عنایت حضرت به جایگاهی رسیدند؛ خیال نکنیم حال که ما به برکت امام، اسلام را شناختیم کار تمام است، زيرا ممکن است در مقابل جوسازی ها و تبلیغات زمینه انحراف فراهم شود، و همین ما می‌توانیم مسیر الهی انقلاب را تغییر دهیم.

تا زمانی که دنیا برپاست، امتحان جریان دارد؛ امروز نماد راه اهل بیت(ع) مقام معظم رهبری است و ما باید چشم و گوشمان متوجه اشارات و بیانات ایشان باشد.

اگر کسانی ما را به خطوط انحرافی و زاویه‌دار از مواضع مقام معظم رهبری می‌کشند، هوشیار باشیم و از تاریخ درس بگیريم، زيرا همانطور که در صدر اسلام، اطرافیان پیامبر (ص) موجب انحراف مسیر اسلام شدند،‌ امروز نیز برخي کسانی که به‌دست امام (ره) و همین انقلاب به مقامی رسیدند، کارشان به جایی رسیده که مي‌خواهند اصل این نظام را بر باد دهند.  

برخی که سوال برایشان پیش می آید که مگر می شود فلان فرد «ریزش و سقوط» کرده باشد؟! اینان انسان را درست نمي‌شناسند. آیا باورش سخت نبود که کسی به عنوان مرجع دینی در راهی قدم بگذارد که نقشه‌اش ترور امام و براندازی و بمباران جماران بود؟! چطور مي‌شود اين مسأله را باور کرد؟!

آدمیزاد اشتباهاتی مي‌کند و در راهی مي‌افتد و کسانی هم به او القائاتی مي‌کنند که تدريجاً كارش به این جا کشیده مي‌شود. یا کسی که به عنوان قائم مقام رهبری مطرح بود، كسي كه به خاطر انقلاب سال‌ها زندان رفته بود،و شکنجه شده بود، عاقبتش به کجا کشید؟ باورکردنش آسان است؟!

مقام معظم رهبری یک سخنرانی داشتند در مورد خواص که در آن به این مسایل خیلی پرداختند؛ جا دارد که دانشمندان متخصص و روان‌شناس روی این موضوع کار کنند که چه عواملی موجب می‌شود این تحولات در انسان پیش بیاید؟

کسانی بودند که با اخلاص کامل، تا پای شهادت هم رفتند، اما آرام، آرام برگشتند! چطور چنین چیزی می‌شود؟ برخی افراد پست‌های مهمی داشتند، کارهای مهمی می‌کردند،‌ اما امروز با خودشان می‌گویند: «پس سهم ما چه شد؟!»‌
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
...، ان زمانى كه فرمودى امام زمان در گوشتون گفته از احمدى نژاد حمايت كنيم يادتونه؟
...
Iran, Islamic Republic of
اره..یادشونه نقل قول سال هشتادوچهار رو..فقط اینکه تو صحبتاشون گفتن یک زمانی ادما رفتارشون عوض میشه..ازون زمان دیگه حمایتی نیس..نه مثل بعضی لقمه حرومایب که بخاطر احساسات به یک جریان فتنه هشتادوهشت وهفتادوهشت راه میندازن!احمدی نژاد تازه شده مثل اپوزیسیون برانداز...
Iran, Islamic Republic of
طلحه و زبیر یادت باشه.
Iran, Islamic Republic of
می شود دقیقا منبع و مرجع این ادعایتان را مشخص کنید که بنده مراجعه و آن را بخوانم. مستند حرف بزنید مطابق با شنیده ام و گفته اند و...نمی شود در مورد مرد بزرگی مثل ایشان حرف زد. شما سنتان اقتضا نمی کند و در دهه 60 نبودید ولی اگر الان شهید بهشتی حضور داشتند شما همین حرف ها را در مورد ایشان می زدید.
Iran, Islamic Republic of
عین سخن اقای مصباح درباره محمود از سایت رجانیوز
«ولي فقيه يک رهبري ديني جانشين امام زمان(عج) است؛ ... رييس جمهور وقتي از طرف ولي فقيه نصب شد، مي‌شود عامل او؛ او نصبش مي‌کند. آن پرتو قداستي که او دارد بر اين هم مي‌تابد. وقتي رييس جمهور اسلامي شد، حکمش را از رهبر ـ‌يعني جانشين امام(ع)‌ـ دريافت کرد، يک پرتوي از آن قداست بر اين هم مي‌تابد؛ آن وقت اطاعت از رييس جمهور و اطاعت از مجلس و ساير امور هم مي‌شود اطاعت از خدا.
جالب اینکه نظرات ایشان باتوجه به شرایط تغییر میکند و باب روز میشود از همین جا میشود استحکام تفکر ایشان را فهمید خدارو شکر میکنم که حداقل مسلمانی را از ایشان و امثالش یاد نگرفته ام چون اون وقت باید در هر انتخاباتی چارچوب اعتقادی ام را عوض میکردم. امیدوارم ایشان حداقل در برابر خدا بخاطر خلقی که گمراه کرده اند پاسخی داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
از دفتر و سایت خود حضرت علامه ذکر کنید تا امثال بنده بروم و ببینم.آدرس را از سایت خود ایشان بنویسید تا معلوم شود که واقعیت چیست. متنی از خودتان ننویسید و بگویید از سایت فلان است و علامه چنین فرموده اند بلکه آدرس را از سایت خودشان ذکر کنید تا امثال بنده مستقیما متن سخنان آن را ببینند.
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
یه ذره عقل همه اینایعنی تبعیت ازقانون نه شخص محمود خان ..
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم به ایشان اعتقاد داشتند که در انتخابات مجلس خبرگان رای می اورد
Iran, Islamic Republic of
اکثرهم ..........
یاس
Iran, Islamic Republic of
مردم ضررکردن که بهشون رای ندادن
Iran, Islamic Republic of
آخ گفتی! یاد برخی مرحومان خبرگان انداختی که مردم به آنها اعتماد کردند و به دولت تدبیر رای دادند هنوز دارید از این آش داغ دولت تدبیر نوش جان می کنید
تا اندرون تان را سوخته نمی توانید دم برآورید.
علی برکت الله بر زندگان این دولت و حامیان از دنیا رفته شان در مجلس خبرگان
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست عده ای از مردم قبول داشته باشند یا نداشته باشند. رای مردم موجب می شود فردی حاکم شود یا نشود. مقبولیت را نشان می دهد. دوم مرد عالم اسلام را مردم بهشان به تعبیر شما رای ندادند و ایشان را خانه نشین کردند. وقتی هم که ایشان را در مسجد و محراب شهید شدند گفتند مگر نماز می خواند. مردم گاهی درست تشخیص می دهند گاهی درست تشخیص نمی دهند ولی البته هر چه تشخیص دادند حاکم می شود و البته نتایجش را هم خودشان باید تحمل کنند.
Iran, Islamic Republic of
این سخنان این عالم بزرگ گوار میتواند یک سمت فلشش به سمت خودشان باشد
Iran, Islamic Republic of
شصت درصد...
آدمیزاد
Colombia
ایشان منظورش ازجریان انحرافی همان "مکتب ایرانی " آقای احمدینژاد است ، اتفاقا احمدینژاد و آقای مشاعی از پاکترین ومظلومترین و بیکس ترین مردان سیاست ایران اند که از چپ و راست و مذهبی و اپوزیسیونی به آنها حمله کردند ، مگر "مکتب ایرانی" چه عیبی داشت که به شما این اندازه فشار آمد
حسین
Netherlands
با سلام ، انتخاب مکتب که جرم نیست حتی در قرآن مجید این آزادی ذکر شده. اما اگر کسی طرفدار مکتبی است ، باید مکتبی هم عمل کند. این برادران با عقب نرفتنشان هم احمدی نژاد قوی را تضعیف کردند که دست تنها با همه نا خالصانی که در این نظام بجائی رسیده اند پنجه در انداخته مثل موسوی یا هاشمی یا فاضل لاریجانی و دیگران و هم ایرانی که دوستش دارند را تضعیف کردند.
کوتاه سخن بحث در بد و خوب بودند اینان نیست ، مشکل بوجود آمده بدلیل شیوه ایست که انتخاب کردند.
پناه بر خدای متعال از دست این آدمیزاد.
آدمیزاد
Colombia
سلام علیکم حسین آقا،
هیچ آدمیزادی بی خطا نیست، آقای احمدینژاد اگر اشتباه هم داشت باز خوبی هایش بارها از دیگران بیشتر بود ،در زمان آقای احمدینژاد بعضی خارجی ها تشویق به شیعه شدن پیدا کرده بودند و از من میپرسیدند" فرق شیعه و سنی چیست ؟" و من میگفتمشان " عقل و عدالت خواهی جایگاه بزرگی در شیعه دارند " ، من یادم میآید بیشتر مخالفت جناح راست مذهبی در ایران با احمدینژاد از همین "مکتب ایرانی " آغاز شد ، و احمدینژاد نه تنها کشور ما را بلکه همه جهان را دگرگون کرد و الهامگر هزاران اندیشمند عدالت خواه شد، پشت احمدینژاد را "اسلام گرایان ناب محمدی" خالی کردند و او را تا توانستند کوبیدند.
حسین
Netherlands
با سلام و بهمراه بهترین آرزوها برای همه عدالت خواهان و بخصوص جنابعالی.
عزیزم ، تجربه این حقیر تک تک فرمایشات شما را راجع به تاثیر دولت نهم و دهم بر جهان تائید می کند. بعلاوه اینکه ، مثلا، بخش عمده ی آمریکای جنوبی از چنگ دشمن خارج و حیاط خلوت ما شده بود و این مجددا برعکس شد.
لذا دوستان مکتب ایرانی که تاکیدشان بر ایران است چرا باید با ایجاد موج ، قایق موفق ایران را بخطر می انداختند؟ موافقم که مجلس بخصوص در دو سال آخر بسیار غیر ملی و اسلامی عملکرد . ایشان تحت فشار بود و انسان تحت فشار بیشتر اشتباه می کند و اینجاست که دوستان واقعی می توانند با از خود گذشتگی بازنده را به پیروز این شطرنج سیاسی تبدیل کنند ، که نشد.
نتایج رئیس دولت نهم و دهم نشان می دهدکه ایشان نیروی اجرائی بی نظیری بود. و کلمه " رهبر" آنگونه که می توان در فرهنگ ایران و لابلای قانون اساسی درک کرد محتوای تفکری دارد. ایشان با از خود گذشتگی دوستان عرفانیش می توانست شرایط بی همتائی از تفکر و اجرا را برای اسلام مظلوم حال حاضر ایجاد کند.
دوستان عرفانی ، اگر واقعا عرفانی بودند ، حتی ترس جهنم و عشق بهشت نداشتند و عاشق ذات اقدس الهی بودند که ثابت شد که چنین نیست. رسد آدمی بجائی که بجز خدا نبیند...اگر وسوسه مقام در این مورد اجازه می داد.
ایشان در این شرایط می تواند اعلام کند که هیچ چشمی به هیچ مقامی ندارد و تنها برای اجرای عدالت حرکت می کند. در این صورت بدگویان اسلحه/بهانه بد گوئی خود را از دست داده و نیروهای لایق جوان که در تمام این چهل سال پشت در مانده اند ، امیدوار شده که شاید آنها هم منشع اثری برای اسلام ناب محمدی(ص) بشوند.
ان شاءالله این بحث با کوشش شما بتواند ذره ای برای آینده مفید واقع گردد با آرزوی دعای خیر شما
برادر شما حسین
Canada
پرش بودجه مصباح از 10 میلیارد در سال 96 به 30 میلیارد در سال 97 را از نظر دور نکنیم.
Iran, Islamic Republic of
آخرت آخرت آخرت!!!
Iran, Islamic Republic of
آخرت ، بهشت ،جهنم ،عقبی ، حلال وحرام ، سئوال وجواب گویا فقط مخصوص مردم فقیر و بیچاره است و افرادی مثل این حاج آقا مبرا هستند خدایا رفتارو کردار اینها به اسم تو ودین تو چه توجیهی دارد مردم گرفتار بدبختیها و مصیبت ها گرانی و بیکاری جوانان تحصیلکرده و نداری و قرض بی عدالتی مسئولین اسلامی هستند و فریادرسی هم نیست!!!
Iran, Islamic Republic of
یک بار این پنبه را از گوش تان در بیاورید:
مرد باشید وقتی 24 میلیون رای به کسی می دید پای لرزش هم تا آخر بشنید. مطالبه این حرفاتون رو از او بخواهید جربزه ندارید اعتراف کنید رای درست دادید یا نه ! اگر رای درست دادید از همون هم بخواهید اگر درست رای ندید با این نعل وارنه زدن ها کسی ..... نمی شه خودتون هستید.
Iran, Islamic Republic of
منفی یعنی مرد می خواد پای حرفش وایسه. ما مردش نیستیم.
Iran, Islamic Republic of
پای صندوق رای مجلس و ریاست جمهوری همین وضع رقم خورده کار خود ملته
قبولش نداشتید بهش رای نمی داید!
ننه من غریبم بازی دردی از شما دوا نمی کنه
مجلس هم با ایشون بسته
اونم شما انتخاب کردید بعدش هم زدید و رقصیدید
حالا بعد خوش رقصی ها شما موندید و عقوبت کارهاتون
آخرت رو هم شما وقتی می فهمید چقدر راسته که راه برگشت نداشته باشید
Iran, Islamic Republic of
اینقدر با اعتقادات مردم بازی نکنید دمکراسی اسلامی اینه ایشان یک نامه به رهبر نوشته و حتما به او جواب خواهدداد این همه کوبیدن ولشکرکشی نداره حتما شما به فکر هستید که رهبر از این هجوم بی امان راضی و خوشنود است در این روزگار حق و ناحق به هم آمیخته کدام رئیس دولت به اندازه ی دکتر احمدی نژاد و وزرایش به این مملکت خدمت کرده هر کسی از ظن خود شد یار من این رفتارها به نفع انقلاب و مردم و نظام نیست پیشاپیش منتظر فحش شما و برچسب های شما هستم خدا ازتان قبول کنه!!!!!!!!
United States
جواب نامه های وقیحانه قبلی این فرد را رهبری با زبان نصیحت و برادرانه در سخنرانیهاشون بیان کردند. آیا این جماعت خوارج کوته بین پند گرفتند؟ نیت شوم پشت این نامه نگاریهای سرگشاده تنها فشار به امام امت است که کور خوانده اند... این نه اولین فتنه است و نه آخرین... به حول و قوه الهی، امت گوش به اذن و فرمان امام خویش این فتنه خوارج را هم جمع میکند
Iran, Islamic Republic of
عیبش این بود که بوی شرک و نفاق و انحراف می داد. جلوی مسجد رسول الله بروند یک مسجد علم کنند و اسمش را هر چه می خواهد بگذارند بگذارند ولی جلوی مسجدیست که رسول خدا برپا کرده اند. الان ایرانی ها علم اسلام را برداشته اند ولی نباید قومیت گرایی کرد چون مخالف دین خداست.
آدمیزاد
Colombia
ایران مجموعه ارزشهای فرهنگی و تاریخی یک ملت است و با قومیت فرق میکند
Iran, Islamic Republic of
منظور نژاد گرایی است. مثلا ایرانی را در برابر نژادهای دیگر مطرح کردن و به نژاد نازیدن که غلط است.
Canada
خدابيامرز امام گفت نگذاريد انقلاب بدست نااهلان بيفتد
دقيقا منظورش شخص شخيص شما بود.
Iran, Islamic Republic of
انگار شما وکیل اامام بوده اید و مفسران نظرات اامام ؟؟؟
آذربایجانی
United Arab Emirates
حضرت آیت الله مصباح یزدی مادامی از دکتر احمدی نژاد حمایت میکرد که ایشان به مردم علی الخصوص ضعفا خدمت میکرد. حالا یه عده فی قلوبهم مرض به ایشان ایراد بگیرند اهمیتی نداره.
آدمیزاد
Colombia
آیا شما ایرانی هستید ؟
Iran, Islamic Republic of
نه تو ایرانی هستی....!!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان واقعا شورشو درآوردی. چرا کامنتهای حاوی توهین به افراد و اشخاصو میذارید؟ شما حتی اخلاق ژورنالیستی هم ندارید.
Iran, Islamic Republic of
نه ببم پرچم بالای کامنت تو نشون می ده که تو ایرانی ناب هستی
Iran, Islamic Republic of
اقای مصباح شریک احمدی نژاد است
توکل
Iran, Islamic Republic of
طبق‌نظر‌حضرتعالی‌پس‌امام‌هم‌که‌حکم‌ریاست‌جمهوری‌بنی‌
صدرراتنفیذ‌فرمودندشریک‌آقای‌بنی‌صدر‌بودند؟!!!
برادر‌من‌باتعمق‌بیشتری‌اظهارنظر‌بفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم. با تشکر . انتشار نظریه و ادعا بدون ارائه آدرس و سند معتبر امکان پذیر نیست. جهان نیوز
ايرج
Iran, Islamic Republic of
آقاي مصباح وزن و عيار تشخيص شما را در انتخاب جليلي و لنكراني همه ديدند .
Canada
پاسخ شوما . کل مطالب همین صفحه خبر است , که اگر درک میکردید , دیگر چنین حرفی را نمیزدید . نشان میدهد که معنا و مفهوم مطالب بیان شده را نفهمیده اید که اینگونه حواشی میپرید ...
ایرج
Iran, Islamic Republic of
ما به مطالبی که نتیجه القائات مسولان به ایشان است آشنایی کامل داریم
سقا
Iran, Islamic Republic of
ملاک وعیار و وزن وقبول ویا رد افکار واندیشه ی افراد رای مردم نیست، رای مردم فقط میتونه شاخصی در جهت تعیین میزان مقبولیت افراد توی جامعه باشه.
البته همین اقبال یا عدم اقبال جامعه نسبت به افرادهم ،به معنی شناخت عمیق آرا واندیشه ی اون شخص وقبول وردش بر اساس اندیشه ومواضعش نیست بلکه تحت ثانیر جنگ روانی( که جناح سیاسی اصلاح طلب توی این مورد خیلی تواناست) میشه نظر مردم رو ولو مقطعی ونه عمقی تحت تاثیر قرار داد.
اگه حق روشاخص و مبنا قرار بدید می بینید گاهی این مردم هستن که از حق دورمیشن نه اینکه هر کی مردم باهاش همراه نباشن بر حق نباشه به قول حافظ
تو اهل فضل ودانشی همین گناهت بس....
ایرج
Iran, Islamic Republic of
پس می شه بفرمائید امام برای چه انتخابات را در متن سیاست و قانون اساسی وارد کردن ؟
خود ایشان چرا پشت سر کاندید شکست خورده قرار گرفتن ؟
اگر می دانستن مردم برخلاف حق رای می دهند چرا توثیه کردن برای پیروزی آقای جلیلی ( کاندید غیر مردمی ) نماز امام زمان بخوانند ؟
این همه تناقض چطور قابل توجیه است .
نه داداش نه ایشان نه شما هیچ کدام دقیقا نمی دانید چه می خاهید ؟
Canada
توصيه
ميخواهيد
نمره شما ١٨ شد. تلاشتون رو بيشتر كنيد!
Iran, Islamic Republic of
وزن و عیار نظر مخالفان در انتخاب دکتر حسن روحانی که:
عزت پاسپورت
بتن راکتور
تعطیلی نظنز و فردو
رکود
بیکاری
گرانی
و ......
را به ارمغان آورد همه ندیده اند چون علی برکت الله کور شده اند و شما راهنمای آنها هستید
Iran, Islamic Republic of
هرکسی‌که‌حدنصاب‌رانیاورد‌نمیتوان‌گفت‌اصلح‌نیست‌‌وبلعکس‌
چون‌بااین‌فرض‌شماپس‌حضرت‌علی‌علیه‌السلام‌نعوذبالله
اصلح‌نبوددولشکریان‌یزید‌که‌معادل
35000 نفربودند‌درمقابل‌حداکثر100نفر‌پس‌یزیدلعنه‌الله
علیه‌اصلح‌بود،بنی‌صدر‌که‌ 11000000رای‌آورد‌اصلح‌بود؟
نه‌برادرکم‌آگاهی‌مردم‌دخیل‌بود.عزت‌زیاد
ایرج
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از شما .
اولا که قاعده این نیست که همیشه اکثریت باطل باشن .
فعلا اکثریت ملت ایران خواهان آرمانهای انقلاب 57 هستند . مثل رفع تبعیض . مساوات در برخورداری از ییت المال . عدالت قضایی . توجه به محرومین . ازدواج و اشتغال و راستی و درستی مسئولان . ملاحضه می کنید که اینها همه شاخصهای انقلاب امام و امت است که مردم بر آنها پافشاری می کنند . پس مردم هنوز انقلابی اند .
برعکس مسولان و نخبگان تمام همتشان حفظ وضع موجود و توجیه عملکرد ناثواب و ضد مردمی خودشان است . رباخاری بانکها . اختلاس . اشرافیت و بی دردی. بی توجهی به حقوق اسلامی مردم . فراموشی آرمانهای امام و مواردی که خودتون بهتر می دانید . این وسط مواضع خواصی مثل آقای مصباح یزدی بسیار جالب است . ایشان نسبت به عملکرد و مواضع غیر انقلابی مسولان حساسیت چندانی ندارن و هیچ واکنشی نشان نمی دهند طوری که آدم فکر می کند ایشان از سیاست کناره گرفته اندٰ، اما به محض اینکه دکتر احمدی نژاد فریاد اعتراضش بر علیه بی عدالتی مسولان بلند می شود . ایشان احساس تکلیف می کنند و فریاد انحراف یابیشان بلند می شود . کانه انحراف در منظر ایشان عبارت از زاویه داشتن با مسولان نظام . شاید ایشان مسولان را عین اسلام و انقلاب می داند .
البته ماها دلیل این حساسیت غیر عادی ایشان به دکتر و سکوتشان در برابر عملکرد مسولان را متوجه شده ایم امیدواریم بچه حزب الهی ها هم متوجه شوند
. موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
خیلی از خطوط انحراف از ماحصل تعلیمات و شاگردان و جان نساران ایشان بیرون میایند یعنی اینکه وقتی داریم خودمان را معیار مطلق و تفکر دیگران را با میزان نزدیکی به خودمان و افکارمان میسنجیم این خودش یک انحراف است انحراف مهم و بزرگی است اینکه تمام صحبت هایمان درباره دولت ها در ادوار مختلف را با میزان بودجه اختصاص داده شده به موسسه مان تنظیم کنیم خیلی توش حرف هست میفهمید ای مخاطبان آزاداندیش و رها از مجسمه هایی که خود را حق مطلق میپندارند؟
ایرج
Iran, Islamic Republic of
آفرین
Iran, Islamic Republic of
باید هر چه لازم است انجام دهیم تا هر سه قوه جایگاه خود را بشناسند.
نظریه پردازی از جایگاه قوه اجرایی قطعا خسارت بار است و این خسارت آفرینی نقطه ایست مشترک در دوران همه روئسای جمهور از بنی صدر گرفته تا روحانی. البته به استثنای حضرت آقا که شرحی متفاوت میطلبد.
این حقیر در مورد حق و یا نا حق بودن نظریه ها که معمولا به مدد هم فکران، از خطوط قرمز نظام هم عبور میکنند قضاوتی نمیکنم ولی عرض میکنم که هر گاه رئیس جمهوری فارغ از محدودیت های جایگاه اجرایی، از لیبرال دمکراسی و بازار آزاد سخن گفت و دیگری توسعه سیاسی را شعار قرار داد و آن دگر از عدالت و مکتب ایرانی و باز مجدد در فقره اخیر از اقتصاد بازار و همان لیبرال دمکراسی مسبوق به سابقه، به نظر این حقیر از جایگاه قانونی خود عدول کرده و وضعیت حاضر حاصل همین امر ناصواب است.
بنظر میرسد لازم باشد به روئسای جمهور و نیز مردم تفهیم شود که هر چند رئیس جمهور شخص دوم مملکت است ولی باید فقط در حوزه اجرا و مطابق قانون اساسی به انجام ماموریت پرداخته و از نظریه پردازی بپرهیزد تا شاهد اینهمه خسارت نباشیم.
Iran, Islamic Republic of
جناب ایت الله خواهشا بس است؛مردم دارند از فقر می میرند و تو عین خیالت نیست،جناب ایت الله اگر من هم بودجه محل کارم یازده برابر زمان احمدی نژاد می گشت حالا با او مخالف بودم،بودجه عمرانی کشور کاهش داشته است و بودجه شما یازده برابر شده است.بودجه راه اهن کشور که اقتصاد،بیکاری،تورم،و هزاران مورد دیگر را در بر دارد ۳۱ درصد کاهش دارد ولی اهمیتی ندارد چون شما پولت را میگیری انهم چندین برابر.حالا در کلاس هایت از انحراف حرف میزنی.بله احمدی نژاد و دوستانش منحرف اند.از مسئولینی که به اسم انقلاب اسلامی خنجر به مردم زدند نیستند و از شماها نیستند و ما هم اعتقاد به انحراف انها داریم.البتا میدانم جناب زاکانی و دوستان جرات انتشار این نوع پیام ها را ندارید.ولی ما حرفمان را می گوییم.احمدی نژاد اشتباه بزرگی کرد،اگر در داخل دایره قدرت با باج دادن می ماند تا هزار سال دیگر در این کشور حکومت می کرد ولی متاسفانه مشکلش این بود که خصلتی داشت که به احدی باج نداد و این شد روزگارش.
Iran, Islamic Republic of
... یه آمار مستند برای مزخافات بودجه ایت بده
آمار مستند
حالیته مستند
ولی قوه قضاییه اعلام کرده برادر روحانی و برادر جهانگیری به جرم مفاسد اقتصادی بازداشت شدند حسین فریدون وثیقه 50 میلیاردی براش صادر شد برادر جهانگیری هنوز گیر است وثیقه براش تعیین نشده
حالا بودجه موسسه ایشان را با سند نشون بده که چقدر بوده چقدر شده ؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
احمدی نژاد اگر اهل باج دادن بود این نمیشد روزگارش
به هیچ فرد و جناحی باج نداد
این شد
که نتانیاهو، آمریکایی ها، انگلیسی ها، صهیونیست ها، اصول سوارها و افساد طلبان شدند دشمنش
توکل
Iran, Islamic Republic of
باسلام‌به‌دوست‌عزیز
بلعم‌باعورا‌طبق‌فرمایش‌قرآن‌مستجاب‌الدعوه‌بود‌بایک‌انحراف
عاقبتش‌چه‌شد.شیطان‌که‌‌ازطایفه‌جن‌است‌دراثر6000سال
عبادت‌وبندگی‌خدادرکنارملائکه‌مقرب‌جای‌گرفت‌‌بایک‌گناه
(نافرمانی‌وکبر)عاقبتش‌چه‌شد؟زبیرموقعیکه‌یاران‌حضرت‌علی‌علیه‌السلام‌به‌تعداد‌انگشتان
یک‌دست‌نمیرسید‌باشمشیر‌آخته‌وسرتراشیده‌‌درکنار‌امام‌بود
عاقبتش‌چه‌شد‌؟بنده‌دردودوره‌ریاست‌جمهوری‌آقای‌احمدی‌نژاد‌به‌ایشان‌رای‌
دادم‌واقعا‌هم‌خوب‌کارکرد‌جلو‌استکبار‌خارجی‌وداخلی‌ایستاد
اسرائیل‌ازاسم‌اومیترسید‌رئیس‌جمهورهای‌وقت‌آمریکا‌جرئت
مناظره‌بااورا‌نداشتندومحبوب‌دلهابود‌امافعلا‌مصداق‌بارز‌مثالهای‌
مزبور‌میباشد‌.خیلی‌حیف‌شد‌ومن‌حسرت‌می‌خورم‌که‌چرا‌به‌این‌
روزوحال‌‌افتاد‌امیدوارم‌خداوندکمک‌کندومتنبه‌شود.
Iran, Islamic Republic of
عین سخن آقای مصباح درباره احمدی نژاد

«ولي فقيه يک رهبري ديني جانشين امام زمان(عج) است؛ ... رييس جمهور وقتي از طرف ولي فقيه نصب شد، مي‌شود عامل او؛ او نصبش مي‌کند. آن پرتو قداستي که او دارد بر اين هم مي‌تابد. وقتي رييس جمهور اسلامي شد، حکمش را از رهبر ـ‌يعني جانشين امام(ع)‌ـ دريافت کرد، يک پرتوي از آن قداست بر اين هم مي‌تابد؛ آن وقت اطاعت از رييس جمهور و اطاعت از مجلس و ساير امور هم مي‌شود اطاعت از خدا.
منبع مطلب. سایت رجانیوز
توکل
Iran, Islamic Republic of
باسلام
همه‌فرمایشات‌آقای‌مصباح‌درست‌است‌چون‌‌مبنای‌روایی‌
وعقلایی‌داردولی‌برادرمن‌بدان‌این‌تنفیذ‌رای‌واعتبار‌آن‌همانطور
که‌درحکم‌تنفیذ‌درج‌شده‌تامادامی‌است‌که‌مشارالیه‌حکم‌ملتزم
به‌رعایت‌‌منویات‌ولی‌فقیه‌باشد
Iran, Islamic Republic of
از سایت خود اقای مصباح نقل کنید نه دیگری آن هم احتمالا تقطیع شده.
Iran, Islamic Republic of
....
کاربر گزامی . با تشکر. مطلب شما بر خلاف شئون و حریم فرنگ اسلامی – ایرانی و قابل انتشار نیست. جهان نیوز
هادی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
محمود
Iran, Islamic Republic of
اسم سایتتونا عوض کنید بزارید جهان نگو