پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
پاکدل:

تنگه ابوقریب روایت دلیر مردان دفاع مقدس است

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 593355
بازیگر فیلم تنگه ابوقریب گفت: "تنگه ابوقریب" برای رشادت های دلیر مردانی است که جانشان را عاشقانه در راه مملکت خود در 8 سال دفاع مقدس فدا کرده اند.
تنگه ابوقریب روایت دلیر مردان دفاع مقدس است
به گزارش جهان نيوز، مهدی پاکدل بازیگر فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" درخصوص پرهیز از شعارزدگی در سینمای دفاع مقدس گفت: من وقتی فیلمنامه "تنگه ابوقریب" را خواندم معلوم بود که این فیلم به هیچ وجه شعارزده نیست.

مهدی پاکدل
بازیگر فیلم "چهارراه استانبول" با اشاره به ساخت آثاری در مورد بزرگان ایران ادامه داد: از نظر من می توان فیلم های بسیار بزرگی درباره قهرمانان ملی ساخت. به عنوان مثال فیلم "چهارراه استانبول" فیلمی کاملاً شخصی و مستقل است که به ماجرای زندگی قهرمانان آتش نشانانی اشاره دارد که جانشان را برای این سرزمین فدا کرده اند.

وی تنگه ابوقریب را داستان مردان و زنان قهرمان ایران خواند و اذعان کرد: فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" روایت ایثار و دلدادگی مردمان ایران اسلامی است. البته اگر "تنگه ابوقریب" با هزینه شخصی ساخته می شد الکن می ماند. این ژانر از سینما نیازمند همکاری ارگان های مختلفی است.

مهدی پاکدل
پاکدل فیلم جدید "بهرام توکلی" را کاملاً مستقل خواند و خاطرنشان کرد: تنگه ابوقریب برای هیچ جناح خاصی ساخته نشده است. این فیلم برای رشادت های دلیر مردانی است که جانشان را عاشقانه در راه مملکت خود در 8 سال دفاع مقدس فدا کرده اند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *