شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
جمالی خبر داد؛

نوع‌حرکات اغتشاشگران‌یادآور اقدامات داعشی‌ها بود

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 593276
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: نوع حرکات دراویش آشوبگر یادآور اقداماتی بود که داعشی‌ها انجام می‌دادند، چراکه گروه تروریست‌های تکفیری هم با ماشین مردم بیگناه را زیر می‌گرفتند.
نوع‌حرکات اغتشاشگران‌یادآور اقدامات داعشی‌ها بود
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد جمالی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اقدامات و اغتشاشات دراویش آشوبگر در خیابان پاسداران تهران، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بنده یعنی فسا دروایشی هستند که سالیان سال است که در کنار سایر مردم به آرامی زندگی می‌کنند و تاکنون شاهد چنین اقداماتی از سوی آنان نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه این اغتشاش‌گران گروهی افراطی بودند که تحت تأثیر دستورات بیگانگان دست به این اقدامات زدند، ادامه داد: نوع حرکات این افراد یادآور اقداماتی بود که داعشی‌ها انجام می‌دادند، چراکه گروه تروریستی_ تکفیری داعش هم با ماشین مردم بیگناه را زیر می‌گرفتند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه قطعا رهبران مذهبی و عقلای دراویش اعتقادی به ایجاد تشنج در جامعه و آشوب‌آفرینی ندارند، تصریح کرد: آن چیزی که درباره طریقت دراویش صحبت می‌شود، کاملا با این اقداماتی که انجام شد، منافات دارد و این اغتشاشگران سنخیتی با افراد مذهبی این جامعه ندارند.

جمالی متذکر شد: نیروی انتظامی ما در ابتدای کار با حلم و خویشتنداری با آنان برخورد کرد، اما پس از شهادت چندتن از ماموران نیروی انتظامی و بسیج، نشان دادند که با قاطعیت می‌توانند چنین غائله‌هایی را جمع کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز همه مردم خواهان برخورد مناسب با اغتشاشگران هستند، خاطرنشان کرد: انجام چنین حرکاتی در هیچ جامعه‌ای از جانب مردم و نیروهای امنیتی مورد قبول نیست.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *