چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
هوشنگ امیراحمدی:

هدف سرنگونی جمهوری اسلامی است

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب: 593171
"جریان به این شکل پیش می رود که اول ایران باید خلع سلاح شود و بعد از لحاظ اقتصادی تضعیف و در داخل کشور بی نظمی ایجاد شود و در نهایت حکومت را سرنگون کنند؛ سیاست، سیاست سرنگونی نظام است."
هدف سرنگونی جمهوری اسلامی است
به گزارش جهان نيوز؛ هوشنگ امیراحمدی، کارشناس شبکه های ماهواره ای در مورد برجام و سناریوی غربی ها برای ایران گفت: « من به عنوان کسی که سی سال در مورد رابطه ایران وآمریکا فعال بوده ام، نمی توانم قبول کنم که اروپا و آمریکا قبول بکنند که ایران یعنی جمهوری اسلامی به همین شکلی که هست، 8 سال یا 10 سال دیگرغنی سازی عادی داشته باشد؛ این با عقل جور درنمیاد. بنابر این برجام هم که اروپایی ها می گن باید بمونه تا یک زمانی می خواهند بماند؛ یعنی تا زمانی که جمهوری اسلامی در مواردی که مشکل دارد، مثل موشک ها هم خلع سلاح بشه.»
 
امیراحمدی افزود: «برجام پروژه خلع سلاح ایران بود. من از روز اول هم در این مورد صحبت کردم و مخالف سرسخت برجام بوده ام. رئیس جمهور فرانسه گفته موشک های ایران باید تحت نظارت جهان قرار بگیرد یعنی سازمان ملل برنامه های موشکی ایران را تحت نظارت خود قرار دهد؛ این حرف بسیار بسیار بدی برای جمهوری اسلامی است. من اعتقاد دارم این ادامه همان نقشه است یعنی خلع سلاح دوم ایران بعد از هسته ای و بالاخره تضعیف ایران. جریان به این شکل پیش می رود که اول ایران باید خلع سلاح شود و بعد از لحاظ اقتصادی تضعیف و در داخل کشور بی نظمی ایجاد شود و در نهایت حکومت را سرنگون کنند؛ سیاست، سیاست سرنگونی نظام است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *