کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رپرتاژ/

فرصت استثنایی خرید ویلا در زیباکنار

2 اسفند 1396 ساعت 22:30


منطقه ساحلی زیباکنار یک شهر کوچک ساحلی در استان گیلان و در مجاورت بندر زیبای انزلی است که به دلیل داشتن منابع سرشار طبیعی و طبیعتی مثال زدنی در این روز ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و آینده بسیار روشنی در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری دارد.



شاید اگر تا چند سال پیش در خصوص زیباکنار بررسی می کردید با یک منطقه بکر و بدون نوسان و رشد اقتصادی مواجه می شدید که تنها موضوع قابل توجه در این منطقه ساحلی دسترسی فوق العاده به دریا و چشم انداز های طبیعی بی بدیلی بود که کمتر جایی می توانستید نمونه آن را ببینید. اما بی گمان فکر نمی کردید که در این مکان بتوان سرمایه گذاری کرد و یا اقدام به ساخت ویلای ساحلی و یا کسب در آمد کرد.
در واقع نبود سرمایه گذار برای ساخت ویلا شمال و یا شهرک های ساحلی در منطقه زیباکنار این گمان را در اذهان زنده می کرد که رشد اقتصادی در این منطقه منفی خواهد بود و همین موضوع باعث پیچیده تر شدن اوضاع هم می شد.
اما این موضوعی نبود که از دید افراد آینده نگر و روشن فکر به دور بماند. زیباکنار یکی از بهترین مناطق ساحلی ایران و البته یکی از زیباترین سواحل دنیا را دارد. عمق دریا در این منطقه کم و چشم انداز های اطراف  و ساحلی دریا در نوع خود منحصر به فرد هستند. این منطقه از نظر اکوسیستمی بسیار مهم و ماسه و زمین های آن دارای کیفیت بالا و به حق نسبت به بسیاری از سواحل شمالی ایران پاکیزه تر و دارای آب و هوای بهتری می باشد.

به همین دلیل این افراد با صرف هزینه های بسیار ناچیز اقدام به خرید زمین  و ساخت ویلا در این منطقه خوش آب و هوا کردند و سازه هایی را در زیبا کنار به وجود آوردند که شاید در کمتر جایی از مناطق شمالی می توان نمونه آن را دید. ساخت ویلا در زیباکنار کم کم مورد توجه قرار گرفت و ویلاهای ارزان قیمت زیبا کنار تبدیل به ویلاهایی لوکس و با مدرن ترین امکانات شدند.
رشد چشم گیر خرید و فروش ویلا در زیباکنار و معاوضه زمین با ویلا و ساخت شهرک ساحلی مدرن در این منطقه کم کم باعث شکوفایی بیشتر و رشد تدریجی منطقه زیبا کنار شد.هر چند زیبا کنار به عنوان منطقه ای نو ظهور و عالی برای ساخت ویلا و خرید و فروش ویلا خود را معرفی کرده بود ولی با گذشت چند سال همچنان ویلا در زیباکنار از ویلاهای ارزان قیمت شمال به حساب می آمد و دلیل آن هم نبود آب شهری ، نبود جاده مناسب برای دسترسی  و نبود سایر امکانات مانند برق ، آب و تلفن بود. اما با این وجود رشد و توسعه منطقه ساحلی زیبا کنار هم چنان ادامه داشت و سرمایه گذاری در زیبا کنار هر روز بیشتر می شد.
مشاو.ران املاک زیادی در این منطقه حضور پیدا کردند، جاده سازی کم کم شرایط بهتری پیدا کرده  و خرید ویلا در زیباکنار متقاضی زیادی پیدا کرده است ولی همچنان کمبود برخی از امکانات باعث شده قیمت ویلا در زیباکنار به نسبت مناطق ساحل پیشرفته خیلی بالا نباشد.نگاه تیز بین مشتریان و خریداران ویلا در زیباکنار رشد این منطقه را هر روز بیش از پیش کرد ولی زیبایی و مناطر طبیعی زیبا کنار همچنان به قوت خود باقی است و این منطقه به عنوان یکی از سرسبز ترین و زیبا ترین مناطق ساحلی ایران در نگین خزر می درخشد.
همچنان کارشناسان اقتصادی و تحلیل گران باور دارند که سرمایه گذاری و خرید ویلای ارزان قیمت و یا زمین در زیباکنار بهترین سرمایه گذاری خواهد بود زیرا در کمترین زمان با بهترین بازگشت سرمایه همراه خواهد بود.
باور کنید یا خیر بر اسا تجربه می گوییم که سرمایه گذاری و خرید ویلا در زیباکنار یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری در مناطق شمالی کشور است . زیباکنار نه تنها منطقه ساحلی و بکری در حاشیه دریای کاسپین و در جوار منطقه آزاد انزلی است بلکه دارای اکوسیستمی طبیعی و محلاتی بی بدیل است.

از بهترین مناطق و محلات زیباکنار می توان به روستای ساحلی چوچنان، روستای ساحلی خشک اسطلخ، روستای با صفای امین آباد ، روستای حاجی بکنده که یکی از معروف ترین سواحل ایران را دارد  و تالاب بین المللی زیبای بوجاق را مورد اشاره قرار داد. ضمن اینکه دسترسی به منطقه ساحلی زیباکنار از بندر انزلی و یا گیلان و از چندین راه اصلی و فرعی ممکن می باشد.اتصال منطقه ساحلی زیباکنار به منطقه آزاد اقتصادی انزلی دیدگاه رشد اقتصادی در این منطقه را بسیار وسیع تر و آینده منطقه ساحلی زیباکنار را بسیار روشن تر نشان می دهد. هر چند ویلا ساحلی زیباکنار در حال حاضر قیمتی کمتر از ویلا بندر انزلی و ویلاهای جنگلی گیلان و یا ویلاهای ساحلی گیلان دارد ولی سرعت رشد بالاتر این منطقه نسبت به بندر انزلی و گیلان و حضور روز افزون سرمایه گذاران از جای جای ایران در این منطقه باعث شده تا پیش بینی ها بر سود دهی و افزایش چندین برابری قیمت ویلا در زیباکنار ظرف مدت کوتاهی باشد.

ضمن اینکه خرید ویلا در زیباکنار اگر در شهرک ساحلی آرش باشد این امکان را به شما می دهد تا با امکاناتی مدرن و با تسهیلات رفاهی عالی زندگی بسیار مناسبی را برای خود فراهم کنید. شما با خرید ویلا در مجمتع ساحلی آرش و یا یکی از شهرک های ساحلی آرش می توانید مکانی امن و راحت برای تعطیلات و یا حتی زندگی خود در کنار یکی از زیباترین سواحل ایران فراهم نمایید.

شرکت انبوه سازان آرش با هدف رضایت بیشتر مشتریان خود اقدام به واگذاری انواع ویلاهای ساحلی با قیمت های متنوع در سواحل زیبای زیباکنار و با شرایط خاص و با ارائه تسهیلات عالی نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت انبوه سازان آرش تماس بگیرید.

فروش ویلا دوبلکس در شهرک ویلایی زیباکنار
ویلای دوبلکس آن هم در شمال کشور و استان گیلان، می‌تواند ایده‌آل‌ترین انتخاب یک مشتری باشد تا سالهای سال از دیدن چشم اندازهای زیبا و طبیعت بکر شمال، نهایت لذت را ببرد. شما چطور؟ دلتان چگونه ویلایی می‌خواهد؟ آیا سبک ویلا برایتان مهم است و می خواهید ویلایی که قرار است در شمال خریداری کنید، دوبلکس باشد یا خیر؟

امروزه یکی از پر فروش ترین  ویلاها در شمال، فروش ویلای دوبلکس در زیباکنار است که طرفداران منحصر به فرد خودش را دارد. غالبا افرادی که دلشان می خواهد یک خواب در پایین ویلا و 3 الی 4 خواب در قسمت بالا داشته باشند، ویلا دوبلکس را خریداری می کنند. ما در این مقاله می خواهیم در رابطه با فروش ویلاهای مدرن و لوکس دوبلکس در شهرک های ویلایی ارش در زیباکنار، مطالب مهمی را برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.
 
فروش ویلاهای دوبلکس در زیباکنار:
امروزه با تنوع ویلاهای مدرن و لوکس در شمال، ویلاهای دوبلکس نیز با طراحی بی نظیرشان، مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. یکی از بهترین مناطقی که برای ساخت ویلا دوبلکس توسط فروشندگان و سازندگان زبردست آرش انتخاب شده، شهرک های ویلایی زیباکنار می باشد. در واقع تیم طراحی و مهندسی آرش، با در نظر گرفتن آپشن های امنیت، موقعیت جغرافیایی، کیفیت ساخت و متریال های درجه یک، مجموعه ای از ویلاهای دوبلکس را در یک محیط دنج و آرام در کنار چشم اندازهای دیدنی و متفاوت ساخته است که با شرایطی عالی، برای خرید و فروش در اختیار مشتریان و گردشگران قرار گرفته است. اگر شما هم مدتی است به فکر خرید ویلا دوبلکس آن هم در شهرکی بسیار زیبا با همه ی امکانات هستید، پیشنهاد می کنیم از ویلاهای شهرکی آرش دیدن نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید ویلا در شمال را داشته باشید.

سبک ویلای دوبلکس:
ویلای دوبلکس نمونه ای متفاوت نسبت به سبک ویلاهای همکف است که به دلیل نمای خوب و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توانسته اولویت بیشتر سازندگان ویلا در شمال باشد. از این رو شرکت انبوه سازان آرش با انتخاب بهترین منطقه شمال، زیباکنار، با طراحی یک نقشه بینهایت جامع و کامل، با در نظر گرفتن تمامی آیتم های مشتری پسند و همچنین استفاده از بهترین مصالح در ساخت، یک دهکده ساحلی زیبا و دل انگیز را برای فروش ویلاهای دوبلکس با معماری رومی و کلاسیک آماده نموده اند که می توانید با توجه به بودجه ای که مدنظرتان می باشد، اقدام به خرید ویلا نمایید. لازم است بدانید این ویلاها در منطقه ای قرار گرفته که نزدیک به ساحل و دریا می باشد و هر زمانی که دلتان خواست، می توانید در کوتاهترین زمان، خودتان را به ساحل برسانید. منتها اینها تنها ویژگی های ویلاهای آرش نیستند، امنیت و حضور نگهبانی 24 ساعته توانسته خیال صاحبان ویلا را در این شهرک همه چیز تمام، آسوده کند. فضایی باز و دل انگیز در کنار ویووی ممتازی که دارد، جای هیچ شک و شبهه ای را برایتان باقی نمی گذارد.

معرفی ویلاهای دوبلکس مجموعه آرش:
دهکده ساحلی آرش با فضایی گسترده و وسیع، شامل ویلاهای دوبلکس با معماری رومی و کلاسیک در کنار ترکیبی از فضای ساحلی و جنگلی، محوطه سازی مدرن، نورپردازی، آلاچیق و دیر المان های کاربردی و زیبا توانسته به یکی از بزرگترین و برجسته ترین دهکده های ساحلی زیباکنار تبدیل شود که بسیار حائز اهمیت بوده است. همچنین جالب است بدانید: شرکت انبوه سازان آرش با فراهم کردن شرایط مالی مناسب، امکان خرید ویلاهای دوبلکس در شهرک های ویلایی آرش را به مشتریان می دهد، از این رو می توانید ویلای موردنظر خود را با یک شرایط عالی و استثنائی خرید نمایید.

منبع: https://shahrak-arash.com/
 


کد مطلب: 593168

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/593168/فرصت-استثنایی-خرید-ویلا-زیباکنار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com