جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین نظر دادستان اصفهان درباره سقوط هواپیما

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب: 593152
دادستان اصفهان درباره آخرین پیگیری های قضایی حادثه سقوط هواپیمای ای تی آر شرکت آسمان در ارتفاعات دنا اظهار نظر کرد.
آخرین نظر دادستان اصفهان درباره سقوط هواپیما
به گزارش جهان نيوز؛ از همان ساعات نخست حادثه سقوط هواپیما، رئیس کل دادگستری اصفهان دستور قضایی بررسی را صادر می کند و پرونده قضایی آن تشکیل می شود؛ پس از گذشت 3 روز از حادثه لاشه هواپیما در میان برف های قله دنا یافت می شود و انتقال اجساد آغاز می شود؛ اجسادی که «هرچند سقوط هواپیما در استان اصفهان بوده و در صلاحیت بررسی دادگستری اصفهان است اما برای تشخیص هویت و تسهیل امور برای خانواده های قربانیان قرار شد به پزشکی قانونی کهکیلویه و بویر احمد منتقل شود» این را حسن رحیمی دادستان اصفهان دقایقی پیش خبر داد.

از سوی دیگر هرچند دادستان اصفهان اذعان دارد که به منطقه سقوط نرفته است و دلیل آن را اینگونه بیان می کند که «منطقه حادثه یک منطقه صعب العبور است» اما در این میان توانسته بازپرس ویژه دادگستری اصفهان را به محل حادثه اعزام کند و به خانواده های قربانیان این حادثه اطمینان می دهد که «پرونده مراحل قضایی خود را طی می کند» اما نتیجه آن را منوط به بررسی جعبه سیاه عنوان می کند. البته یقین می دهد که «دیه به خانواده های قربانیان تعلق می گیرد».

اما در ساعاتی پیش خبری بر روی خروجی برخی خبرگزاری ها به نقل از نماینده ساری و عضو کمیسیون عمران مجلس قرار می گیرد «هواشناسی خبر از وضعیت بد منطقه دنا داده بود اما شرکت هواپیمایی آسمان حاضر به لغو پرواز نشد» خبری که رحیمی نسبت به آن اظهار بی اطلاعی می کند و می گوید: «باید در این زمینه مستند سازی صورت بگیرد تا بتوان اظهار نظر دقیق کرد».
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *