جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۷

پلیس بدون سلاح وسط داعش!

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب: 593150
آقای روحانی هنگامی که به میان کارگران و مردم درکارخانه یا معدن و منطقه زلزله زده می رود، از تیم حفاظتی چند لایه استفاده می کند و از خودروی حفاظت شده پایین نمی آید...
پلیس بدون سلاح وسط داعش!
به گزارش جهان نيوز محمد ایمانی در کانال شخصی خود نوشت، آقای روحانی هنگامی که به میان کارگران و مردم درکارخانه یا معدن و منطقه زلزله زده می رود، از تیم حفاظتی چند لایه استفاده می کند و از خودروی حفاظت شده پایین نمی آید. اما هنگام مواجهه نیروی انتظامی با آشوبگران تروریست و جنایتکار، دستور دیگری می دهد که جنایت قساوت آمیز دروایش داعشی علیه  پنج جوان مدافع امنیت وطن در نیروی انتظامی و بسیج را می توان متاثر از همین دستور دانست.
 
او هفته گذشته در نشست مشترک وزیران و استانداران با رؤسای سازمان‌های اقتصادی علنا گفت "از روز اول به پلیس دستور دادیم بدون اسلحه وارد صحنه شود... در تماس تلفنی با یکی از مقامات فرانسوی، وقتی گفتم پلیس بدون اسلحه حضور دارد، تعجب کرد که چرا این موضوع اعلام نمی‌شود و پلیس بدون اسلحه به خیابان آمد و آرامش را برقرار کرد"!!
 
این معیار دوگانه در قبال جان خود و جان مدافعان امنیت ملی از کجا می آید؟ یعنی مردم زلزله زده و کارگران کارخانه و معدن، از اشرار تروریست و آدم کش هایی که از بمب دست ساز و انواع سلاح استفاده می کنند، خطرناک ترند؟! یا جان شهدای مظلوم مقابله با شرارت دراویش داعشی، به اندازه کافی عزیز و محترم نیست؟ کدام مشاوران، این مشورت غلط و مشکوک را که عملا به  خلع سلاح ماموران امیت در کف میدان خطر می انجامد، به رئیس جمهور می دهند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اولا پلیس یعنی نیروی انتظامی نه بسیج چون این خدا بیامرز بسیجی بودن و دوما این همه فیلم تو دنیا مجازی پلیس داره از اسلحه استفاده می کنه و کاملا معلوم هست . این حرفها برای مصارف خارجی هست نه داخلی
Iran, Islamic Republic of
اغتشاش در ایران هزینه نداره. وقتی اون اغتشاشگرهایی که ماشین پلیس را آتش زدند و پلیس های بی دفاع را کتک زدند بدون استثناء آزاد شدند و نود درصد در کمتر از 24ساعت آزاد شدند یعنی اغتشاش هزینه ندارد و باید منتظر آتش زدن بیشتر و شهدای بیشتر باشیم. حتی این اغتشاشگرها را جریمه نقدی نکردند که هم بازدارنده باشه و هم جبران خسارت های مالی بشه.
لطفا یک مقاله و تیتر روی این موضوع بزنید. شاید قوه قضائیه و.... کمی فکر کنند.
اغتشاش در ایران هزینه نداره. اغتشاش در ایران هزینه نداره.
اتفاقا هزینه سنگین دارد و نمی دانی !!!
Iran, Islamic Republic of
اغتشاش دو نوع است با دو هزینه !!!!
اگر از طرف مردم عادی بدون حمایت مدیران منافق شد برخورد چکشی است
ولی مگر ندیده اید
اگر آن پیر زن انقلابی با صدای بلند گفت ! بریزید تو خیابون هزینه ندارد !!!
جهان نیوز
مردم انقلاب کردن و مردم برای دفاع از آن مرتب هزینه می دهند تا درخت انقلاب سرسبز باشد
ولی میوه های آن بیشتر انقلابی نماها
می خورند !!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی اشرافی گری گفتمان دولتمردان شد بقیه مردم هم حتما برده اندروید دیگه
حامد
Iran, Islamic Republic of
در سریال مختار برخی، کیان ایرانی و سربازانش را مجبور کردند بدون اسب به میدان جنگ بروند. آنها رفتند و شکست خوردند و کشته شدند.

در این جا هم این 4 شهید قربانی ژست روشنفکربازی روحانی شدند.
مأموران را دست خالی به وسط دراویش افراطی شمشیر به دست فرستادند که با اتوبوس نیروهای حافظ امنیت را زیر گرفتند
حامد خدا قوت و دست مریزاد
Iran, Islamic Republic of
برای مظلومیت برادران نظامی مان بیشتر بنویس

فکه تــــــــــا قدس
Iran, Islamic Republic of
یک گردان درست کنند از بچه های مسئولین مثل فرزندان روحانی ، علی مطهری ، محمود صادقی ، بچه های قضات و نمایندگان مجلس تا در اغتشاشات با دست خالی برن جلو با ملایمت برخورد کنند تا آقایان بفهمند نباید جون سرباز مظلوم را وسط اغتشاشات فدا کنند و بعد سخنرانی کنند و ادعای فرهنگ و... و ملایمت بدن. سرباز مظلوم کتک میخوره تا مسئولین پیگیر حقوق اغتشاشگرها بشن. کسی سوال کرد سربازانی که در اغتشاشات امسال کتک خوردند چه حمایتی ازشون شد؟ کسی عیادتشون رفت؟ حتی مرخصی بهشون ندادند.