جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

قالیباف: بنی‌صدر اعتقادی به معجزه ائمه(س) نداشت

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 593097
محمدباقر قالیباف گفت: در چند ماه نخست دفاع مقدس توفیق چندانی نداشتیم؛ چون بنی‌صدر به معجزه عنایت اهل‌بیت (ع) اعتقادی نداشت.
قالیباف: بنی‌صدر اعتقادی به معجزه ائمه(س) نداشت
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهردار سابق تهران، صبح امروز در جمع مداحان و ذاکران استان تهران در خانه مداحان اهل‌البیت (ع) با اشاره به جملات تاریخی امام خمینی (ره) درباره ارزش عزاداری افزود: آن‌چه کار را در لحظات غیرقابل باور و تحمل جنگ، آسان می‌کرد و از شکست، پیروزی می‌ساخت، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت بود.

قالیباف ادامه داد: در چند ماه نخست دفاع مقدس، ما توفیق چندانی نداشتیم؛ چون بنی‌صدر به عنوان فرمانده جنگ، اعتقادی به معارف قرآنی و معجزه عنایت ائمه طاهرین (س) نداشت. بی‌جهت نبود که وقتی نام مقدس حضرت زهرا (س) بر پیشانی رزمندگان کشورمان نقش بست، روند جنگ عوض شد.

شهردار سابق تهران با اشاره به سال‌های خدمتش در شهرداری پایتخت گفت: ما با اعتقاد راسخ به معارف قرآن و اهل‌بیت (ع)، تهران را اداره کردیم و افتخار می‌کنیم که خدمتگزار این فرهنگ بودیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دو رویکرد مهم فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) اظهار داشت:

جامعه مداحان، عامل انتشار این فرهنگ و روضه‌ها، مجالس و حسینیه‌ها محل نشر آن است. بنابراین از رویکرد حمایت از مظلوم و توجه به مستضعفان غفلت نکنید.

قالیباف ادامه داد: مبارزه با ظلم و توجه به قشر ضعیف جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های امام خمینی (ره) در جریان انقلاب اسلامی بود که شما مداحان هم باید این رویه را در همه جا پیگیری کنید.

شهردار سابق تهران، ایثارگری‌های مدافعان حرم را نمونه دقیق و امروزی دفاع از مظلوم قلمداد کرد و گفت: کاری که شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه انجام می‌دهند، هم‌راستا با فعالیت‌های شما در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) است.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
معجزه با سه شرط مخصوص اثبات دعوی نبوت است. خارق العاده بودن متعلق معجزه، دوم طریق عادی نبودن و سوم تحدی. پس آنچه که اتفاق می افتد هر چه باشد لااقل نام معجزه به خود نمیگیرد.