شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تنش میان کاپیتان و سرمربی در رختکن تراکتور

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 593005
بعد از شکست تراکتورسازی از الغرافه اختلاف نظرهایی در رختکن تیم تبریزی ایجاد شد.
تنش میان کاپیتان و سرمربی در رختکن تراکتور
به گزارش جهان نيوز، بعد از شکست تراکتورسازی مقابل الغرافه در کشور قطر، همه اعضای تیم بابت اتفاقات مسابقه بسیار ناراحت بودند. با به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی در رختکن ایرادهای بازیکنان را به آنها گوشزد کرد که یکی از نفرات مهدی کیانی بود.
 
ساغلام در پایان بازی چند اشتباه مهدی کیانی را به او گوشزد کرد که این مساله با اعتراض کاپیتان تیم مواجه شد. کیانی به عنوان بزرگتر تراکتورسازی در روزی که اشتباهات مرگبار گریکوف سیمه مدافع کروات باعث شکست تیم شده بود، انتظار نداشت ساغلام از او انتقاد کند و وقتی چنین اتفاقی رخ داد، واکنش نشان داد. 

کیانی خطاب به ساغلام اعلام کرد که سیمه اشتباه کرده و نباید او را بابت لو دادن توپ در یکی دو صحنه سرزنش کند تا حرف سرمربی ترک تبار بی جواب نماند.

از سوی دیگر بازیکنان تراکتورسازی نیز با این حرف کیانی موافق بودند و تقریبا همه در حمایت از کاپیتان تیم خود در آمدند. در این شرایط ساغلام به نشست خبری رفت و از اشتباهات عجیب سیمه گفت.

منبع:ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *