سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۵۲
بازخوانی چند نمونه ضد امنیتی

دواعش پشت نقاب دراویش می آیند/ مسائل شک برانگیر خیابان پاسداران

سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 592838
از چند ماه قبل، برخی کانال های ماهواره ای -تلگرامی تحریک به حمله به حسینیه ها و آتش زدن مساجد می کردند. چند مورد هم از این قبیل اتفاق افتاد. تا اینکه دی ماه گذشته، آن جنایتی زنجیره ای حمله به مساجد و حسینیه ها و آتش زدن پرچم کشور در چند شهر به شکل سازمان یافته (توسط وابستگان فرقه انگلیسی-صهیونیستی بهائیت، سازمان تروریستی منافقین و بقایای داعش" تکرار شد و به آدم کشی و ترور ختم گردید.
دواعش پشت نقاب دراویش می آیند/ مسائل شک برانگیر خیابان پاسداران
گروه سیاسی جهان نيوز، محمد ایمانی: با "کادر بسته" رصد کردن تحرکات ضد امنیتی می تواند هزینه های هنگفت برای هر کشوری به همراه داشته باشد. فتنه انگیزی و ترور و حشیانه 3 نفر از کادر نیروی انتظامی و دو بسیجی توسط دواعش وطنی به خودی خود جنایت بزرگ و بی سابقه ای است. اما نباید به این ماجرا نگاه موردی، بخشی و جزیره ای داشت.

از چند ماه قبل، برخی کانال های ماهواره ای -تلگرامی تحریک به حمله به حسینیه ها و آتش زدن مساجد می کردند. چند مورد هم از این قبیل اتفاق افتاد. تا اینکه دی ماه گذشته، آن جنایتی زنجیره ای حمله به مساجد و حسینیه ها و آتش زدن پرچم کشور در چند شهر به شکل سازمان یافته (توسط  وابستگان فرقه انگلیسی-صهیونیستی بهائیت، سازمان تروریستی منافقین و بقایای داعش" تکرار شد و به آدم کشی و ترور ختم گردید. بساط این اغتشاشگری تروریستی البته به همت خود مردم شجاع و بصیر جمع شد.

مدتی بعد، همان شبکه رسانه ای -تروریستی که توسط صهیونیسم مسیحی مدیریت می شود، پروژه کشف حجاب را که اصالتا ریشه ای بهایی دارد، به راه انداخت اما انگشت نمای مردم شد و ناکام ماند. در همین مدت، تحریک به ایجاد نا امنی و بی ثباتی به بهانه های گوناگون ادامه داشت تا اینکه ماجرای خودکشی یک جاسوس بازداشت شده و عضو یک شبکه بزرگ نفوذ منتشر شد و افکار عمومی را نسبت به حجم تحرکات دشمن و نفوذ سرویس های جاسوسی بیگانه در برخی مراکز مهم اجرایی حساس کرد.

معرکه گیری دواعش وطنی که نقاب دراویش بر چهره زده اند، در چنین مقطعی شک برانگیز است. بدنه فرقه های جانی از این دست را - القاعده و داعش و النصره باشد، یا سازمان منافقین و فرقان - افراد کم مایه و شست و شوی مغزی شده تشکیل می دهند. اما سران فرقه ارتباطات وثیق با بیگانگان وطیف های برانداز دارند و از یک مرکز مشترک مدیریت می شوند.

آنچه در ایجاد جرئت و مجال برای این قبیل  سازمان های جنایتکار، نقش اساسی دارد، مواضع تشجیع و تحریک کننده برخی طیف های سیاسی یا مدیران دولتی است. در جریان اغتشاش دی ماه گذشته، نشریات زنجیره ای و برخی افراطیون مدعی اصلاحات که بارها حق را به جانب داعش داده و مدافعان حرم را زیر سوال برده بودند، خط تحریف و تئوری پردازی را که آشوبگران آدم کش حاشیه امنیت ایجاد می کرد، شرح و بسط دادند.
 
چند فلاش بک تاریخی؛ ...زمستان 59 و بهار سال 60 ارتش صدام سرگرم پیشروی در عمق مرزهای ما بود، اما بنی‌صدر اواخر اردیبهشت 1360 مردم و مسئولان را با جنجال رفراندوم سرگرم کرده بود تا اینکه یک ماه بعد، سازمان منافقین اسلحه‌ها را بیرون کشیدند و جنگ خیابانی و ترور را کلید زدند. همان زمان که بنی‌صدر اصرار داشت مقابل نخست‌وزیر رجایی و بزرگان انقلاب در حزب جمهوری اسلامی جبهه باز کند، سازمان تروریستی منافقین به نیابت از سازمان سیا، در تدارک ترور شهید بهشتی، آیت‌الله خامنه‌ای، رجایی و باهنر و 70 وزیر و معاون و نماینده مجلس بود.

داستان عراق و سوریه نیز از این جهت عبرت آموز است. هنگامی که "ائتلاف داعش، حزب بعث و فرقه شبه عرفانی نقشبندیه"، سلسله جایت های تروریستی و اشغال شمال عراق را تدارک می کردند، آمریکا و برخی دولت های غربی از این حرکت به عنوان جریان اجتماعی -مذهبی سرکوب شده و مشروع یاد می کردند و دولت عراق را تحت فشار می گذاشتند.

فرقه صوفی مآب نقشبندیه، وابسته به عزت ابراهیم (معاون صدام و از سران حزب بعث) است. زمینه ملحق شدن نقشبندیه به داعش را بعثی‌ها فراهم کردند.  "ارتش نقشبندی" از سال 2009 مورد توجه نیروهای آمریکایی مستقر در عراق قرار گرفت. این گروه در میان تظاهر کنندگان استان های سنی نشین عراق در سال ۲۰۱۳ نفوذ کردند و به تدریج با پلیس و ارتش درگیر شدند. داعش با استفاده از نقشبندیه سعی کرد افراد بیشتری جذب کند.

مسؤولین اصلی داعش، اعضای حزب بعث بودند، هر چند که بر حسب ظاهر، داعشی ها مذهبی دو آتشه و بعثی ها ضد مذهب به شمار می آمدند. از همه متناقض تر، حضور و نقش آفرینی فرقه به ظاهر صلح طلب نقشبندیه در ائتلاف بعث و داعش بود. هرچند القاعده و گروه‌های تکفیری، صوفی‌ها را مرتد می‌دانند، روابط  آنها با مدیریت سیا و موساد و ام آی سیکس به همکاری گرایید.

این ائتلاف سرطانی تحت حمایت غرب و مرتجعین منطقه، ضمن اشغال شمال عراق، به شرق سوریه وارد شد. در سوریه، فرقه های دیگری نظیر جبهه النصره و حتی طیف هایی مانند احرار الشام نیز سازماندهی شدند که هریک در گوشه ای از کشور، مدعی حقوق سیاسی و اجتماعی سرکوب شده بودند. غرب همان زمان با تبلیغات انبوه، دولت سوریه را تحت فشار گذاشته بود و ادعا می کرد اعتراضات، صدای مردم است و باید این صدا را شنید و به فرقه های معارض، امتیاز سیاسی داد. اما سرانجام معلوم شد اصل ماجرا، سازماندهی جبهه معارضین نظامی تروریست و برانداز، با حضور اتباع دهها کشور دیگر است.

جنایاتی که مزدوران موساد و سیا و استخبارات سعودی، در عراق و سوریه علیه شیعه و سنی و سکولار و کرد و عرب و ایزدی مذهب انجام دادند، فقط با جنایات مغول و نرون قابل مقایسه است. اما با این حال بارها دیدیم دست اندرکاران فتنه سبز در ایران، برخلاف دعاوی صلح طلبانه و ضد خشونت، بارها حق را به جانب همین گروه ها و فرقه های تروریستی دادند. چرا؟ پاسخ این سوال بسیار مهم است.

ائتلاف داعش و و نقشبندیه و بعث در عراق و سوریه، همان پروژه بزرگ ضد مقاومت را پیش بردند که داعش های ایرانی (ترکیب افراطیون مدعی اصلاحات، بهائیت، سلطنت طلبان، سازمان منافقین) در انجام آن در سال های 78 و 88 و 96 ناکام ماندند. سر این مار را باید کوبید؛ اگرنه تولید افعی جنایت و ارعاب، رویکرد مورد تاکید صهیونیسم مسیحی است؛ دواعش باشند یا دراویش، رنگ سیاه یا سبز، فرق چندانی نمی کند. با جنایتکاران قداره کش که بمب دستی می سازند و با اتوبوس به رسم داعش به مردم و پلیس حمله می کنند و آدم می کشند، نباید با ترحم رفتار کرد و البته نباید گذاشت عقبه سیاسی - رسانه ای تهییج و تحریک و سازماندهی آنها در حاشیه امن بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نویسنگان جهان نیوز بسیار مستعد هستن. فقط شایسته بود به جای موضوعات سیاسی به داستانهای علمی تخیلی می پرداختند.
Iran, Islamic Republic of
لو رفتی ،جواب نداری بدی ،داری با مسخره کردن موضوع رو میپیچونی؟
Iran, Islamic Republic of
برخی در حال تهیه کوکتل مولوتوف بودند، برخی با شمشیر و قمه و چاقو رجزخانی می‎کردند و برخی دیگر از روی پشت‎بام سنگ می‎زدند. شعله‎های آتش، گلستان هفتم پاسداران را در بر گرفته بود

چرا وضع مملکت به اینجا برسه که یه مشت اوباش مقابل نیروی انتظامی این گونه قدرت نمای کنند

مسئولان امنیتی و قضایی بدانند مسامحه کاری در امنیت یه ملت خیانت است بین ما و بی بی سی یکی را انتخاب کنید
مردم محکم ایستادند از شما برخورد قاطعانه در با عاملان اصلی ماجرا را دارند
Iran, Islamic Republic of
وقتی صحنه های درگیری را می‌دیدم یاد فلسطینیان افتادم که با نیروی تا دندان مسلح اسراییلی در حال ستیز هستند .کاشکی نویسنده توضیح میداد اصل مشکل چه بوده که به این سرانجام کشیده شده است.یا یکی از دوستان توضیح دهد واقعا مشکل چه بوده است
Iran, Islamic Republic of
اگر با این همه مقالات نمی فهمی موضوع چی بوده ازتوضیحات دو سه خطی نیز چیزی نَوَفَهمی یعنی نَوَخوای بَفَهمی . پلیس مردمی ایران را به پلیس اسرائیل تشبیه می کنی و اوباش آلت دست اسرائیل را به فلسطینیها . واقعا وقاحت و بی شرمی را از حد گذرانده ای
Iran, Islamic Republic of
تو چطوری یاد فلسطینیها افتادی فلسطینیها خودشون کشته میشن نه نظامیان اسرائیلی اما تو درگیریها پلیس بیشتر میخورد تا اینکه بزنه
Iran, Islamic Republic of
دقیقا موافقم با شما وقتی جلوی چشم پلیس چاقو و قمه و کوکتل درست میکنن خودش ناامنی ِ امسال ناامنی زیادی داشتیم حمله به مجلس حملات مرگبار به مرزبانها حملات در ایذه و اصفهان و حالا هم اینا امام علی در حدیثی فرمود امنیت و سلامتی نعمتهایی هستند که وقتی از دست برند ارزششون معلوم میشه مشکلات کشور از ریزگرد و آلودگی آب و ..‌. به حد کافی هست این و دیگه نذارید اضافه بشه ۷واهشا
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
Iran, Islamic Republic of
ای وای
دستم رو شد
فقط عذر می خوام مگه من باید پاسخگو باشم؟
Iran, Islamic Republic of
نه اربابان دولتی و نفوذی ات باید پاسخگو باشند. تو که تکلیفت روشن است.
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر کسی که نیروی انتظامی را خلع سلاح کرد. آیا حاضر است جواب خانواده این 5 شهید را بدهد؟
Iran, Islamic Republic of
قلی علیشاه چطوری؟
بله باید پاسخگوی حمایتت باشی!
Iran, Islamic Republic of
بله باید پاسخگوی حمایتت باشی!
Turkmenistan
آنها همانقدر درویش بودند که افساد طلبان اصلاح طلب !!! در فرهنگ ایرانیان درویش کسی است که آزارش به یک مورچه هم نمی رسیده . میان ماه من تا ماه گردون فاصله از زمین تا آسمان است .
Iran, Islamic Republic of
موضوع اینه که چرا در دولتی که از رئیسش روحانی گرفته تا وزیرش ،ربیعی وجهرمی و....گرفته تا مشاورش ،آشنا گرفته ،همه امنیتی بوده اند وحتی در نهاد ریاست جمهوری سال گذشته ،کلی دستگاه شنود از خارج وارد کرده ونصب کرده اند! ،چرا باید فوران موضوعات امنیتی +جاسوس داشته باشیم؟!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز واقعیتش اینکه کشور عزیزمون تو مرحله حساسی قرار داره که اگه امثال ما متوجه نباشیم بدجور ضرر میکنیم.اینکه هر آتشی تو این مملکت روشن میشه دست استکبار تو کاره توهم نیست حقیقته.دراویش ذات آروم و عزلت نشینی دارن .مگه غیر این هست که تا اسم درویش میاد ما یاد یه پیرمرد آروم می افتیم.حال چی شده این گروه که سلفاشون آروم بودن تو این دوره زمونه به این حد خوی وحشی پیدا کردن.این ویروسی ای که فقط تو تن فاسد استکبار پیدا میشه.
Iran, Islamic Republic of
احسنت اما چه باید کرد ؟
با مقاله نویسی و نصیحت؟ 30 سال پیش گفتیم هشدار دادیم کفتند شما بدبینید در اوهام بسر میبرید
این خبرها نیست حالا خوش بین ها جواب شهدای خوش بینیشان را بدهند مطمئن باش بعد از مدتی همه چیز فراموش میشود
Iran, Islamic Republic of
دراویش داعشی اعدام باید گردند
Iran, Islamic Republic of
...متاسفانه در هیچ کاری مدیریت بحران نداریم و فقط ادعا می کنیم . و باید جوانان کشورمون را الکی از دست بدیم . 5 جوانی که از سرمایه های این کشورند .
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی قادر است با تدبیر و اقتدار صحنه را مدیریت کند و در صورت لزوم با بی نظمی ارازل برخورد نمایداما مشکل اینجاست که هر گاه مدعیان اصلاح و اعتدال امور کشور را بدست گرفته اند نهادهای نظارتی و ناجا ضعیف نگه داشته اند.مسئولانی که بعد از گذر اعتراضات دی ماه96از حالت عادی و ورود عده ای ارازل به صحنه و تخریب اموال عمومی ناجا را تحت عنوان برخورد با رافت اسلامی ستودند و ادای مردم داری درآوردند مسئول تضعیف ناجا هستند.اینها اگر بتوانند سپاه را نیز در اختیار می گیرند.
یک دو
Germany
بله قطعا این حوادث خشونت بار اخیر ریشه و منشاء در خارج و تماس و همنوعی با داعش و تروریستهای مانند آن دارد. مردم عادی ایران اصولاْ‌اهل این چیزها نیستند. ممنکن است مثلاْ در خصوص حجاب یا گرانی دغدغه و اعتراض داشته باشند اما اصلاْ‌ ابله و احمق نیستند که به پلیس و اموال مردم در خیابان حمله کنند. این ریشه در حرکتهای خشونت خواه مانند منافقین و داعش و دستهای خارجی پشت پرده حامی داعش (عربستان، امارات، اسراییل، امریکا) دارد. بلاشک و بدون تردید.

سالهای سال در ایران درویش داشتیم و مسلک درویش به قانع بودن و صلح جویی و مردم خواهی و معرفت داری است. این خشونتها یک نوع سوء استفاده توسط دیگران است. متاسفانه در ایران هم دیوانه هایی پیدا میشود که آب به آسیاب دشمن بریزند.
Iran, Islamic Republic of
میان دعوا نرخ تعیین می کنی؟! چند نفر راجع به حجاب اعتراض و دغدغه دارند؟ چرا خلط مبحث می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
هم میان دعوا می خواهد اعتراض به حجاب را جا بزند هم از دراویش دفاع کند کور خوندی
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی کم کاری کرده است و باید در دقایق اولیه آنان را خفه و دستگیر میکرد - گور پدر سازمان حقوق بشر .و گور پدر اغتشاشگران و فتنه گران و ....
Iran, Islamic Republic of
اولا تا کسی با لانه زنبور کار نداشته باشه اونم باهاش کاری ندارم!
دوما همچین چهره معصومانه میگیرید انگار یادتون رفته با وانت مردم رو زیر می گرفتید!
سوما مگه درآمد اسمشو نیار تو اقتصاد ایران از چه راهیست که بعضیا گیر به نوع کار و درآمد این درویشان دارن!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اخه ادم! این پت ومت ها لونه زنبورن؟! این چه استدلال الکیه اینجوری باشه که پلیس به هیشکی نباید کار داشته باشه
پلیس باید همون ساعت ۴ که این ابله ها کف زمین نشسته بودن قاطعانه سبیلشونو میگرفت و جمعوشون میکرد
Iran, Islamic Republic of
تو یادت رفته که قبل از فرار کردن اون سرباز وظیفه با وانت ،فتنه گران 88راکب موتور سیکلتی را گرفتند حسابی کتک زدند وبعدم بنزین روش ریختند واتشش زدند.اون سرباز بیچاره هم وقتی دید دارند این جانیان سراغش میان ،وحشت زده فرار کرد.اگه آلزایمر داری برو فیلمش رو سرچ کن ودوباره ببین.
از طرفی زنبوری که به دختر مردم تجاوز میکنه ،رو باید لهش کرد.حالا چه به اسم هوکشیدن برای رسیدن به هپروت باشه ،چه یه ادم فاسد معلوم الحال بی دین.
France
این هم دروغه . دروغی که خودت باورت شده . اول که نیروی انتظامی اون فیلم را تکذیب کرد تا ۱ سال بعد دید ابروریزی شده داستان سازی کرد
Iran, Islamic Republic of
این آشغال سبزی ها هم وسط معرکه وقت گیر آوردن واسه مظلوم نمایی خودشون!
خوبه حالا عکس های عاشورای 88 - اون هم عکس های خبرگزاریهای غربی مثل فرانس پرس و آسوشیتدپرس - هنوز توی اینترنت موجوده که اوباش -و بعضا فواحش سبز؛ یاسبزنما- مشغول لت و پار کردن بچه های نیروی انتظامی هستند! از چپ کردن و آتش زدن ون نیروی انتظامی تا لخت کردن سربازوظیفه نیرو تا محاصره نیروهای ضدشورش و آتش زدن موتور سیلکت هاشون .
اون وقت اینها به دیگران می گن دروغگو!
Iran, Islamic Republic of
طرف پرونده سرقت داشته و شاکی خصوصی داشته
باهاش برخورد نکنن؟
لونه زنبور چیه؟
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد هیچ کدام از اعتراضات ریشه داخلی ندارد همیشه دشمن خارجی باعث و بانی میباشد همیشه ما بی اشکال و خوبیم بقیه لولو تشریف دارند
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا هم ریشه داخلی نداره هیچ ایرانی با غیرتی هموطن خودش را به کشتن نمیده یا نمیکشه اینها به دست وطن فروشان ونوکران وجاسوسان دشمن برای یک مشت پول کشته می شوند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هیمنه که میگیم اینقدر دل وقلوه با کدخدا ندین.کدخداتون دستکش مخملی روی دست چدنی پوشیده وبه وقتش که بتونه به جای نرمی لبخندش ،با دست چدنی گردنتون رو له میکنه.
Iran, Islamic Republic of
ریشه کاملا داخلی نداره ولی عوامل و خودفروخته های داخلی تا دلت بخواد داره.
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام چرا از طرف رییس جمهور برای شهدای عزیز کمیته ای تشکیل نشد وبرای اون جاسوس تشکیل شد این از همه شک بر انگیز تره دوستان عزیز کسی که دنبال رابطه با دشمنان قسم خورده اسلام و حامیان داعش هستند باید به آنها شک کرد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شما
اینهمه مرزبان امسال کشته شد کمیته ای تشکیل نشد برای پیگیری حالا میخوای برای توحش چند تا درویش کمیته تشکیل بدن ؟ کلا همه چیمون به همه چیمون میاد همینه .
Iran, Islamic Republic of
عوضش برای کت و شلوار خاکی شده ی علی مطهری کمیته ویژه تشکیل شد.!!!!!!
گمنام
باید ریشه شون خشک. بشه
سعيد
Iran, Islamic Republic of
اگر شما مزاحم دراويش نمي شديد اين همه اشوب ايجاد نمي شد ! براي چي هر انديشه اي را با باتوم و ارعاب مي خواهيد نابود كنيد ؟
United States
اینجا تو امریکا یکی رو بگیرن، مگه بقیه به خودشون جرات می دن برن پاسگاه اعتراض؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دودمانشون به باد می دهند.
اگر امریکا بود هیچ کدوم از دراویش زنده نمی موندن.
خون از دماغ پلیس اینجا بریزه، جهنم به پا میشه.
Iran, Islamic Republic of
این سیبیل کلفتهای لاشخور"اَن‌بیشه" هستند نه اندیشه
Iran, Islamic Republic of
ببین جناب شقی!
دراویش اومدند از دزدهاشون حمایت کنند که مزاحم و بلکه مهاجم به پلیس شدند. سعی کن بفهمی.
Iran, Islamic Republic of
اسم گذاری جدید برای واژه "مزاحم" :
یک نفر رو موقع ارتکاب به جرم مشهود یا براساس شکایتی به اتهامی - حالا هرچی- نیروی رسمی پلیس کشور - اینجا دیگه لباس شخصی های کذایی پاشون وسط نبودها!- بازداشت می کنه؛ در هر کلانتری تهران و جاهای دیگه روزانه داره اتفاق می افته و روال معمولی خودش رو طی می کنه تا دادسرا تکلیف قضیه رو معلوم کنه . چندنفر میرن دم کلانتری با توپ و تشر. یکی شون نیم ساعت مهلت می ده برای آزاد کردن "رفقای ما" . وبعدش هم بزن و بکوب و آتیش بزن و قمه و غیره . اسمش رو هم می گذاریم اندیشه .
با این متدولوژی می شه گفت : چرا دم به ساعت مزاحم عزیزان قاچاقچی شیشه و اکستازی و موارد مشابه می شید؟ چرا اندیشه این عزیزان رو با باتوم و ارعاب سرکوب می کنید؟بگذارید لحظه های خوشی رو برای جوانان این سرزمین رقم بزنند ، خوب!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست دشمن با چه اسمی می آید، مهم این است که مسئولین امنیت مردم و کشور به موقع و سریع فتنه را شناسایی و سرکوب کنند و هر کسی را که به نحوی از اوباش حمایت می کند به دست قانون بسپارد. پلیس و دستگاه قضا باید قوی برخورد کنند نه منفعل. هر کسی نمی تواند وظیفه خود انجام دهد کنار برود.
United States
وقتی اقتصاد برجامی جواب نمیده و قافیه خالیه باید منتظر حاشیه های بدتر از اینهم بود تا کسی بفکر اقتصاد نیافته و سرگرم بازیهای طراحی شده بود. این دولت جوابگو نیست و سه سال دیگه همین اشه.
Iran, Islamic Republic of
دولت خیلی خوش شانس است هر روز مسائلی برای سرگرم کردن مردم برای دور کردن از مشکلات اقتصادی بوجود میآید سرمنشا آن هم معلوم نیست ؟!! للعجب !!
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
شمارا به ارواح طیبه شهدا قسم ریشه این دروایش را بخشکانید . ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مسئولین سایت جهان نیوز
...
چرا رسالت خودرا آشکارا انجام نمی دهید و مفسدین و داعش صفتان را به مردم معرفی نمی کنید ؟
در هر كشور امنيت لازمه بقاي ان است . وقتي نيروهاي امنيتي و انتظامي براي حفظ امنيت كشور جان خود را بركف دست نهاده و شبانه روز چه در داخل و چه در مرز ها از امنيت كشور دفاع ميكنند . ولي عده اي با حركات نسنجيده و فقط به خاطر خود نمايي و پز آزادي خواهي به آنها مي تازند و كار و عمل آنها را زير سوال مي برند و اتهاماتي كه اسرائيل و كانادا و استكبار مي زنند اين آقايان از تريبوني هاي رسمي كشور تكرار مي كنند
بايد يك عده لادين و شارب دراز چنين جرات پيدا كنند كه در روز روشن بچه هاي اين آب و خاك را زير بگيرند و آنها را لت وپار كنند ودل 80 ميليون ايراني را به درد آورند .
بايد براي خشك كردن اين فتنه اول با حاميان داخلي آنها برخورد قانوني بعمل آيد و از آنها طلب اين خون هاي پاك ريخته شده را كرد بعد سراغ اين دلخك هاي نمايشي رفت
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان بی عرضا ما
Iran, Islamic Republic of
زیاد ناراحت نشو. حسن اهانت نمی پذیرد. یاد اون یکی به خیر که گفته بود یک ایرانی اهانت نمی پذیرد بعدش رفت قرار داد رو نخونده امضا کرد.