جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۴۵
دیروز پلاسکو و زلزله کرمانشاه، امروز سقوط هواپیما

کاسبی کثیف اصلاحات از حوادث تلخ + تصاویر

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب: 592745
دولتمردان و علی الخصوص وزیر راه و شهرسازی باید درباره سقوط هواپیما پاسخگو باشند، اما روزنامه‌های اصلاح‌طلب که ید طولایی در ماهیگیری سیاسی از حوادث تلخ دارند، با مغلطه سعی در پاک کردن صورت مسأله دارند.
کاسبی کثیف اصلاحات از حوادث تلخ + تصاویر
به گزارش جهان نيوز؛ گویا غارتگری از عواطف مردم و ماهیگیری سیاسی برای تأمین منافع شخصی و قبیله ای، به یک روال عادی در رفتار اصلاح طلبان تبدیل شده است؛ این طیف با زیرپاگذاشتن اخلاق و شرافت و بدون توجه به مسئولیت رسانه ای خود، به هر واقعه دردناک صرفا به عنوان یک «ابزار سیاسی» می نگرد.
 
روز گذشته، یک فروند هواپیمای ای‌ تی‌ آر ۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۶ مسافر در مسیر تهران- یاسوج پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شد و در شهرستان سمیرم در جنوب استان اصفهان سقوط کرد.
 
طبیعی است که در شرایط فعلی، دولتمردان و علی الخصوص وزیر راه و شهرسازی باید درخصوص این حادثه تلخ پاسخگو باشد.اما روزنامه های اصلاح طلب که ید طولایی در ماهیگیری سیاسی از حوادث تلخ دارند، با مغلطه سعی در پاک کردن صورت مسأله دارند.
 
به گزارش رجانیوز، در همین رابطه روزنامه آرمان در سرمقاله امروز با عنوان «دلواپسان کلاه خود را قاضی کنند» نوشت:
«باتصویب توافق وین و اجرای برجام دولت تصمیم به اصلاح و نوسازی ناوگان هوایی‌کشور گرفت اما مخالفان، دلواپس‌گونه در مقابل دولت ایستادگی کردند...زمانی که ایران توانست قراردادهای برای خرید هواپیما منعقد کند، برخی دلواپسان که البته از طبقه «هواپیماسواران» هم هستند، سعی کردند چوپ لای‌چرخ دولت بگذارند و مخالفت کردند. مخالفان داخلی بیش از آمریکایی‌های مخالف با انعقاد این قرارداد مخالفت می‌کردند...حال باید از آقایان دلواپس پرسید که نمی‌خواهید کلاه خود را قاضی کرده و جواب خانواده ۶۶ نفر فوتی حادثه اخیر را بدهید؟».

روزنامه بهار نیز در مطلبی توهین آمیز با عنوان «قربانیان سیاست» و با زیرسوال بردن سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، نوشت:
«اگر بخواهیم با عینک سیاست به این فاجعه بنگریم باید گفت که از دست رفتن جان سرنشینان این هواپیما ارتباط مستقیم با سیاست‌های تندروانه‌ای دارد که سال‌ها در کشور حاکم بوده است و به نوعی این عزیزان قربانی سیاست و سیاستمداران هستند. واقعیت آن است که ما سال‌ها در ایران تحت تاثیر تحریم‌های شدیدی در حوزه هواپیمایی بودیم که بر اثر آن امکان خرید هواپیماهای جدید و قطعات مورد نیاز برای هواپیماها وجود نداشته است. تحریمی که ارتباط مستقیمی با سیاست خارجی داشته است. سیاست خارجی که بر اساس آن منافع ملی قربانی چارچوب‌هایی غیرقابل تعریف است که محاسبه «هزینه – فایده» تصمیمات هیچ جایگاهی در آن ندارد. سیاستی که بر اساس آن کمترین توجه به گفتگو و پذیرش قواعد بین المللی می‌شود و در عمل سیاست «دیوارکشی به دور کشور» حرف اول را در آن می‌زند. آنان که در این روزها به یکباره دلواپس ناوگان هوایی کشور شده‌اند چرا هیچگاه به ریشه این ماجرا نمی‌پردازند و نقد خود را به آن سمت نمی‌برند؟ آیا کهنه بودن هواپیماها و میانگین بالای عمر ناوگان هوایی به وزارت راه و شهرسازی مرتبط است و یا باید ریشه آن را در جای دیگری جستجو کرد؟»

روزنامه آفتاب یزد نیز با حمله به منتقدان دولت، با ژستی مضحک در مطلبی نوشت:«برای اینکه این روزها را نبینیم تیتر زدیم به افتخار برجام».

 
در پاسخ به بی اخلاقی روزنامه های اصلاح طلب،ذکر چند نکته ضروری است:
 
اول اینکه بر طبق ماده ۲۲ برجام و پیوست‌های۲و۵ برجام توافق شد که تحریم فروش هواپیما و قطعات آن از اولین روز اجرای توافق-دی ماه ۹۴- لغو شود. بر همین اساس آمریکا موظف بود تا شرایط فروش هواپیمای مسافربری به ایران را فراهم کرده و از هر اقدامی که شائبه سنگ اندازی در مسیر لغو تحریم هواپیما در آن باشد، پرهیز کند.اما آمریکا هیچگاه به این تعهد عمل نکرد. برای نمونه مجلس نمایندگان آمریکا- در تیرماه ۹۵ و در یکسالگی برجام- با ۲۳۹ رأی موافق در مقابل ۱۸۵ رأی مخالف لایحه منع فروش هواپیماهای «بوئینگ» را به ایران تصویب کرد.اصلاح طلبان به این موضوع واقف هستند اما نمی خواهند نازکتر از گل به کدخدا بگویند و ترجیح می دهند که توپ را در زمین داخلی انداخته و آمریکا را بی تقصیر جلوه دهند.
 
دوم اینکه قرار بود با اجرائی شدن برجام، صدها میلیارد دلار از دارایی‌های کشورمان که بلوکه شده است، آزاد شود، تمامی تحریم‌ها آنگونه که آقای رئیس‌جمهور به صراحت اعلام کرده بود، لغو شود، فروش هواپیما و قطعات آن از تحریم خارج شود، گشایش اقتصادی ایجاد شود، روابط تجاری که لازمه آن گشایش «ال‌سی» در بانک‌های خارجی است از بن‌بست خارج شود، چرخ معیشت مردم همراه با سانتریفیوژها به چرخش درآید، سرمایه‌گذاری خارجی صورت پذیرد، تورم از میان برداشته شود و تولید از رکود خارج شود ولی طرف مقابل و مخصوصاً آمریکا تقریبا به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد.اما علیرغم این عهدشکنی،وقتی ۲ فروند هواپیما به ایران آمد،اصلاح طلبان و برخی از مقامات دولتی به جشن و پایکوبی پرداختند. این رفتار تحقیرآمیز، اعتراض منتقدان دولت را در پی داشت. حرف منتقدان این بود که چرا وقتی طرف مقابل از انجام تعهدات خود سرپیچی کرده و میخواهد با تحویل تعداد محدودی هواپیما، این اقدام را برابر با اجرای کامل تعهدات جا بزند، شما با آنها همراهی کرده و راه را برای مطالبه گری از طرف مقابل می بندید؟!
 
به عبارت دیگر، قرار بود به ازای محدودیت گسترده در صنعت هسته ای کشورمان، تمامی تحریم ها، من جمله تحریم هواپیمایی و قطعات هواپیمایی لغو شود،نه اینکه با ارسال تعداد محدودی هواپیما- که در همان تعداد محدود،برخی توسط دیگر کشورها به شرکت سازنده عودت داده شده بود و ایران آن را خریداری کرده بود- سر و ته قضیه هم آورده شود و ادعا شود که تعهدات کامل شد! فرض کنید شما یکصد سکه طلا سفارش داده و بهای آن را هم پیشاپیش پرداخت کرده‌اید اما وقتی موعد تحویل سکه‌ها فرا می‌رسد، طرف مقابل فقط ۲ سکه طلا به شما می‌دهد و هنگامی که ۹۸ سکه دیگر را مطالبه می‌فرمائید، پاسخ می‌شنوید که فقط همین ۲ سکه طلا حق شماست! حال اعتراض می کنید یا نه؟! اعتراض شما به سکه‌هاست یا به کلاهبرداری فروشنده؟به یقین ۲ سکه طلایی را که دریافت کرده‌اید بی‌فایده و غیرقابل استفاده نمی‌دانید بلکه به طرف مقابل اعتراض دارید که چرا بهای ۱۰۰ سکه طلا را از شما دریافت کرده ولی فقط ۲ سکه تحویل داده است.
 
سوم اینکه روزنامه های اصلاح طلب آذر و دی ماه ۹۵ با تیترهایی همچون «فرود تاریخی بوئینگ در ایران»،«پرواز بوئینگ از روی دیوار برجام»،«به افتخار برجام، تحریم‌های ۳۷ ساله شکسته شد»،«بن ژور مسیو»! «فرانسوی‌ها از زمین و آسمان به ایران برگشتند»،« ایرباس نو فقط یکی از دستاوردهای برجام است» با ذوق‌زدگی کودکانه‌ای از لغو تحریم فروش هواپیما به ایران خبر داده بودند.حال بهتر است بجای ماهیگیری سیاسی و پاک کردن صورت مسئله، کمی هم به سهل اندیشی خود بیندیشند.
 
چهارم اینکه اکنون قریب به ۵ سال از آغاز به کار «عباس آخوندی» در وزارت راه و شهرسازی دولت روحانی سپری شده است.علاوه بر این اکنون حدود ۳۱ ماه از امضای برجام و همچنین حدود ۲۵ ماه از اجرای برجام سپری شده است. لازم است که آقای آخوندی درخصوص کارنامه خود در حوزه حمل نقل و همچنین میزان اجرای تعهدات ۱+۵ درخصوص لغو تحریم فروش هواپیما و قطعات آن به افکار عمومی پاسخگو باشد.
 
پنجم اینکه افکار عمومی پایکوبی اصلاح طلبان روی آوارهای زلزله کرمانشاه و جفای این جماعت به ساکنین مسکن مهر و هلهله اصلاح طلبان روی آتش پلاسکو  را فراموش نکرده است.
 
از سوی دیگر، اگرچه جان حتی یک نفر نیز مساله‌ای نیست که به سادگی بتوان از آن چشم پوشید، اما آیا واقعا اصلاح طلبان، آمار کشته‌های بی شمار در جاده ها را ندیده اند؟ آیا نمی دانند که تلفات جاده ای دومین عامل اصلی در مرگ و میر ایران شناخته می شود؟ براساس آخرین آماری که منتشر شده است، در ۸ ماه نخست سال جاری یعنی از ابتدای فروردین تا انتهای آبان، نزدیک به ۱۱ هزار ۶۰۰ نفر در جاده‌های کشور براثر حواث رانندگی جان خود را از دست دادند و این بدان معناست که بطور متوسط در این مدت، هر ماه ۱۴۵۰ نفر از هموطنانمان اسیر دام مرگ شدند و خودرو وسیله گرفتن جانشان شد.
 
از سوی دیگر، اگر این میزان مرگ و میر ناشی از حوادث جاده‌ای را بر تعداد روزهای ماه تقسیم کنیم مشخص میشود که روزانه بیش از ۴۸ نفر و به طور میانگین هر نیم ساعت یک نفر در جاده‌های کشور جان خود را از دست می‌دهد.
 
در واقع همین الآن که شما مشغول مطالعه این مطلب هستید چه بسا مرگ به سراغ یکی از هموطنانمان بیاید و این در حالیست که اگر آمار معلولین و مصدومین را نیز که بعضا تا آخر عمرشان شاید دیگر حتی نتوانند راه بروند یا بنشینند و یا تحرکی داشته باشند را به میزان مرگ و میر اضافه کنیم خواهید دید که روزانه نزدیک به ۱۰۰۰ نفر براثر تصادف و... به جمعیت مصدومین و معلولین اضافه میشود که سهم هر ساعت از آن بیش از ۴۱ نفر است.
 
سوال اینجاست که چرا آنهایی که امروز بر روی خون 66 نفر از کشته شدگان سقوط هواپیما، مشغول اسکی کردن هستند، هیچ گاه از ضعف های راه های جاده ای سخنی نگفته اند و تنها امروز برای بهره برداری سیاسی خود دلسوز جان مردم شده اند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گفت شرف از که آموختی گفتم از اصلاحطلبان

بی صفتها 5 ساله مملکت دستشونه
تو این مدت جز حرف مفت چیزی تحویل مردم نداده اند. حالا گندکاریهای خودشون رو هم میندازن گردن منتقدها

وقاحت و دروغ و حروم لقمگی هم حدی داره هموطن اصلاح طلب من

مگه قرار نبود با برجامتون هواپیماها رو درست کنید؟
چی شد؟ هسته ای رو تعطیل کردید ارباب بهتون هواپیما نداده تقصیر ماست؟
Iran, Islamic Republic of
مگر دروغ گفتن ؟ مگر نمی گفتید هواپیما نو نیاز نیست ؟ صدا و مصاحبه هاتون‌هست از اقای شریعتمداری و زاکانی تا کریمی قدوسی . نگفتید؟
Iran, Islamic Republic of
اين هواپيما را که آخوندی خريده
ما قبل از اين هواپيمای ملخی نداشتيم!
Iran, Islamic Republic of
یعنی حتی نرفتی بخونی . برای همین میگم امثال شما حتی از یک تحقیق کوچیک هم فراری هست . هواپیما در زمان احمدی نژاد دست دوم خریداری شده بود . بحث من این هست که تقصیر احمدی نژاد هم نبوده و تقصیر رییس جمهور بعدی هم نیست متاسفانه یک عده در هر کاری دخالت می کنن و نمیزارن مملکت ارامش بگیره
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سواد خوندنم ندارن فقط چیزایی که بهشون میگن طوطی وار تکرار میکنن
یاسمین
Iran, Islamic Republic of
ببخشید
اگر منتقدان گفتند گرون نخرید گناهه؟
حالا مثلا مگه گوش کردند به حرف منتقدان؟
کارخودشونو کردن و گفتن خریدیم
پس کو؟
اگر خریدید چرا ندادید تو خط یاسوج استفاده بشه؟
معلوم شد در مورد برجام دروغ گفتید
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که منفی می دن واقعا وجدان ندارند؟ یا خودشان را به خواب زدن .
Iran, Islamic Republic of
حالا بر فرض گفته باشند که خرید هواپیمای نو الویت نیست ! آیا الآن که امریکا که از برجام تخطی کرده و هواپیما و قطعه هواپیما به ایران نمی دهد مقصر منتقدان هستن ؟!
مقصر اصلی کدخداست که هسته ای ما رو تعطیل کرد اما به تعهداتش در برجام عمل نکرد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
الویت سوریه ، لبنان ، عراق یکم هم اختلاس دیگه برای مردم نمی مونه. مردم هم باد هوا بزنن حالشو ببرند
Iran, Islamic Republic of
مقصر آقایانی هستند که بجای اینکه با خدا ببندند رفتند با کدخدا بستند. حالا هم زیر بار نمی روند. پوست کلفت سیاسی شده اند. دولت ۱۱ و ۱۲ یک فاجعه تمام عیار برای این کشور هستند.
مدعی هم هستند.
فقط میگم امیدوارم جمعه ای که فردا است آقا امام زمان عج ظهور فرمایند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
این اعتراضات رو باید به کسانی بکنند که دوست دارند تحریم ادامه داشته باشه و دولت نتونه هیچ کاری بکنه. بله این یک واقعیته و بهتره آدرس غلط ندین. آیا می شود با ادامه این وضع حمل و نقل ایمنی داشت؟
پس سه راه حل می ماند یا باید به هر شکلی که شده تحریم ها شکسته بشه و یا باید با همین وضع بسازیم و یا باید از مردم بخواهیم به جای استفاده از وسایل پیشرفته حمل و نقل امروزی بروند به دوره صد سال و دویست سال پیش و ازمرکب های حیوانی چون اسب و قاطر و الاغ استفاده کنند!
آیا راه دیگری هم هست اگر هست معرفی کنین که به نظر من راه دیگری وجود نداره.
Iran, Islamic Republic of
حالا تدبیرخانتون تحریم ها رو برداشت؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اقتصاد بیمار ضعیف ایران استفاده از حمل و نقل هوایی فقط مختص به درصد خیلی کمی از حامعه است اگر نگوییم فقط مختص اشرافگران و مرفهان بی درد و تعداد خیلی خیلی کمی قشر متوسط به بالای جامعه بنابراین نوسازی هوایی بی فایده است و آن هم با وجود تحریم که اصلا امکان نوسازی وجود ندارد پس بهترین راه حل توسعه و نوسازای حمل و نقل ریلی و جاده ای است که نیاز ضروری بیش از ۹۸ درصد جامعه است هر کس مرد جهاد است بسم الله
Iran, Islamic Republic of
اگر اقتصاد ایران مریض هست باعث بانیش اختلاس مسولین و دست اندرکاران و پول دادان به سوریه و لبنان هست . نزارید اختلاس کنن و پول به سوریه و لبنان ندید همه مشکلات مملکت حل میشه
Iran, Islamic Republic of
آخه نا حسابی ساده اندیش تو فکر کردی امریکا میاد مثل آب خوردن به ما هواپیمای نو بده !تا ریشه نظام را نکندوده سال هم نگذرد یه بوئینگ دست دوم هم نمی دهد.یادت نیست 30 سال پیش هم اومد بخشی از سهام ایر باس را هم خرید تا طبق قانون تحریم ها فرانسه هم نتواند ایرباس بده ....فوکر را هم زمین گیر کرد شرکت اوکراینی را هم که شعبه ساخت تو ایران زد را تو افتتاحیه شرکت هواپیمای مهندسین شون را هم رو کوه های کرکس زدند واون هاهم نیامده رفتند...خباثت را کی می خواهی قبول کنی .
Iran, Islamic Republic of
باید این دولت به کلی منحل بشه . اصلا ایران دولت ندارد. خود گردان است. سایه کثیف اصلاح طلبان مملکت را به فلاکت کشاند.
Iran, Islamic Republic of
امر دیگه ای نداری برادر؟ خیلی دلخوشی اخوی
United States
فکر خجسته ای داره
Iran, Islamic Republic of
بی انصاف؛این دولت روحانیه که برجام رو یکطرفه اجرا کرده و حالا هیچ اهرمی برای وادار کردن کدخدا به اجرای تعهداتش نیست؛ چه ربطی به مخالفای برجام داره.
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بی صفت کسانی هستند که نقاب صفات نیک را بر چهره زده اند اما مردم را فریب می دهند.
بی صفت کسانی هستند که مردم را از راه راست منحرف می کنند.
البته بی صفتان نزد ملت معرفی شده اند.
Iran, Islamic Republic of
بی صفت آنهایی هستن که همه ضعف و انفعال خود در 5 سال گذشته را گردن دیگران می اندازند و اشتباهات خود در برجام نافرجام را نمی پذیرند.
Iran, Islamic Republic of
بی صفت کسانی هستند که به نام دین همه چیز مملکت دستشون هست . به همه حمله می کنن از سفارت و سینما و اجتماع مردمی تا رییس جمهور کشوری که رای اکثریت را داره . ...
Iran, Islamic Republic of
چه خوب گفتی کسانی که به رئیس جمهوری که رای اکثریت را دارد حمله میکنن بی صفت هستن! از سال 88 چقدر بی صفت دیدیم از بازیگر فوتبالیست خواننده بگیر تا ...
Iran, Islamic Republic of
بی صفت کسانی هستند که عده ای با اغفال آنان ازشان سواری می کشند. بگذارید بشتر سوارشان شوند خلایق هر چه لایق
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
بی صفت کسی است که به مردم دروغ میگوید، عزت مردمش را پایمال میکند؛ دست آوردهای جوانان و شهیدانش را ارزانتر از ارزان ؛ی...
سارا
Iran, Islamic Republic of
بی ادبی که اومدی فحش میدی اندازتو مشخص کردی.چطور وقتی یه نفر در زندان می میره رییس جمهور میشه بالاترین مقام اجرایی ،و برای زیر و روکشی گروه ویژه تشکیل میده،ولی ما حق نداریم حادثه ای که در اون 66 نفر عزیز رو از دست دادیم به عنوان مطالبه دنبال کنیم؟ ما حق نداریم بگیم سیستم ای ال تی که کلی پولشو دادین که این وقتا به درد بخوره چرا عمل نمیکنه ؟چرا پول شارژشو پرداخت نکردین تا از کار انداختنش؟ چرا هواپیمایی که با خوش رقصی و باتمام سنگ اندازی فرانسه در مذاکرات ،ازشون خریدین این جوری از آب در اومد؟ میگن فرودگاه یاسوج رادار نداشته ؟آیا درسته ؟اگه درسته که خاک برسر وزیر راه که تو این 5 سال چه غلطی میکرده؟بعدآقای باصفت اومدی دم از منتخب میزنی؟مگه انتخابات تموم نشد کی میخواد کار رو شروع کنه؟هر ده بیس روز یه بار باید یه داغی به دل ملت بذارن؟
Iran, Islamic Republic of
هم وطن اصول گرای ما :
بله برجام قراردادی بود که در نظر داشت برخی محدودیت ها و تحریم های مرتبط با برنامه ی هسته ای ایران را ، برطرف کند . ولی موقعی که در روز امضای قرداد موشک به هوا می کنیم و دیگران رو تهدید به محو شدن می کنیم ، اونا هم نمی آن ما رو حلوا حلوا کنند و بگن ماشاالله بیاید ما رو محو کنید و 200 تا هم بویینگ جایزه بگیرید .
Iran, Islamic Republic of
پرتاب موشک یکسال بعد از اجرای برجام بود و در ضمن برنامه موشکی ما هیچ ربطی به برجام نافرجام ندارد و رزمایش موشکی و نظامی برای نشان دادن قدرت دفاعی کشور در جهت بازدارندگی از جنگ الزامی است .
Iran, Islamic Republic of
چه خوش خیال..لعنت به اونایی که چهره امریکا رو بزک میکنن..
Iran, Islamic Republic of
امریکا در المان ، کره جنوبی ، ویتنام ، سنگاپور وحتی افغانستان و عراق مگر کم کار کرد ؟ روسیه کدوم کشور را خوشبخت کرده ؟
Iran, Islamic Republic of
اگر سکوت کنی کسی نمیگه لالی...
مشکل امثال تو مشکل اعتقادی بنیانی است...
مشکل امثال تو عدم تشخیص دوست و دشمنه
مشکلتون اینه که نمیفهمید آمریکا دشمن ماست....
کسانی که در انتظار جایزه گرفتن از دست جلادان عالم هستند در خونخواری این جلادان شریک اند.
Iran, Islamic Republic of
پس شما هم تایید می کنید که این دروغ گویان در مورد موشک هم قولهایی دادن . چون اگر آزمایش ربطی به بر جام داره پس در آن هست نه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اونا قبل و بعد و حین گفتگوهای برجام همنوا با امثال تو حرف از سرنگونی نظام و محو تکنولوژی هسته ای و تحقیر و تحریم می زدند ولی متاسفم که بعضی ها حرف حق را نمی شنوند چون شکمهایشان از لقمه حرام پر شده.
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبا از پایین تا بالا دروغگو و بی صفتید؛ تاریخ امضای برجام را با تاریج پرتاب موشک مقایسه کن و آدرس غلط نده.
Iran, Islamic Republic of
الان اصلاح طلبان برای افتضاحاتی که از جمله همین یکشنبه به بار آوردند باید عذرخواهی و کنار بروند و ژست مدعیها را نگیرند که جایش اینجا نیست.
Iran, Islamic Republic of
هم وطن همین که اون ویرانه که سال ۹۲ تحویل دادید رو سرمون خراب نشده خدا را شکر کن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ کارنامه تان اگر از دولت قبل بدتر نباشد مسلما بهتر نیست . به جای بهانه گیری و نق زدن ، نشان دهید که حداقل کفایت لازم برای اداره کشور را دارید .
Iran, Islamic Republic of
خوب ۱ رفراندوم بزارید ببینید مردم چی می خواهند ؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز وهموطن گرامی با این متن ولحنی که شما دارید درج می کنید مطمنا؛ به ترکستان خواهید رسید .
یک درصد هم از اون صد درصد که به فکر خودتان هستید به آرامش کشور باشید .
ضرر نمی کنید جهان نیوز وهموطن گرامی
Iran, Islamic Republic of
ولشون کنید این جماعت حروم لقمه رو

هسته ای و فضایی رو تخته کردند اما ارباب بهشون نگاه سگ هم ننداخته

حالا دارن عقده شو سر انقلابیا در میارن
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
بهتره به جای آنکه به ملت توهین کنی و اون ها رو حروم لقمه بدونی اول بری ادب و تربیت بیاموزی و بعد بیایی اظهار نظر کنی.
شما خودتون هم می دونید که دولت هیچ تقصیری نداره. مگر شما ها نبودین که دوست داشتین تحریم ادامه پیدا کنه و دوست داشتین ایران مثل ونزوئلای امروزی بشه!
به هر حال آدرس غلط ندین که خودتون رو بیشتر رسوا می کنین.
Iran, Islamic Republic of
برو آمریکایی ملت رو با خودت نبین که ملت ایران خیلی شریفن و با شما مارموزها و گرگ صفتا میانه ای ندارند. هیچکس دوست ندارد کشور قهرمانش در تحریم باشد منتها کدخداتون خیلی آفتاب پرست و روباه است حالا خوب این همه دم تکون دادید استخون هم محض رو کم کنی ملت شریف ایران جلوتون ننداخت
Iran, Islamic Republic of
خوب شما که همه ملت زا با دیدگاه خودت می بینی از یک رفراندوم قانونی حتی برای اینکه رییس جمهور اختیارات بیشتری داشته باشه و در چارچوب نظام چرا می ترسی ؟
Iran, Islamic Republic of
آره رفراندوم خیلی خوبه...
رفراندم برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری... تا معلوم بشه الان کارد به استخوان ملت رسیده از این همه... بی عرضگی...
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
با وجود افراد کثیف وکینه توزی چون شما نیازی به جنگ با داعش در آن سوی مرزها نیست. شما آب ندارید و گرنه شناگر خوبی هستید و خوب بلدید که ریشه مردم رو در بیارید. گربه مسکین اگر پر داشتی نسل گنجشک از هوا بر داشتی. آن دو شاخ گاو اگر خر داشتی نسل آدم از زمین بر داشتی.
دم رو شما تکون میدید نه برای دشمنان بیرون بلکه برای نفس امارتون حالا فهمیدی!
Iran, Islamic Republic of
خدا انشاالله همه رو از نفس اماره در امان بداره ؛ عزیزم ؛ سگ که دمش رو برا سایه خودش تکون نمیده بلکه برا اربابش تکون میده که یک لقمه نون یا یک تیکه استخون جلوش بندازه؛ ولی ارباب شما،آمریکا، شیطان بزرگه و بی معرفت تر از اونه که جلوی شما چیزی بندازه، بیخود معطل نشین.
Iran, Islamic Republic of
خوب اینا دوست داشتن تحریم ادامه پیدا کنه و شما دوست نداشتید و با برجام تحریم ها را برداشتید حالا آیا قرار است بعد از برجام پاسخگو باشید یا مدعی هستید تدارکاتچی هستید؟
اگر تدارکتچی هستید بیخود میکنید در انتخابات ریاست جمهوری کاندید معرفی و حمایت میکنید!
مهران
Iran, Islamic Republic of
قرار بود با برجام تحریم نباشد الآن برجام هست تحریم هم هست فقط قدرت و توان هسته ای ما نیست و این خسارت محض است که دولت از گفتن آن طفره می رود.
Iran, Islamic Republic of
خوب باشه حرام لقمه نه بلکه تشنگان قدرت و ثروت ابن سعدها شمرها یزید ها معاویه ها خوبه؟ محترمانه هست؟
Iran, Islamic Republic of
حروم لقمه بیشتر به خودت میخوره نمیدونم چرا سعی در قیاس به نفس داری
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
حرام لقمه کسی است ، به دشمن دین خدا علاقه دارد و از راه خدا دوری میکند؛ به شهید و خون شهید توهین میکند؛ارزشهای اسلامی و مقدسات را به استهزا میگیرد؛ به عزادارن حسینی حمله میکند؛مسجد وحسینیه آتش میزند و برای نابود کردن حرمت نماز ؛دختر و پسر نامحرم ؛ شانه به شانه با کفش به نماز می ایستد، به اسلام ومسلمین خیانت میکندو .................
Iran, Islamic Republic of
ببخشید یادم رفت ملت حرام لقمه نیست شما یک نفرید به جای خودت نظر بده نه ملت ظاهرا آن چه گفته شد ه در کامنت بالا را در خودت یافتی و گرنه آن که را حساب پاک است از محاسبه چه باک است هرکه آب را گل آلود کنه و ماهی بگیره و بخوره قطعا حرام است و می شود حرام لقمه کی گفته ملت آب رو گل آلود کرده؟ حالا یه ده نفر یا یک رسانه آب رگل آلود کنه می شود ملت؟ نه همان ده نفر یا رسانه حرام لقمه اند نه ملت شریف و عزیز ایران
United States
اصلا لفظ حروم لقمه زشته بهتره ادب و نزاکت رو رعایت کنیم حتی به مخالفانمان
Iran, Islamic Republic of
بد بخت نفهم تو همینقدر می فهمی که شکمت را از هله هوله سیر کنی این دولت همه چیز را فنا کرد
Iran, Islamic Republic of
چیزی که این قوم ندارن تربیت و ادبه
Iran, Islamic Republic of
از كي تا حالا دكل خورا و ٣٠٠٠ ميلياردي ها و غارتگرا شدن انقلابي
Iran, Islamic Republic of
از آن موقع که کرسنتی ها و 16000 میلیاردی ها ادعای انقلابی بودن می کنند !
Iran, Islamic Republic of
از وقتی بی صفتهای افساد طلب فساد 5000 هزار میلیاردی برادر جهانگیری رو مخفی میکنند... فساد 12000 میلیاردی فرهنگیان رو پنهان میکنند...
از وقتی همه وجود کثیفشان فقط برای دم تکان دادن به کدخدا پا به رکابه
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که گفتی نفوذیهای افساد طلبا هستن والا چرا اسمی از 000 300 شهید مانمیبری،چرا اسمی از شهدای هسته ای یا مدافعان حرم بی بی زینب (س)نمیبری
M.sh
Iran, Islamic Republic of
به حق پهلوی شکسته ام ابیها خدا مکرتون رو به نسلتون برگردونه. بیشرفهای خبیث و مزدور امریکا واسراییل وانگلیس
Iran, Islamic Republic of
کسی یادش میاد که اصلاح طلبان یکبار فقط یکبار مسئولیت کارشون رو به گردن گرفته باشن؟! خاک تو آروغ نجس روشنفکریتون کنن
Iran, Islamic Republic of
مثل گربه ای که از هر طرف بیندازیش با چهار دست و پا میاد زمین !
Iran, Islamic Republic of
گویا اینها دولت سایه هستند و اصولگرایان در راس امورند چون هر اتفاق بدی بیفتد به گردن اصولگرایان می اندازند حتی در زلزله هم به نوعی اهداف پست تسویه حساب جناحی را فراموش نمی کنند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم اگر نبود درایت و اقتدار رهبر . این جماعت خیلی زود ایران را دو دستی تحویل اسرائیل داده بودند
Iran, Islamic Republic of
دوره احمدی نژاد هواپیمای خبرنگاراو هواپیمای مسافربری و هواپیمای شهید کاظمی سقوط کرد مگه اصولگراها مسئولیتش و بعهده گرفتن که توقع داری اصلاح طلبا بر عهده بگیرن مسئولیت پذیری بود تو کشور حال و روزمون اینی نزود که الان هست
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت. این حروم لقمه ها از درد مردم ن ن برای خودشون درست میکنند
Iran, Islamic Republic of
خوبه دولت احمدی نژاد فقط مسئولیت نمیپذرفت نه مثل شما انگشت اتهام را بگیرن اینطرف اونطرف و همه خرابکاری ها را بگن کار پیشی بود ...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز اگه کلمه حروم لقمه سانسوره چرا برای کامنت بالایی سانسورش نکردی و برای کامنت پایینترش سانسور کردی؟ بالاخره با خودت چند چندی؟ دقیقا ضرب المثل یک بامو دو هوا رو تفسیر کردی با این کارت. امانت دار خوبی نیستی خراب کردی
Iran, Islamic Republic of
بازم این ... قیاس به نفس کرد
Iran, Islamic Republic of
تو دوره آقای احمدی نژاد هسته ای را بتن نریخته بودیم و هر روز توسعه می دادیم اما امروز که هسته ای رو دادیم رفت حداقل توقع این بود که تحریم فروش هواپیما و قطعه هواپیما به کشور لغو می شد و اصلاح طلبان باید مسئولیت خسارت محض برجام را بپذیرند.
Iran, Islamic Republic of
هسته ایی مگر برای مردم اب و نون میشه ؟ اخه ۲ زار فکر کن بعد حرف بزن
Iran, Islamic Republic of
آفرين هموطن ! از كسانى مثل زاكانى كه پادوى پايدارى چى هاى بى وجدان اند انتظارى بيش از اين نيست ! اين جماعت پر ادعا و بى تربيت و خود عمار پندار از زمين و زمان طلبكارند و همه رو جز خودشون وابسته، ناكارامد و حروم لقمه ميدانند ! اف بر اين بى فرهنگى و پر روئى و وقاحت و ايضاً دين به دنيافروشى
Iran, Islamic Republic of
هسته ایی نماد قدرت وعلم ویه سرو گردن از منطقه بالاتر باشی واینکه غربی ها باورشون نمی شد ایران به این علم ها دست رسی پیدا کنه !تازه تو تحریم ها داروهای نوترکیب ودارو های هسته ایی را هم نمی دادند.مگر هسته ایی فقط بمب ساختن است .انرژی برق وووووو
Iran, Islamic Republic of
صنعت هسته ای هم در کشاورزی کاربرد دارد هم در شیرین کردن آب کاربرد دارد و هم کاربرد پزشکی دارد یعنی علاوه بر تولید انرژی ارزان و پاک آب و نون هم میشه .
Iran, Islamic Republic of
مگه تو فکر هم داری که در موردش صحبت میکنی... اگر نمیشد که احمقهایی مثل تو اینقدر باهاش دشمنی نمیکردید
Iran, Islamic Republic of
اولا که هسته ای برا کشور از اصلاح بذر کشاورزی تا تولید برق و سوخت راکتور بوشهر و تولید رادیو ایزوتوپهای دارویی و هزاران فایده دیگر داره که همش عین نون و آبه.
ثانیا شرافت کشور را با دولت تدبیرتون به باد دادید حالا به دیگرون میگی فکر کنن
رو که نیست ؛ ولی سنگ پای مرغوبیه!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ملت ایران را در مقابل اسرائیل و آمریکا ذلیل نکرد . احمدی نژاد مرد شجاعی است.... بردید دهانتان را آب بزنید
Iran, Islamic Republic of
هیچکس نمیتونه بگه حتی یک جمله از طرف اصولگراها برا انداختن تقصیر به گردن اصلاح طلبا گفته باشن؛ ولی افساد طلبا هر اتفاقی که افتاده انگشت تهمتشون رو به سمت اصولگراها گرفته اند؛ واقعا چقدر بی انصافید
Iran, Islamic Republic of
ازشون بپرسید آیا شما به حرف دلواپس ها گوش میکیند!
اگه مطیعشون نیستید پس خودتون باید پاسخگوی این سقوط باشید اگه مطیعشون هستید بساطتتون را جمع کنید و برید ما آبدارچی لازم نداریم...
Iran, Islamic Republic of
خاک بر چهره زهد فروشان منافق و ریا کار و متقلب و کلک که چهره های زاهدانه دارند.
Iran, Islamic Republic of
و خاک بر سر بی غیرتان بی دین که هرچه این مردم کشیده اند از دست خائنین بی دین وطن فروش غرب زده بوده است
Iran, Islamic Republic of
نفرین خداوند بر جهان نیوز و این قماش طرز فکر. انشاالله جزای اعمال و رفتارتون رو هم در این دنیا و هم در آخرت خواهید دید. وعده الهی بسیار نزدیک تر از آنیست که حتی فکرش را بکنید.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز که در مسیر انقلاب و اسلام حرکت می کند اصلاح طلبان و کدخدا باوران باید منتظر عذاب الیم الهی باشند که اینهمه به ملت دروغ می گویند و خیانت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
نفرین آمون بر تو باد
Iran, Islamic Republic of
مگه شماها به آخرت هم اعتقاد دارید؟!!!
حميد
Iran, Islamic Republic of
مدير عامل شركت اسمان برادر عرزشي چرا پاسخگو نيست و بايد اخوندي پاسخگو باشد ؟!
Iran, Islamic Republic of
امان از بیسوادی نگاه کنید( عرزشی)
Iran, Islamic Republic of
مگر پای حکم این شخص امضای آخوندی نیست؟
اگر امضای آخوندی نیست پس اونجا چکار میکنه؟
اگه هست یقین بدانید ارزشی که شما گفتی نیست.
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک نفر از 80 میلیون جمعیت کشور ، کار احمقانه عده ای نادان در مخالفت با نوسازی ناوگان هوایی کشور ، با بهانه هایی همچون واریز پول به حلقوم دشمن و....را محکوم می کنم
Iran, Islamic Republic of
خنگه پول رو که داد منتها کدخداتون هواپیما نداد
Iran, Islamic Republic of
حقوق نجومی، چپاول ثروت کشور،باج دادن به آمریکا،ذلت در برابر اعراب، تخریب کشاورزی،تعطیلی صنعت،امیدهای واهی به برجام ،خواب راحت،سانحه هوایی،مصیبت قطار،وویلای سانچی،رها کردن زلزله زدگان کرمانشاه،تعطیلی شهر تهران با شهردتر جدید، خیانت و تحقیر مردم ایران،ذلت حجاج، تعطیلی آموزش و پرورش،بیکاری افسار گسیخته، تعطیلی دفاتر ثبت ازدواج جوانان،رواج فسادو فحشا، و هزارن مصیبت دیگر از اقدامات اصلاحات است.
Iran, Islamic Republic of
خلف وعده شیطان بزرگ در لغو تحریم هواپیما و قطعات آن به ایران علت سقوط هواپیماهاست نه چیز دیگر.
Iran, Islamic Republic of
لطفا مخالفت با خرید ایرباس وبوئینگ برای نوسازی ناوگان هوایی کشور و. تیترهای این روزنامه ها را به رای مردم بگذارید تا ببینیم مردم ، کدام را کثیف واحمقانه تشخیص می دهند.
Iran, Islamic Republic of
اين چند تا ايرباس که باهاش عکس گرفتين کو؟! چرا برای یاسوج از اونا استفاده نمی کنين؟
پول هست اما کم هست
Iran, Islamic Republic of
اون برای سفرهای خارجی امیر جعفری و امثالهم بود تا با خیال راحت برن جشنواره های خارجی برا اینا تبلیغات کنن بعدش اگه یادتون بیاد جهانگیری گفت پول نداریم ...
Iran, Islamic Republic of
امیر جعفری اگر خارج میره از پول خودش میره نه مثل کیارستمی بودج دولتی بگیره اخرش بگه کمه
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزه کیارستمی را که هرچه بود آزاده بود و گفته بود صداقت به درد سیاست نمیخورد.
گویا امیر جعفری بیل میزنه یا بازیگره هالیود و بالیوده و با پول خودش میره خارج مثل بهاره رهنماکه با پول خودش میره خارج به دخترش سر میزنه و سام درخشانی و مهناز افشار که با پول خودشون میرن اونور میزایند و پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا سحر دولتشاهی هم با پول خودشون میرن جشنواره های خارجی و اصغر و جعفر و بارون و پگاه و باقی هم.... گویا فقط شخص مورد نظر شما که اسمش را هم اشتباه گفتی در این نظام فعالیت و ارتزاق میکنه و با بیت المال میره خارج!
Iran, Islamic Republic of
واقعا دوران تحریم وبدبختی دروغ وتهمت زدن اختلاس خانه نشینی گوش نکردن به فرامین رهبری عدم ثبات سیاسی واقتصادی رو فراموش کردیم .بجای انکه همگی بتوانیم با کمک هم برای خودمان تصمیم بکیریم نه انکه دیگران برایمان تصمیم بگیرند بجان هم افتاده ایم تا عده ای زیر یک درصدی برلیمان تصمیم بگیرند.وسوال چرا ما نمی توانیم حداقل مثل کشورهای جهان سومی در صلح و آسایش زندگی کنیم وداشتهایمان از جمله هواپینا وقطار وخودرو .......بروز نباشد؟
Iran, Islamic Republic of
یادتان رفته تا دیروز با چه بهانه هایی با نوسازی ناوگان هوایی کشور مخالفت می کردید ودولت را مسخره می نمودید، سایت جهان شایدبیش از 100 خبر تحلیلی ومصاحبه در مخالفت با خرید ایرباس وبوئینگ منتشر کرد و امنیت جانی مردم را به سخره گرفت فکر می کنید این حرفها از حافظه مردم پاک می شود
Iran, Islamic Republic of
آ/ری یادمان می آید که شما دل آرام ها چقدر مطیع دلواپسان بوده و هستید!
Iran, Islamic Republic of
آخی شما هم که حرف گوش کن سریع خرید هواپیما را را متوقف نموده و خرخ نوسازی ناوگان زمینی کردید!
Iran, Islamic Republic of
وقتی تحریمهای بانکی لغو نشده امکان خرید هواپیما و فاینانس آن وجود ندارد و برجامیون باید پاسخگوی لغو نشدن تحریمها باشند.
Iran, Islamic Republic of
تحریم ها بلمره حذف می شود ......هورا ....علی برکت الله ....
Iran, Islamic Republic of
واقعا کارشون کثیف بود اولا که علت سقوط مشخص نشده تا معلوم بشه مشکل از هوپیما بوده یا نه؟ دوما بر فرض هم علت مشخص شد و مشکل از هواپیما بود اون موقع باید شما پاسخگو باشید نه طلبکار مگر طبق برجام قرار نبود تحریم ها لغو بشن پس چی شد ؟ ها چی شد؟!!!!
را ستی اگر زلزله‌هم‌ اومد اون‌موقع باید یخه دلواپسان را گرفت؟ !!!!
Iran, Islamic Republic of
آره دیگه مگه ندیدی که تو زلزله هم انگشت اتهام را گرفتن سمت مسکن مهر راه فرار از پاسخگویی و کار کردن را خوب پیدا کردن...
نباتی
Iran, Islamic Republic of
اگر خود ونظام به این گفته اعتقاد دارید جراید ویا اشخاصی که این نوشته ها را علیه نظام می نویسند آیا مصداق برانداز نیستند ؟ وقتی طرفداران برجام که خسارت جبران ناپذیر به نظام زده و هنوز طلبکار هستند تا کی باید جولان داده و تنبیه نشوند آیا اگر نظام زبانم لال سقوط کند خود ما مقصر نیستیم که سهل انگاری کردیم
Iran, Islamic Republic of
من از شما اصولگراها خوشم نمیاد اما از این اصلاح طالب ها که بیش از سی سال از این چهل سال دولت ها دستشون بوده بوده و جز این بازی های سیاسی و مظلوم نمایی ها کاری نکردن بیزارم و به نظرم برای اصلاح کشور اول باید اینارو جمع کرد بعد اومد سراغ اصلاح شماها...
در پاسخ به این مدعیان اصلاحات باید گفت کسانی که همیشه نگاهشان به خارج بوده و بعد از برجام هم الویت خرید هواپیمارا برای پروازهای خارجی و سلبریتی های جیره خورشون قرار دادن باید پاسخگوی این حادثه باشند...
Iran, Islamic Republic of
همون طرز تفکری که انسان ها را بر اساس ثروت اولویت بندی میکنه و اتوبوس های شمال شهر تهران را نوسازی میکنه اوتوبوسهای کهنه اون شمال شهری ها را میفرسته برای جنوب شهر
Iran, Islamic Republic of
چرته
Iran, Islamic Republic of
کی مخالف خرید هواپیما بود ؟؟؟
بیاد جواب بده
Iran, Islamic Republic of
لابد دلواپسان مخالف بودن و لابد شما دل آرام ها هم طبق معمول حرفشان را به دیده ی چشم نهادید!
Iran, Islamic Republic of
دولت که به حرف مخالفان توجهی نکرد بدعهدی امریکا و اروپا در فروش هواپیما به ما ثابت می کند که منتقدین درست میگفتن که شیطان بزرگ قابل اعتماد نیست .
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان کثیف، اصولگرایان جانماز آبکش
Iran, Islamic Republic of
وبالاخره مذبذبین بین ذالک.!
Iran, Islamic Republic of
دلواپسان حداقل ازادگی را هم ندارند .و در چنین حوادثی دست و پای خود را گم می کنند و شلوغ کاری می کنند تا مسئولیت چنین اتفاقهای تلخی گردن انها نباشد .
الان از ترس مردم گرد و خاک می کنن . چه کسی مخالف خرید هواپیما و تجهیزات بود ؟ همین دلواپسان که الان صدایشان در نمی اید . حدااقل کار اصلاحات خرید ۴ یا ۵ هواپیما جدید بود . که جالبه بیشتر هم همین دلواپسان از ان استفاده می کنند
Iran, Islamic Republic of
شما دل آرام ها خیلی غلط کردید برای دلواپسان هواپیمای نو خریدید!
Iran, Islamic Republic of
غلط را شما می کنید . شما را چه به هواپیما با الاغ رفت و امد کنید بهتره . در ضمن شماس دلواپس سوار نشو . کهنه مغزهای معیوب مثل شما هستند که مخالف پیشرفت و ابادانی این مملکت شدند . کل دنیا داره با سرعت پیشرفت می کنه اون وقت ما به خاطر افکار عصر حجر بعضی ها هر روز از اخبار کشته شدن هم وطنان خود را می خوانیم . قطار کشتی معدن هواپیما ساختمان سیل زلزله و ..... شماها اگر انسان بودید این چنین جواب نمی دادید
Iran, Islamic Republic of
مردم تو نون شبشون موندن اونوقت توی روشنفکرنما اومدی براشونن تعیین میکنی با الاغ برن سفر یا هواپیما؟ غلط کردید با بیت المال به قول خودتان برای رفت آمد دل آرام ها و دلواپسان هواپیما میخرید بعد منتش را هم میزارید بر سر مردم....
Iran, Islamic Republic of
انشالا تو يكي از پروازها با هواپيماي فرسوده عزيزت رو از دست بدي تا معني حرفت رو كامل درك كني
Iran, Islamic Republic of
تو چی میفهمی که اومدی برا من حرف خودم را معنی میکنی! اگر جیره خور احزاب نیستی پس سیاست زده ای که نفهمیدی میگویم چرا نوسازی حمل و نقل برای مردم مثلا همین مردم یاسوج نبوده و به قول خودتون برای سفرهای خارجی دلواپسان انجام شد و تمام ؟ در ضمن یه توصیه دوستانه برات دارم مثل خاله زنک ها نفرین نکن و برای دیگران بد نخواه چون هم کلاست میاد پایین هم به خودت برمیگرده
Iran, Islamic Republic of
الان هواپیما سقوطکرد دلارام اومده دلواپس را متهم میکنه تقصیر شماست که گفتید الویت با نوسازی ناوگان هوایی نیست خوب پس فردا که مثلا اتوبوس چپ کنه دلواپس میتونه بیاد دلارام را متهم کنه و بگه مگه ما نگفتیم الویت نوسازی با و حمل و نقل زمینی است نه هوایی و این رویه تا ابد پیدا کنه!خوب این چه سودی برای مردم داره؟
افتخار میکنم اونجور که تو میخای اصلاح نمیشم و به عبارتی اونی که احزاب میخان نمیشم
Iran, Islamic Republic of
پیشرفت کشور در واردات نیست اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید بودجه ساخت هواپیمای داخلی تامین بشود .
Iran, Islamic Republic of
آره مثل پرايد!
Iran, Islamic Republic of
به اصلاح یکی مثل تو امیدی نیست...
Iran, Islamic Republic of
تو غلط کردی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان مگر به حرف منتقدان گوش کردند که حالا سقوط هواپیما را به گردن آنها می اندازند اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند چرا با بتن ریختن تاسیسات هسته ای تحریمها لغو نشده و کدخدا اجازه فروش هواپیما و قطعه آنرا به ما نمی دهد و چرا به تعهداتش در برجام عمل نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
هواپیماهای ناوگان هوایی ایران تا سال 84 تعداد 122 فروند بود و در دولت نهم و دهم تا سال 92 به 224 فروند افزایش یافت بدون اینکه باج به کدخدا داده باشیم خرید 4 و 5 فروند هواپیما جدید در مقابل بر باد دادن صنعت 30 میلیارد دلاری هسته ای افتخار نیست .
Iran, Islamic Republic of
هواپيماهاي مستعمل اوكرايني و روسي. به عقلت شك كن
Iran, Islamic Republic of
هواپیماهای مستعمل توپولوف روسی که دولت اصلاحات خریده بود در دولت دهم اسقاط شدند و هواپیماهای خریداری شده در دولت نهم و دهم همه ایرباس و بوئینگ با عمر کمتر از 10 سال بود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر شمای کثیف و لئین که کشور به نابودی کشاندید.
مفت خورهای پست
Iran, Islamic Republic of
لااقل میگفتی با کی بودی....
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه شماهايي كه كاسبي ميكنيد سقوط هوابيما بخاطر تحطيم نبود

مدیرکل آموزش و بهسازی نیروی انسانی شرکت هواپیمایی آسمان گفت:

برای چندین سال، هواپیمایِ ‌«ای تی آر» پرواز تهران - یاسوج که از روی رادار محو شد، به علت تحریم و نبود قطعه، زمین گیر بود و مدت‌ها بود قطعه‌ای نداشتیم که این هواپیما کار کند.عشایری گفت: به محض آنکه پس از برجام ‌کمی توانستیم قطعه تهیه کنیم این هواپیما فعال شد،‌ این هواپیما اورهال نشده و هیچ شرکت هواپیمایی مجاز به اورهال نیست بلکه ما چک ها را انجام می‌دهیم.
امید
Iran, Islamic Republic of
اگر عقل دارید ببنید . در این چهل سال این تحریمهای بخاطر شعار از بین بردن اسرائیل نبوده چرا فرافکنی عقل هم چیز خوبیه
Iran, Islamic Republic of
نظام سلطه با همه ملت های استقلال طلب مشکل دارد بعنوان مثال کوبا که هیچ مشکلی با اسرائیل نداشته اما سالها تحت تحریمهای شدید است .
Iran, Islamic Republic of
این افساد طلبها عقلشون به این چیزها نمیرسه...
اینها از دم تکان دادن برای کدخدا احساس غرور میکنند و خود را روشنفکر میدانند
United States
اصلاح طلب برابر با نوکر و مزدور کدخدا. کدخدا مساوی با بیوجدان ترین و رذل ترین موجودی که تا بحال روی کره خاکی بوده. برجام که مال شما و کدخدای است و قرار بود هواپیما و قطعات ان راحت وارد مملکت بشه. چی شد؟ توی این ۵ سال تنها کار مهم این دولت نابود کردن صنعت هستی بوده و بس. اگر معنی تند روی این نیست چی هست؟ مقاومت در مقابل رذالت کدخدای کثیف؟
United States
شما باید پاسخگو باشین که تن به ذلت دادین و هنوز هم همان همان است. ما زمانی سر بریده را افتخار میدانیم که بالا باشد و بریده شود احمق!
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبهاکه صنعت هسته ای را تعطیل کردید که هواپیما بدهند که ندادند
Iran, Islamic Republic of
امروز دوباره روزنامه همدلی با آمریکایی ها و دشمنی با ایرانیها ! به جای آنکه آمریکا را به دلیل عدم عمل کردن به تعهدات برجامی اش و فروش هواپیما به ایران و دولت روحانی و اصلاح طلبان ساده لوح را به خاطر کلاه گشادی که آمریکا سرشان گذاشته ، مواخذه کند دوباره به حزب الله تاخته که چرا شما متوجه حیله های دشمن بودید و ما نبودیم ! یه نگاهی به تیتر نفرت انگیز روزنامه همدلی بیاندازید . چرا قوه قضائیه با اینها برخورد نمیکند؟؟؟ دفاع از متهم و محکوم کردن مظلومانه حزب الله
Iran, Islamic Republic of
هواپیمای دست چندم خراب رو قالب کردن بهشون....
همینایی که دارید رو درست مدیریت کنید تا بعد
Iran, Islamic Republic of
منظور دولتیهابااین حرفهااینه که به خاطرمخالفت شماری ازگروهایا روزنامه های اصولگرا اروپاییان به تعهداشان دربرجام عمل نکردند و به خاطراین مخالف خوانیهابه ماهواپیماندادند!!!یاهمه حرف اصولگراهادراینه که چرابایدعمل به برجام یکطرفه آنهم فقط ازطرف ایران باشه واروپایاآمریکابه برجام عمل نکنند ازجمله ندادن هواپیما یا آزادنکردن داراییهای ما!!!چراهمه ناتوانیهاوگندزدنهایشانرابه گردن دیگران می اندازند؟!!!همه حرف مااینه عمل به برجام باید دوطرفه باشه نه یکطرفه!!!پس آتش گرفتن کشتی سانچی برخوردقطارهاوتصادف خونباراتوبوسهای جادهای رابه گردن چه کسی میخواهندبیندازن؟!همچنین نابسامانی قیمت ارز گناهش گردن کیه ؟پرروها بی شرمی رابه کجارساندن !خودتانرا کشتین اینهمه تهمت دروغ کلک زدین تاانتخابات بردین اکنون که برخرمرادسوارشدیدبرای بی عرضگیتان بهانه جویی میکنید!!!
ویدایی
Singapore
دیروز یه افغانی رو دیدم که به ماها فخر میفروخت و میگفت که پول شماها دیگه ارزش نداره و به درد نمیخوره. واقعا که صد افسوس و افسوس و بدبخت ملت ایران که دارن توی این مملکت گل و بلبل زندگی میکنن