کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مطهری خبر داد:

احتمال زمان طرح سوال از رئیس‌جمهور در مجلس

30 بهمن 1396 ساعت 21:09

نماینده مردم تهران در مجلس از احتمال کلید خوردن طرح سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور در سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.


به گزارش جهان نیوز؛ چندی پیش نماینده مردم زنجان در مجلس درباره سوال از رئیس‌جمهور گفت:مغایرت‌های فراوانی در موضوع سپرده‌گذاران موسسات اعتباری غیرمجاز ونحوه پرداخت سود به آنها وجود داردکه روحانی باید در جلسه علنی مجلس پاسخگو باشد.
 
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم ختم فرزند احمد توکلی در جمع خبرنگاران پیرامون جلسه‌ای که در دفترش در رابطه با سؤال از رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه به‌نوعی برای ایجاد هماهنگی بین امضاکنندگان بود.

وی ضمن اشاره به جلسه‌ای که در کمیسیون اقتصادی تشکیل شد و نمایندگان دولت در آن به سؤالات پاسخ دادند، تصریح کرد: نمایندگان حاضر در آن جلسه از اتفاقاتی که در این جلسه افتاد تا درنهایت امضاکنندگان تصمیم بگیرند که به امضا خود بابت سؤال از رئیس‌جمهور باقی بمانند یا خیر.

مطهری افزود: اگر تا سه‌شنبه آینده امضاکنندگان مصر به سؤال از رئیس‌جمهور باشند و تعدادشان بالای 73 نفر باشد، رئیس‌جمهور تا یک ماه فرصت دارد به صحن علنی مجلس بیاید و پاسخگوی سؤالات باشد و اگر امضاها در حدنصاب باشد احتمال دارد روز سه‌شنبه آینده طرح سؤال از رئیس‌جمهور کلید بخورد.

وی با اشاره به استیضاح وزیر راه و کار گفت: این روزها مجلس مشغول رسیدگی به بودجه است و فرصت برای این استیضاح‌ها نیست، امضاهایی برای این موضوعات جمع شده که باید روال خود را طی کند.
 
منبع: فارس


کد مطلب: 592744

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/592744/احتمال-زمان-طرح-سوال-رئیس-جمهور-مجلس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com