جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ذوب‌آهن ۲ - لوکوموتیو صفر

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 592737
تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با دو گل لوکوموتیو ازبکستان را شکست دهد.
ذوب‌آهن ۲ - لوکوموتیو صفر
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و لوکوموتیو ازبکستان از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید تا آن‌ها بتوانند نخستین پیروزی خود را در فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا تجربه کنند. تیم فوتبال ذوب‌آهن در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر یک مقابل الدحیل قطر شکست خورده بود.

گل‌های ذوب‌آهن را مرتضی تبریزی با پاس محمدرضا حسینی در دقیقه ۴۶ و محمدرضا حسین در دقیقه ۹۲ وارد دروازه حریف ازبکستانی کردند.

نیمه نخست:
دقیقه ۱۴: شوت روی پای بازیکن ذوب‌آهن از داخل محوطه جریمه با فاصله زیاد از بالای دروازه لوکوموتیو بیرون رفت.
دقیقه ۲۱: ضربه سر کی‌روش از بالای دروازه لوکوموتیو به بیرون رفت.
دقیقه ۴۰: در شرایطی که ذوب‌آهن سوار بازی بود، بهترین موقعیت بازی برای تیم لوکوموتیو ایجاد شد و در حالی که مهاجم تیم با مظاهری تک به تک شده بود، توپ را به جایی شوت کرد که دروازه‌بان ذوب‌آهن ایستاده بود.

نیمه‌دوم:
دقیقه ۴۶: خطا  به سود ذوب‌آهن و پشت محوطه لوکوموتیو گرفته شد و حسینی پشت توپ ایستاد که سانتر زیبای این بازیکن با ضربه سر مرتضی تبریزی وارد دروازه تیم ازبکستانی شد.
دقیقه ۴۸: شوت سرکش مرتضی تبریزی را دروازه‌بان لوکوموتیو به صورت ناقص دفع کرد.
دقیقه ۶۹: توپ پشت محوطه جریمه به رشیدوف رسید که شوت محکم بازیکن لوکوموتیو را مظاهری در دو ضرب در اختیار گرفت.
دقیقه ۷۸:  ضربه آزاد محمدرضا حسینی با اختلافی کم از بالای دروازه لوکوموتیو به بیرون رفت.
دقیقه ۹۲: کرنر مهدی رجب‌زاده با اشتباه مدافع حریف همراه شد و توپ مقابل حسینی قرار گرفت تا این بازیکن دروازه حریف را برای بار دوم باز کند.
در دیگر دیدار این گروه تیم‌های الوحده امارات و الدحیل قطر از ساعت ۱۸:۲۰ به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب ذوب‌آهن: محمد نژاد مهدی، جورجی گولسیانی، خالد شفیعی، سید محمد حسینی، قاسم حدادی فر، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی، محمد رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و کی‌روش استنلی.

ترکیب لوکوموتیو: نستروف، یولداشف، ماخارادزه، عبدالله‌یف، کریموف، علی‌بایف، بیک‌مایف، میرازیف، توختاخوجایف، موخمدیف و زوتیف.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *