شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

نیروهای ارتش سوریه وارد عفرین می‌شوند

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 592730
براساس اطلاعات به دست آمده، دقایقی قبل گروهی از شهروندان محل کُردنشین محله «الشیخ مقصود» شهر حلب هم به شهر عفرین رسیدند.
نیروهای ارتش سوریه وارد عفرین می‌شوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، پس از چند روز مذاکرات سخت و فشرده، نیروهای ارتش سوریه تا ساعاتی دیگر برای مقابله با نیروهای متجاوز ارتش ترکیه و عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات واردعفرین می شوند.

براساس اعلام منابع میدانی، نیروهای سوری تحت عنوان «قوات الشعبیه» (دفاع ملی و نیروهای مردمی نبل و الزهرا) از شهرک نبل به سمت عفرین حرکت خواهند کرد و در حد فاصل دو منطقه راهبردی «اعزاز - اطمه» در فاصله ۷۰ کیلومتری مستقر می شوند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از اهتزار پرچم سوریه در مناطق مختلف عفرین تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: با ورود نیروهای سوری توازن قدرت در عفرین تغییر می کند و حملات هوایی ارتش ترکیه کاهش می یابد.

به گزارش مشرق، فرمانده هان میدانی شبه نظامیان کُرد در روزهای گذشته بر سر ورود نیروهای سوری به عفرین با یکدیگر اختلاف های جدی داشتند و برخی خبرها از کارشکنی برخی آنان برای برهم زدن توافق حکایت دارد.

 
براساس اطلاعات به دست آمده، دقایقی قبل گروهی از شهروندان محل کُردنشین محله «شیخ مقصود» شهر حلب هم به شهر عفرین رسیدند و خبرها حاکیست کمک های غذایی و بهداشتی برای مردم  جنگ زده ارسال شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسين
Iran, Islamic Republic of
خوب است