پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱۷

تشویق دولت به زنان کره‌ای برای رابطه جنسی با نظامیان آمریکایی!

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب: 592727
دادگاهی در کره جنوبی اعلام کرد دولت این کشور برای دستیابی به اهداف نظامی و ارزی خود، زنان را به داشتن رابطه غیراخلاقی با نظامیان آمریکایی تشویق کرده است.
تشویق دولت به زنان کره‌ای برای رابطه جنسی با نظامیان آمریکایی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، برای اولین بار دادگاهی در کره جنوبی نقش سئول در گسترش فساد در اطراف پایگاه‌های آمریکا در این کشور را تایید کرد.

دولت کره جنوبی با هدف تقویت ائتلاف نظامی با آمریکا و نیز تضمین جریان درآمد‌های ارزی خود، زنان را در شهر‌های نزدیک به پایگاه‌های نظامی آمریکا به داشتن رابطه غیراخلاقی با نظامیان آمریکایی تشویق کرده است.

این دادگاه اعلام کرد دولت باید به ۷۴ قربانی غرامتی در حدود ۷ میلیون وون (۶۴۵۰ دلار) و به ۴۳ تن دیگر غرامتی برابر ۳ میلیون وون (حدود ۲۷۶۰ دلار) پرداخت کند.

دولت کره جنوبی در مناطق مجاور به پایگاه‌های نظامی اقداماتی را برای رسیدن به هدف مورد نظر خود انجام داده است تا بتواند با تقویت و بهبود روحیه سربازان خارجی به هدف اتحاد نظامی با آمریکا برای تضمین امنیت کشورش دست یابد و همچنین دستیابی به اهداف اقتصادی از جمله ارز خارجی را میسر سازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عدالت
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اصلاج طلبان که همیشه کره شمالی و جنوبی با هم مقایسه می کردن تا مثلا با رابطه با امریکا مثل کره جنوبی باشیم
اگر کسی برای عزت خودش هزینه نکند باید برای ذلت خودش هزینه کند
نمونه دیگر آن ژاپن با ظاهری پیشرفته که همیشه باید به امریکا باید باج دهد حتی ناموس را برای آمریکا فراهم می کنند کافی است در اینتر نت جستجو کنید
غیرت دینی.غیرت ملی.غیرت سیاسی کیلوی چنده ؟!!
Iran, Islamic Republic of
ببخشید انتظار بی جا نداشته باش !
غیرت و اعتقاد به آن مختص انسانهات . روی سخنت انسان است یا انسان نما !
و می گویند خروس دارای غیرت است
حالا روی سخنت به پرندگان است یا پرنده طلبان !!!
Iran, Islamic Republic of
آره بابا تو راست میگی که آخر غیرتی و « اصل » انسانیتی و منتهای شرافتی ! لابد اون کارگرهای جنسی سیزده، چهارده ساله هم حتماً کره ای های بی غیرت فرستاده اند برای شیوخ کثیف خلیج فارس ! شما اصول خوارها نهایت پاکی و صداقت و غیرتید ! خدا نسلتون رو از زمین یهو منقرض نکنه !
جهان نیوز هم حتماً از غیرتشه که امثال این کامنت رو سانسور میکنه !
Iran, Islamic Republic of
سیزده ساله و چهارده ساله رو کی فرستاده ؟
مبهم چرا می نویسی ؟
البته با روال ۲۰۳۰ که دارند اجراش می کنند
پایین تر از این سنها هم تعحب برانگیز نیست
Iran, Islamic Republic of
یکی از اموری که سردمداران یهودی امریکا برای سیادت خود بر بشریت از گذشته تا کنون به دست دارند، مهندسی نمودن افکار انسان‌ها و تعیین اهداف فرعی ملت‌ها بجای اهداف اصلی انان و فریبِ علمی انسان‌هاست که نتیجه¬ی این فریب به ثمر نرسیدن تلاش‌های بشر امروز برای دستیابی به اهداف مادی و معنوی می‌باشد، و در همیشه تاریخ در میان هر قوم و ملتی انسانهای خود فروخته بوده¬اند که ارزش و ارمانهای ملت خود را برای بدست اوردن مقام بی ارزش دنیا با عنوان اصلاحگری و اعتدال و ترساند ملت با جنگ و خشونت و شاخص های ساختگی اقتصادی ، زیر پای آنها قربانی کرده اند
Sweden
مطمئن باشید اصلاح طلبا در واکنش اول این موضوع دو انکار میکنند بعد اگر قابل انکار نباشه ماله میکشند!
Iran, Islamic Republic of
ته پیشرفت امثال کره جنوبی !
Iran, Islamic Republic of
سیاست رابطه با نظامیان آمریکایی رو در شمال سوریه هم دختران کرد عضو ypj اجرا میکنن برید ببینید چند تاشون برای گرفتن کمک نظامی بیشتر از آمریکا با نظامیان آمریکا دوست شدن و ازدواج کردن
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کثافت کاریهاشون رو پنهون میکنند تا کسی نفهمه تو کشور به اصطلاح پیشرفته صنعتی شون چه خبره !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دروغه
عضوهیات علمی دانشگاه تبریز
Iran, Islamic Republic of
خدالعنت شان کنه بالاخره مظاهر کفر اینهاست کسایی که در رابطه با آمریکا مصرند به این مسائل هم متوجهند البته بلکه برخی شان خواهان این جو در کشورند. یک دیندار به این رابطه شوم نمی اندیشد.

مطلب دیگر اینکه ازطرفی هم به آثار سوء انعکاس چنین اخباری در مخاطبان که در جهان هم زیاد شده باید فکری کرد که خودش تبدیل به اشاعه فساد نشه....
Iran, Islamic Republic of
اونايي كه دنبال پيشرفت مثل كره جنوبي هستند بفرماييد وسط
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه کشورهایی مثل ژاپن و کره جنوبی در این چند دهه به شدت زیر نفوذ سازمان های سرمایه داری صهیونیستی جهانی و سیاست های آمریکا هستن و در موضع گیری های مختلف کاملاً همسو با آمریکا عمل میکنن و هیچ اعتراضی ندارن. جولان نیروهای نظامی امریکا در این کشورها هم مشخصه. کره ای ها و ژاپنی ها بدون نفوذ و سلطه امریکا و صهیونیست ها هم میتونستن با استقلال و تکیه به خودشون پیشرفت کنن اما در حال حاضر کاملا زیر سلطه سیاست های این کشورها هستند.
Iran, Islamic Republic of
بی جهت نفرمودند
ایاکم و خضراء الدمن
البته که سبزه های زباله ریزها
منحصر به همسر پروریده خانواده بد نیست
پیشرفت ها و زرق و برقهای مادی حاصل از بستر فاسد
از همین گونه سبزه هاست