جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

کشته سازی اصلاح‌طلبان برای اهداف سیاسی

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 592722
ارتباط سقوط پرواز یاسوج و ماجرای خودکشی سیدامامی در زندان؛ خطی که شب حادثه با پیام تسلیت یک نماینده اصلاح‌طلب کلید زده شد.
کشته سازی اصلاح‌طلبان برای اهداف سیاسی
به گزارش جهان نيوز، ارتباط سقوط پرواز یاسوج و ماجرای خودکشی سیدامامی در زندان؛ خطی که شب حادثه با پیام تسلیت یک نماینده اصلاح‌طلب کلید زده شد. محمد رضا تابش نوشته بود: «خبر درگذشت جمعی از اساتید و فعالان حوزه محیط زیست که در روزهای اخیر با حضور در مجلس شورای اسلامی مستنداً به دفاع از تلاشگران این عرصه پرداختند، موجب تأثر فراوان شد.» مطلبی که خیلی زود سرخط اغلب رسانه‌های معاند مانند بی‌بی‌سی فارسی و آمدنیوز قرار گرفت. اگرچه کوچکی‌نژاد عضو هیأت‌رئیسه‌ی این فراکسیون اساس حضور این افراد در مجلس و فراکسیون محیط زیست را تکذیب می‌کند!

عضو هیأت رئیسه فراکسیون محیط زیست: نمی‌دانم تابش درباره چه صحبت می‌کند!

وی با بیان اینکه چیزی در مورد حضور این فعالان تا به الان نشنیده است گفت که اولین بار است که می‌شنود که تعداد زیادی از فعالان محیط زیست در این هواپیما بوده‌اند و در واکنش به این سوال که آیا این افراد در فراکسیون جلسه داشته‌اند یا نه گفت: اسم‌هایشان را نشنیده‌ام و نمی‌شناسم.
///
 
ماجرای یک خبرسازی ناشیانه؛ وقتی رسانه اصلاح‌طلب برای مظلوم نمایی «کشته‌سازی» می‌کند!

اعتمادآنلاین رسانه نزدیک به تابش در ادامه اما با انتشار لیستی مخدوش ادعا کرد دستکم شانزده نفر از فعالین محیط زیست در پرواز تهران به یاسوج جان باختند. گزارشی که بیشتر از همه تلاش داشت تا ماجرای برخورد هواپیمای ATR با کوه را به نوعی مرتبط به ماجرای خودکشی سیدامامی در زندان نشان دهد. تنها یک بررسی ساده البته نشان می‌داد لیستی که رسانه‌ی اصلاح‌طلب تهیه کرده و در اختیار رسانه‌های معاند قرار داده، اساساً مخدوش و غیرقابل اعتبار است. نام بردن از کسانی که اساساً در این پرواز حضور نداشتند، تا مواردی که احتمالاً به‌خاطر تشابه اسمی «فعال محیط‌زیست» نامیده شده بودند!
 
سیاسی‌کاری با مرگ انسان‌ها/ وقتی رسانه اصلاح‌طلب برای پیش‌برد اهداف سیاسی کشته‌سازی می‌کند

برای مثال: دکتر سید رضا فاطمی‌طلب معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد پرند بود در حالی‌که رسانه‌های اصلاح‌طلب وی را محقق کشاورزی و منابع طبیعی و عضو گروه محیط زیست دانشگاه «آباده» جا زده بودند!  

///
 
و یا دکتر احمد چرمیان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد بروجرد از اساتید برجسته رشته مدیریت است که رسانه‌ی اصلاح‌طلب او را عضو گروه محیط زیست دانشگاه آباده معرفی می‌کند! زندی مهر مسؤل روابط عمومی دانشگاه آزاد بروجرد در این باره به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو می گوید: «استاد چرمیان از اساتید برجسته رشته مدیریت در دانشگاه آزاد بروجرد بود که دکترای خود را نیز در این رشته دریافت کرده بود و بیش از 15 سال در دانشگاه آزاد بروجرد تدریس می کرد و عضو هیات علمی این دانشگاه بود.»

///
اساتیدی که بنابر اعلام رئیس دانشگاه آزاد یاسوج به منظور سرکشی و بررسی اوضاع آموزشی این دانشگاه عازم این شهر بودند. آرمین محمدی، رئیس دانشگاه آزاد  یاسوج در این باره به خبرنگار ما گفت:  «با اشاره به سانحه دلخراش سقوط هواپیما تهران – یاسوج گفت: سه تن از همکاران در سازمان مرکزی در حوزه معاونت آموزشی به منظور نظارت و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمساران در پرواز صبح امروز هواپیما آسمان حضور داشتند که در سانحه هوایی فوت شدند.»
 
 بامزه‌ترین اتفاق اما فردی است به نام غلامعلی احمدی که با عنوان «دانشجوی دکترای فلسفه دانشگاه بهبهان» در این رسانه نام برده شده؛ احتمالاً به دلیل تشابه اسمی! دکتر غلامعلی احمدی در این باره به خبرنگار ما می گوید: «استاد دانشگاه بهبهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشجو، گفت: نام من غلامعلی احمدی است و اصالتا اهل یاسوج هستم و شباهت اسمی سبب شده است که خیلی ها فکر کنند غلامعلی احمدی که در هواپیما حضور داشته است، من بوده‌ام.»
 
حتی اسمی تحت عنوان بهنام برزگر که برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب نام او را جزو اسامی فعالان حادثه دیده مطرح کرده است نیز اساساً مسافر این هواپیما نبوده بلکه محمد برزگری درلیست اسامی واقعی قرار گرفته است!
 
تا همین‌جای کار هم می‌توان ادعا کرد لیستی که اعتمادآنلاین منتشر کرد و سر از بی بی سی فارسی و آمدنیوز درآورد(!) تا چه اندازه مغلوط و البته غیرقابل استناد است. بدتر از همه اما گزارش سیاسی و جهت‌گیری مغرضانه‌ی اصلاح‌طلبان در پیوند زدن ماجرای سقوط هواپیما به خودکشی سیدامامی در زندان بود. گزارشی که نشان می‌داد بوقچی‌های اصلاح‌طلب برای حمایت از دوستان جاسوس‌شان و پیش‌برد اهداف سیاسی از هر فرصتی استفاده می‌کنند؛ حتی اگر آن فرصت غصه‌ها و ماتم بخش زیادی از جامعه‌ی ایرانی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


M.sh
Iran, Islamic Republic of
ای لعنت خدا بر مفسدین فی الارض. دروغ دروازه گناهان هست، حالا بشمارید این دروازه هارو از جناح افسادطلبان داعشی و خائن.
Iran, Islamic Republic of
تابش همون خواهرزاده خاتمی فتنه گر نیست؟