چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

شاخص بورس باز هم افت کرد

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 592692
بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات ۳۰ روز بهمن ماه سال جاری با ۱۵۲ واحد کاهش به پله ۹۸ هزار و ۱۴۸ واحدی رسید.
شاخص بورس باز هم افت کرد
به گزارش جهان نيوز، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۵۲ واحد اُفت به پله ۹۸ هزار و ۱۴۸ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۹۳۴ هزار ۲۱۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۳۸۸ هزار ریال در بیش از ۷۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۴۸ واحد، شاخص آزاد شناور ۲۰۲ واحد، شاخص بازار اول با ۶۴ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۳، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۷ واحد، شاخص بازار دوم با ۵۵۱ واحد کاهش همراه بودند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز سایپا دیزل، ایران خودرو، کالسیمین، مدیریت صنعت شوینده ت. ص. بهشهر، کالسیمین، فولاد مبارکه اصفهان، زامیاد با اُفت به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با افُت کمتر از یک واحدی به پله ۱۰۹۸ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۴۴ هزار و ۲۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۲۶۲ میلیون و ۵۷۸ هزار ریال در بیش از ۳۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های پتروشیمی زاگرس، ریل پرداز سیر، صنعت روی زنگان، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با روند مثبت و نماد‌های شیر و گوشت زاگرش شهرکرد، سهامی ذوب آهن اصفهان، توکاریل با روند منفی به کار خود پایان دادند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *