جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نوروزی:

تفسیرهای اشتباه از قانون زمینه ساز «نفوذ» است

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 592667
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت:تفسیرهای نادرست از قانون زمینه ساز «نفوذ» است.
تفسیرهای اشتباه از قانون زمینه ساز «نفوذ» است
به گزارش جهان نيوز، حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه تفسیرهای نادرست از قانون زمینه های نفوذ را فراهم کرده است، گفت: لزومی ندارد قانون به گونه‌ای تفسیر شود که فردی دوتابعیتی بتواند در مسئولیت‌های حساس قرار بگیرد، یا فردی که به هر نحوی ضعف‌های مدیریتی و شخصیتی وی در طول انقلاب ثابت شده است، مسئولیتی در نظام داشته باشد.

وی با بیان اینکه خلأ قانونی برای مقابه با پروژه «نفوذ» وجود ندارد، اظهار داشت:قانون تنها زمانی که مربوط به مسائل فرعی است، می‌تواند به صورت «باز» تفسیر شود اما در مسائل حکومتی و مدیریتی، باید قانون به نفع نظام تفسیر شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی که قانون را به نفع متهمان تفسیر می‌کنیم، این‌گونه مشکلات ایجاد می‌شود، زمانی که توصیه سیاسی بدون تفسیر واقعی آن رخ می‌دهد و در زمان انتخابات، آقایان خود را به احزاب مختلف وصل می‌کنند، مجبور هستند پس از انتخابات زیر بار سهم‌خواهی احزاب بروند.

نوروزی با بیان اینکه امریکا و اسرائیل از طریق سرویس‌های جاسوسی‌شان در تلاش‌اند در راستای براندازی جمهوری اسلامی، در نهادهای مهم کشور ما نفوذ کنند؛ بنابراین پروژه «نفوذ» امکان دارد در قوه قضائیه، قوه مجریه و یا قوه مقننه اتفاق بیفتد که مسئولان باید به این مسئله دقت و توجه لازم را داشته باشند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *