جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
خیال خام گروه‌ تروریستی داعش برای تجدید قوا؛

تلاش داعشی‌ها برای پایه‌گذاری گروه جدید!

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 592632
منابع آگاه از تصمیم یک سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش برای پایه‌گذاری یک گروه جدید خبر دادند.
تلاش داعشی‌ها برای پایه‌گذاری گروه جدید!
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، یکی از سران ارشد گروه تروریستی داعش قصد دارد در تلافی شکست این گروه در عراق، گروه جدیدی در غرب این کشور تاسیس کند.  منابع مطلع در مصاحبه با روزنامه الدستور اردن اعلام کردند: «ابو یحیی العراقی -سرکرده ارشد داعش- با تکیه بر اعضای باقیمانده این گروه قصد دارد گروه جدیدی را در وادی حوران در استان الانبار تشکیل دهد».
 
منابع مذکور گفتند: «تروریست‌های داعش مخفیانه به عنوان چوپان کار می‌کنند و منتظر زمان مناسب برای ظهور و بازپس‌گرفتن شهرهایی هستند که ارتش از آنها گرفت».

عراق در ماه نوامبر پس از اینکه داعش در آخرین پایگاهش در مرز استان الانبار با سوریه شکست خورد، فروپاشی آن را اعلام کرد. داعش در سال 2014 تشکیل خلافت خودخوانده‌اش را در یک سوم عراق و سوریه اعلام کرد. به همین دلیل یک ائتلاف در سال 2016 تشکیل شد تا مناطق غصب شده از سوی داعش آزاد شود. به گزارش سازمان ملل متحد افزایش خشونت میان گروه‌های مسلح و نیروهای دولتی باعث آواره شدن 3 میلیون نفر در خاک عراق شد. همچنین 11 میلیون نفر نیز به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *