سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

فرهاد رهبر: ۲۰ هزار دانشجوی دکترای بیکار داریم

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 592616
رئیس‌ دانشگاه آزاداسلامی گفت: امروز ۲۰ هزار نفر دانشجوی دکترای بیکار و ۴۷ هزار نفر مشغول به تحصیل در مقطع دکتری در سطح کشور داریم.
فرهاد رهبر: ۲۰ هزار دانشجوی دکترای بیکار داریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، فرهاد‌ رهبر رئیس‌ دانشگاه آزاداسلامی در سیزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، اظهار داشت: در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه مسئله محور باید به نحوی برنامه‌ریزی کرد که برای گسترش ارتباط با صنعت و جامعه ارتباط بهتر برقرار کرد.

وی گفت: باید دست به طراحی خوشه‌های صنعتی زده شود و از توان مردم برای حل مشکلات جدی استان همدان یعنی بیکاری بهره جست. فرهاد رهبر ادامه داد: با توجه به پتانسیل موجود و حمایت های استاندار همدان، برای فروش محصول دانش بنیان در این استان، پتانسیل و امکانات خوبی وجود دارد و از این توان می شود برای درآمدزایی و حل مشکل مردم استفاده کرد.

رئیس‌ دانشگاه آزاد‌اسلامی اظهار داشت: در دانشگاه آزاداسلامی هدف فقط درآمدزایی نیست؛ هدف حل مشکل مردم است و باید برنامه سال آینده در استان‌ها خیلی دقیق و عملیاتی نوشته شود و در فصل اول سال برنامه مفصلی را برای گسترش ارتباط با صنعت از استان همدان انتظار داریم.

 رهبر گفت: زمانی که ما به مردم خدمت کنیم، قطعا خدا به حرکت و نیت ما برکت می‌دهد و درآمدزایی هم تحقق پیدا می‌کند.وی ضمن اشاره به امکانات دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان امکانات خوبی دارد که بسیاری از دانشگاه‌های دولتی در تهران ندارند و باید از این امکانات استفاده و بهره‌گیری شود.

رئیس دانشگاه آزاد‌اسلامی گفت: باید به سمت درآمدهای دانش بنیان حرکت کرد و در این راستا نباید از خدمت رسانی به مدارس سما با در اختیار قرار دادن امکانات آزمایشگاهی غافل شد.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد‌اسلامی باید با آموزش ضمن خدمت به ایجاد شغل و کسب و کارهای جدید اقدام کند.
فرهاد رهبر در ادامه تاکید کرد: مدیریت هزینه یکی از راهکارهای جدی دانشگاه آزاد اسلامی است و مسائل اصلی دانشگاه مسائل فرهنگی است، در همین راستا وظایف هیئت امناء تبیین سیاست‌های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *