پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پروازهای فرودگاه سنندج برای دومین روز لغو شد

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 592607
مدیر فرودگاه های استان کردستان گفت: به علت شرایط نامساعد جوی و بارش باران و برف، پروازهای روز دوشنبه این فرودگاه از مبدا تهران برای دومین روز متوالی لغو شد.
پروازهای فرودگاه سنندج برای دومین روز لغو شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، محسن سیف زاده  اظهار کرد: در برنامه امروز پروازهای این فرودگاه، 2 پرواز پیش بینی شده بود که هر 2 پرواز به علت نامساعد بودن شرایط جوی لفو شد.

وی افزود: پرواز نخست قرار بود ساعت 10 و 30 دقیقه از تهران به مقصد سنندج توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام شود که بدلیل شرایط اعلام شده، انجام نشد.

سیف زاده تاکید کرد: با توجه به انجام نشدن این پرواز، پرواز سنندج - تهران نیز که قرار بود توسط همین شرکت انجام شود نیز به تبع لغو شده است.

وی در خصوص پرواز دوم نیز گفت: این پرواز قرار بود ساعت 12 و 30 دقیقه از مبدا تهران با هواپیمایی قشم ایر انجام شود که بخاطر شرایط نامساعد جوی و بارش شدید باران این پرواز هم لغو شده است.وی یادآور شد: 2 پرواز روز یکشنبه این فرودگاه نیز به علت نامساعد بودن شرایط جوی لغو شده بود.

 هم اکنون سه شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر و قشم ایر در برنامه زمستانی این فرودگاه فعالیت می کنند و در طول هفته 12 پرواز (24 پرواز رفت و برگشت) در این فرودگاه انجام می شود.فرودگاه سنندج از فرودگاه های قدیمی ایران است که از سال 1338 پروازهای هواپیمایی ایران ایر در این فرودگاه برقرار بوده است.

با ورود یک سامانه بارشی قوی از روز جمعه تاکنون بارش باران در بیشتر مناطق غربی کشور آغاز شده و طبق اعلام هواشناسی بارندگی ها تا روز آواخر روز دوشنبه تداوم خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *