پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هاشمی‌شاهرودی سقوط هواپیما را تسلیت گفت

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 592566
در ابتدای این پیام آمده است: سانحه تلخ و غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران-یاسوج و جان باختن تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان در این سانحه هوایی موجب تالم خاطر اینجانب شد.
هاشمی‌شاهرودی سقوط هواپیما را تسلیت گفت
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن اعلام تسلیت و همدردی خود با خانواده‌ها و بازماندگان سانحه سقوط هواپیما، بر استانداردسازی ناوگان هوایی کشور و زیر ساخت‌های آن تاکید کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: سانحه تلخ و غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران-یاسوج و جان باختن تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان در این سانحه هوایی موجب تالم خاطر اینجانب شد. این ضایعه تاسف بار را  به پیشگاه  امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده ها و بازماندگان داغدار آن عزیزان، ملت شریف ایران و مردم خوب و نجیب استان کهگیلویه و بویر احمد تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

این پیام می‌افزاید: امیدوارم با توجه به تکرار گاه‌به‌گاه چنین حوادث و سوانح تلخی در کشور، استانداردسازی ناوگان هوایی کشور و تامین و تجهیز زیرساخت‌های آن با سرعت هرچه بیشتری در دستور کار قرار گیرد و مسئولان ذی‌ربط نیز با دقت به  بررسی علت وقوع سانحه اخیر پرداخته و نتیجه آن را به مردم نیز  ارائه دهند.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *