شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۳

به چه دلیل باید فاطمه(س) را یاری کرد؟/ فرادی قیامت خواهید فهمید!

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 592542
اگر دنبال امام زمان(عج) می‌گردی، مادر او صدیقه کبراست. همه همت‌تان را در خدمت به فاطمیه صرف کنید، فردای قیامت خواهید فهمید پیغمبر فرمود به دخترش «فالویل کُل الویل»؛ ویل برای کسی است که به تو ظلم کرده.
به چه دلیل باید فاطمه(س) را یاری کرد؟/ فرادی قیامت خواهید فهمید!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله وحید خراسانی در ذکر برخی ویژگی‌های حضرت زهرا(س) گفت: «اگر بروی کنار قبر امام هشتم، مادر او زهراست. اگر بروی کنار قبر سیدالشهدا، مادر او زهراست. اگر بروی در قبرستان بقیع، مادر آن چهار امام زهراست. اگر دنبال امام زمان(عج) می‌گردی، مادر او صدیقه کبراست.

همه همت‌تان را در خدمت به فاطمیه صرف کنید، فردای قیامت خواهید فهمید پیغمبر فرمود به دخترش «فالویل کُل الویل»؛ ویل برای کسی است که به تو ظلم کرده. کلمه دوم این است که فرمود: «و الفوزُ العظیم لِمَن نَصرَک»؛ فوز عظیم برای کسی است که تو را یاری کند. آن پرچم‌هایی که روز شهادت حضرت زهرا(س) بلند می‌شود، همه این‌ها عَلمی است که به اسم نصرت او افراشته می‌شود و شما دارید به آن پرچم می‌گویید ای دختر رسول خدا، ای بضعه خاتم انبیا، ای مادر سیدالشهدا اگر جنازه تو دل شب دفن شد،‌ ما نبودیم خدمت کنیم، این خدمت ماست امروز. «فردا که بُوَد وعده جنات نعیم * تسلیم کنم هرچه غلامی دارم».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بله باید حضرت فاطمه(س) را یاری کرد. اما نه اینطوری که این حضرت می گوید نه با بلند کردن پرچم و بیرق این یاری کردن نیست این یک مراسم است. با بلند کردن پرچم و بیرق نمی شود کسی را یاری کرد. یاری کردن ائمه علیهمالسلام به این است که جامعه را براساس مرام و مسلک و خواست ائمه بسازیم. مثلا کاری کنیم که دروغ از جامعه برچیده شود. نذر کنیم دروغ نگوییم. نذر کنیم در حد توان به دیگران کمک کنیم. نذر کنیم ربا را از جامعه بیرون کنیم. خلاصه این که نذر کنیم آدم باشیم. وقتی پیش رفتیم آن وقت بگوییم این خدمت ماستن امروز.
ایشان آن پرچم‌هایی که روز شهادت حضرت زهرا(س) بلند می‌شود، را مصداق یاری کردن دانسته که این برداشت به نظر من غلط است.
Iran, Islamic Republic of
داستان سر هم نکن برادر....
Iran, Islamic Republic of
یا فاطمه الزهرا (س) دریاب ما درقیامت وبحقت ای دخت نبی (س) .