سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

پاپ فرانسیس: طرز استفاده از اینترنت را بلد نیستم

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 592419
پاپ فرانسیس ۸۱ ساله گفت:" همچنان با تکنولوژی مدرن در مبارزه هستم."
پاپ فرانسیس: طرز استفاده از اینترنت را بلد نیستم
به گزارش جهان نيوز به نقل خبر آنلاین، وی که در جمع پیروانش در رم سخن می‌گفت افزود:"من نمی‌دانم چگونه از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنم، موبایل ندارم و حتی نمی‌دانم چگونه می‌توان از موبایل استفاده کرد.
 
پاپ تاکید کرد که طرز استفاده از اینترنت را نمی‌داند و وقتی قصد دارد برای کسی ایمیل بفرستد، ابتدا روی کاغذ آن را نوشته و سپس به منشی می‌دهد تا آن را ایمیل کند.

البته وی سال گذشته در روز جهانی ارتباطات گفته بود:" ایمیل، چت، پیامک، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، هدیه خداوند به انسان است، اگر درست مورد استفاده قرار گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
انشا اله خداوند متعال به برکت عیسی مسیح علیه السلام جنابعالی را در مبارزه با موج دهشتناک همجنس بازان و مروجان بی بند و باری جنسی که سرتاسر مجموعه ی تحت سلطه تان را فرا گرفته و حتی به کشیش هایتان هم سرایت کرده است ،یاری کند البته نمی توانید ،ای کاش یک تنه می زدید و می امدید اینطرف (شیعه می شدید )آنهم شیعه ی ولایی . کمی بیاندیش ،اینهم حرفی است ها؟!!!!