پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیام تسلیت محسن رضایی درپی سقوط هواپیما

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب: 592411
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی سانحه مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج و جان باختن جمعی از هم‌وطنان‌مان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت محسن رضایی درپی سقوط هواپیما
به گزارش جهان نيوز؛ یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت آسمان ساعت 8 امروز پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد و طی مسیر از رادار خارج و در روستای بیده اصفهان سقوط کرد.
 
جمعی از مسئولین، هنرمندان و ورزشکاران کشور در پی این سانحه هوایی پیام تسلیتی گفتند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی سانحه مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج و جان باختن جمعی از هم‌وطنان‌مان را تسلیت گفت.

در اپن پیام آمده است: حادثه تلخ و اندوهبار هوایی برای سرنشینان و کادر پرواز تهران - یاسوج را به عموم هموطنان به ویژه خانواده‌های داغدیده جانباختگان، صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای آنان از خداوند متعال صبر و اجر مسألت می‌کنم.

این پیام تاکید کرده است:‌ همچنین ضمن ابراز همدردی با خلبانان و کارکنان ناوگان خطوط هوایی کشور، از دولت می‌خواهم تا با بررسی همه جانبه و دقیق این سانحه مصیبت بار و گزارش‌های مربوط به عملکرد فنی هواپیما، تقویت ایمنی پروازها را دنبال کند تا از تکرار این گونه حوادث ناگوار جلوگیری شود.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *